Tomassetto??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sira
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2004
    • 322
    • Split

    Tomassetto??

    Eto imam tu plinsku instalaciju u svojoj alfi i nisam baš najsretniji s njom, kad se motor ugrije preko 80 celzija, počne trzat a zna se i ugasiti te ne hvata gas normalno, odnosno moram stisnit kumplug i dići okretaje na oko 3000 i tada povuće, dok je motor hladniji nema problema.
    Inaće na autu imam dva dupla karburatora dellorto 40 DHLA, kad palim auto na plin obavezno dok se malo ne zagrije moram potegnuti ćok ali ne smijem previše jer ga to guši već negdje na 1/3, dok kad palim na benzin uopće nije poželjno potezati čok jer ga totalno uguši tako da moram kretati bez čoka ali auto prvih 30-tak sekundi trza na naglije dodavanje gasa i nakon tih 30-tak sekundi poćnenormalno raditi.
    Auto je prošlo do sada 178 000 km, plin sam ja ugradio na 164 000, i ovako je od početka
    Promjenio sam razvodnu kapu, kablove, rotor razvodnika, a i svječice dva puta do sada.
    Kod ugradnje mi je bilo čudno da na isparivaču plina piše 100HP a moje auto ima 110 ks, ali su mi rekli da je taj isparivač dovoljan i za 150 ks.
    http://forums.cjb.net/alfa75.html
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Tomassetto??

    Originally posted by sira
    Eto imam tu plinsku instalaciju u svojoj alfi i nisam baš najsretniji s njom, kad se motor ugrije preko 80 celzija, počne trzat a zna se i ugasiti te ne hvata gas normalno, odnosno moram stisnit kumplug i dići okretaje na oko 3000 i tada povuće, dok je motor hladniji nema problema..
    U vezi ovoga tebaš pogledati kako ti radi klapna topao-hladan vazduh. ne znam koji je auto i da li je automatska ili ručna. Uglavnom, uvek treba da je na hladnom fiksirana. Ako je u pitanju neki alkoholni ili bilo kakava termo sistem, treba mu onemogućiti da zatvori hladnu stranu.

    Originally posted by sira
    Inaće na autu imam dva dupla karburatora dellorto 40 DHLA, kad palim auto na plin obavezno dok se malo ne zagrije moram potegnuti ćok ali ne smijem previše jer ga to guši već negdje na 1/3, dok kad palim na benzin uopće nije poželjno potezati čok jer ga totalno uguši tako da moram kretati bez čoka ali auto prvih 30-tak sekundi trza na naglije dodavanje gasa i nakon tih 30-tak sekundi poćnenormalno raditi..
    Ovaj problem sa saugom i na benzinu govori da ti nije uskladjena poluga koja dodaje gas sa leptirom sauga. Kad povučeš saug onda treba da se doda i gas što se vidi po pedali koja se pomera kao da si je stisnuo nogom. Postoji šraf na karburatoru kojim se reguliše koliko će pomeriti donji leptir kad se povuče saug. Treba malo dodati. Ovo možeš da probaš na taj način da dodaš gas nogom malo dok je povučen saug kako je sada i onda ga povučeš do kraja. Ne bi trebalo da se gasi motor. Saug treba da radi na gasu jednako kao na benzinu.

    Kako je rešeno ubacivanje gasa, sa četiri miksera, nekim cevčicama ili...


    Originally posted by sira
    Auto je prošlo do sada 178 000 km, plin sam ja ugradio na 164 000, i ovako je od početka
    Promjenio sam razvodnu kapu, kablove, rotor razvodnika, a i svječice dva puta do sada.
    Kod ugradnje mi je bilo čudno da na isparivaču plina piše 100HP a moje auto ima 110 ks, ali su mi rekli da je taj isparivač dovoljan i za 150 ks.
    Da si pitao ranije ja bih ti rekao da ne menjaš To nije krivac za tvoj problem. Kao što niej krivac ni isparivač. Za Lovato znam da je osnovni isparivač dovoljan za tu snagu pa pretpostavljam da je i kod Tartariniaj isto. Uvek može više od napisanog.

    Kod tebe je problem u mešavini vazduha i gasa. Ili ne valjaju mikseri ili imaš previše vazduha u dolasku. Ako možeš proveri da li negde na grani ili ispod karburatora vuče falš vazduh.

    Daklem, za početak pogledaj klapnu toplo-hladno i stavi malo sundjera u cev ispred filtera kuda dovodi vazduh u filter. Pa javi kako se ponaša.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sira
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2004
      • 322
      • Split

      #3
      Re: Tomassetto??

      Originally posted by Dora
      trebaš pogledati kako ti radi klapna topao-hladan vazduh. ne znam koji je auto i da li je automatska ili ručna. Uglavnom, uvek treba da je na hladnom fiksirana. Ako je u pitanju neki alkoholni ili bilo kakava termo sistem, treba mu onemogućiti da zatvori hladnu stranu..
      Ako misliš na klapnu u kučištu filtera zraka ja sam je davno fiksirao na hladno, ne dolazi ništa toplog zraka

      Originally posted by Dora
      Kako je rešeno ubacivanje gasa, sa četiri miksera, nekim cevčicama ili.....
      Iz rasplinjača ide na četiri miksera koji su pričvrščeni na grla karburatora


      Originally posted by Dora
      Kod tebe je problem u mešavini vazduha i gasa. Ili ne valjaju mikseri ili imaš previše vazduha u dolasku. Ako možeš proveri da li negde na grani ili ispod karburatora vuče falš vazduh.

      Daklem, za početak pogledaj klapnu toplo-hladno i stavi malo sundjera u cev ispred filtera kuda dovodi vazduh u filter. Pa javi kako se ponaša.
      Di misliš da vuće falši zrak, na kučištu filtera ili na gumama između karbova i glave one su već poprilično stare i izgledaju ispucalo ali ih nema za nabavit trenutno
      Auto na benzin radi OK osim što osjetim mali nedostatak snage oko 3000 okretaja ali kad dođe na 3200-3300 opet nastavi normalno. Saug radi normalno na benzin i na plin sada iako nisam ništa mjenjao (možda je bilo nešto prljavo pa se propuhalo) ali na plin ne može više ostat upaljen nikako na leru ako nije potegnut čok koji je ručni, pomislio sam da izvadim gumu od iber laufa i izbacim je vani (kao kod stojke) možda uljne pare zezaju iako mi to nema logike?
      Auto inaće sasvim fino vuće i vozi, jedino na leru na plin se gasi
      http://forums.cjb.net/alfa75.html

      Comment

      • sira
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2004
        • 322
        • Split

        #4
        Da li je normalno da mi auto savršeno radi na leru kad skinem poklopac i filter kučišta ?!?!?!?!?!
        Naravno, ne prima gas već počne grgljat.

        Isto kad približim uho isparivaču, nekako mi nejednoliko šišti plin iz njega.
        http://forums.cjb.net/alfa75.html

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by sira
          Da li je normalno da mi auto savršeno radi na leru kad skinem poklopac i filter kučišta ?!?!?!?!?!
          Naravno, ne prima gas već počne grgljat.

          Isto kad približim uho isparivaču, nekako mi nejednoliko šišti plin iz njega.
          Imao sam takav motor i znam da te gume deluju ispucalo (izmedju karburatora i glave) ali su dovoljno tvrde pa ne bi trebalo da vuku falš vazduh.

          Nije normalno da radi savršeno na leru, trebal obi da promeni ritam bar malo. To ukazuje da imaš neki problem oko miksera i dotoka vazduha kad je sve na svom mestu.

          Ne znam kakavi su mikseri i dal i dobro naležu na grlo karburatora, to jest da li ide vazduh oko njih i kako je rešeno podešavanje snage. Da li ima jedna komora iz koje posle idu četiri cevi ili...?

          Sve mi se čini da je stvar do podešavanja ili dimenzionisanja dotoka.

          Ako bi slikao situaciju sa mikserima da nešto procenimo bliže.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • sira
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2004
            • 322
            • Split

            #6
            Sutra ću poslikat sve pa ćemo vidit, hvala
            Sve mi ćini da kad dođem na Exit da ću morat posjetit servis
            http://forums.cjb.net/alfa75.html

            Comment

            • sira
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2004
              • 322
              • Split

              #7
              Nikako da spojim lijepo vrijeme, digitalac i alfu pa da uslikam cjelu instalaciju, dalmatinska lijenost, nego malo sam se igrao okrećući ona dva vijka na isparivaću i vratio ih na položaj koji je i bio, izvadio iber lauf i zatvorio tu rupu na kučištu filtera i auto se skoro više ne gasi, odnosno jako rijetko.

              Sjetio sam se da ja konstantno koristim Golden Lodge svječice s četiri jako mala kraka, da li bi mi s plinom bolje pasale neke obične svječice, pitam to jer je opće poznato da na benzin "nord" motori bez Golden Lodgica ne rade kako treba.
              http://forums.cjb.net/alfa75.html

              Comment

              • sira
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2004
                • 322
                • Split

                #8
                Evo dvije slike ali cijelog motornog prostora tako da iz nje se sigurno neće ništa vidit osim položaja isparivača, nikako da ponesem sa sobom digitalac





                Debela guma ide iz isparivača ispod kutije za filter zraka i probušena je rupa na dnu, u tu rupu je zašarafljeno nešto sa četiri cjevčice i iz toga gumama ide do posebnih cjevčica koje su pričvrščene na grla karburatora
                http://forums.cjb.net/alfa75.html

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by sira
                  Evo dvije slike ali cijelog motornog prostora tako da iz nje se sigurno neće ništa vidit osim položaja isparivača, nikako da ponesem sa sobom digitalac


                  Debela guma ide iz isparivača ispod kutije za filter zraka i probušena je rupa na dnu, u tu rupu je zašarafljeno nešto sa četiri cjevčice i iz toga gumama ide do posebnih cjevčica koje su pričvrščene na grla karburatora
                  Ako ovo radi uopšte, taj treba da dobije Nobela za konstrukciju )
                  Pa da se trudio ne bi napravio goru konfiguraciju.....
                  Ovo je očajno daleko od fergasera, iz slika se nevidi jasno kako ide gas u karburatore ali sudeći po ostalom sve je teški budž.
                  Predaleko isparivač i po tvom opisu isadne da nema miksera nego cevčice koje su na ulazu u karburator. Stoje normalno na njega, imaju zakošenu rupu ili su ubodene u grlo?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Ako je cev za dotok plina blizu auspuha ili motora zagreje se pa se usled sirenja plina desava da dolazi i gasna faza u isparivac pa auto secka. To se desavalo mom komsiji jer mu se auspuh pomerio. Naravno to se retko desava ali eto desi se.

                    Comment

                    • sira
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2004
                      • 322
                      • Split

                      #11
                      Evo napokon sam poslikao:

                      Boca:



                      Karbovi:



                      Cijeli motorni prostor:



                      Ima još par slika ali od kuće mi treba sto godina za upload, valjda će ovo bit dovoljno
                      http://forums.cjb.net/alfa75.html

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by sira
                        Evo napokon sam poslikao:

                        Boca:

                        Ima još par slika ali od kuće mi treba sto godina za upload, valjda će ovo bit dovoljno
                        Nemoj više slika molim te )
                        Kako sam već rekao isparivač je daleko što u kombinaciji sa ovim nazovi mikserima daje loš rezultat. TO ne može da radi ili bar ne kako treba.

                        Kad bi bio jedan karburator sa cevi od vazduha koja ide samo na njega onda bi i cevčica radila posao, ovako ima zbirnu kutiju iz koje ide vazduh. Jako sam skeptičan po pitanju dovoljnog dotoka gasa. Vrlo nestabilno, ako namestiš ler neće imati snage i obrnuto. Ako nije moguće staviti isparivač sa suprotne strane kod akumulatora (ne mogu baš da procenim po slici) treba napraviti neki bolji dotur gasa. Ovo poslednje u svakom slučaju.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • sira
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2004
                          • 322
                          • Split

                          #13
                          E pa to se više manje i događa, sad ler radi kao sat, ali ne vuće kao auto koje ima 110 ks, sve u svemu nije svaki ovlašteni serviser dobar
                          Najvjerovatnije se onda vidimo u sedmom mjesecu za vrijeme EXITa
                          Morat ću doć na pregled
                          http://forums.cjb.net/alfa75.html

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by sira
                            E pa to se više manje i događa, sad ler radi kao sat, ali ne vuće kao auto koje ima 110 ks, sve u svemu nije svaki ovlašteni serviser dobar
                            Najvjerovatnije se onda vidimo u sedmom mjesecu za vrijeme EXITa
                            Morat ću doć na pregled
                            Nije problem u ovlašćenom servisu, nego verovatno u vremenu.
                            Za taj auto sigurno ne postoji odgovarajući mikser ili ga je vrlo teško nabaviti ako bi se negde i našao. Ovde je problem nedostatak volje da mušterije bude zadovoljna. Ko se imalo razuem u materiju, zna da će ovo sumnjivo raditi. Ne sumnjam da oni to znaju, mislim da kod vas nije baš tako da svako može ugradjivati gas i dobiti ovlašćenje.
                            Malo strugarskih radova rešava sve.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • sira
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2004
                              • 322
                              • Split

                              #15
                              Išao sam kod njih jer već 30 godina ugrađuju plin, nego nisi mi rekao šta sa svječicama, da li da nastavim s golden lodgeom ili da se prebacim na nešto s jednom elektrodom?
                              http://forums.cjb.net/alfa75.html

                              Comment

                              Working...
                              X