Eto imam tu plinsku instalaciju u svojoj alfi i nisam baš najsretniji s njom, kad se motor ugrije preko 80 celzija, počne trzat a zna se i ugasiti te ne hvata gas normalno, odnosno moram stisnit kumplug i dići okretaje na oko 3000 i tada povuće, dok je motor hladniji nema problema.
Inaće na autu imam dva dupla karburatora dellorto 40 DHLA, kad palim auto na plin obavezno dok se malo ne zagrije moram potegnuti ćok ali ne smijem previše jer ga to guši već negdje na 1/3, dok kad palim na benzin uopće nije poželjno potezati čok jer ga totalno uguši tako da moram kretati bez čoka ali auto prvih 30-tak sekundi trza na naglije dodavanje gasa i nakon tih 30-tak sekundi poćnenormalno raditi.
Auto je prošlo do sada 178 000 km, plin sam ja ugradio na 164 000, i ovako je od početka
Promjenio sam razvodnu kapu, kablove, rotor razvodnika, a i svječice dva puta do sada.
Kod ugradnje mi je bilo čudno da na isparivaču plina piše 100HP a moje auto ima 110 ks, ali su mi rekli da je taj isparivač dovoljan i za 150 ks.
Inaće na autu imam dva dupla karburatora dellorto 40 DHLA, kad palim auto na plin obavezno dok se malo ne zagrije moram potegnuti ćok ali ne smijem previše jer ga to guši već negdje na 1/3, dok kad palim na benzin uopće nije poželjno potezati čok jer ga totalno uguši tako da moram kretati bez čoka ali auto prvih 30-tak sekundi trza na naglije dodavanje gasa i nakon tih 30-tak sekundi poćnenormalno raditi.
Auto je prošlo do sada 178 000 km, plin sam ja ugradio na 164 000, i ovako je od početka

Promjenio sam razvodnu kapu, kablove, rotor razvodnika, a i svječice dva puta do sada.
Kod ugradnje mi je bilo čudno da na isparivaču plina piše 100HP a moje auto ima 110 ks, ali su mi rekli da je taj isparivač dovoljan i za 150 ks.
Comment