Dakle, do sada mi je u autu bio 2.0 TS motor (148ks- motronic 4.1 Bosch ECU) koji je imao tomasetto "super" isparivač (deklariran na iznad 140 ks) te emulator za 4 injectora sa flanđom ispred MAF-a i bez lambda dijela i to je radilo OK kad bi se auto ugrijao, dok se ne bi ugrijao gasio bi se stalno.
Sad u auto ide 3.0 V6 12V motor (190 ks - Jetronic Bosch ECU) i šta se uopće može iskoristiti od toga, da li je isparivač dovoljno jak, je li se mora ugraditi emulator za 6 injectora ili se oni mogu isključiti i na neki drugi način, otvor za flanđu na filteru je identičan.
Isto tako 6 mm mi je dovod hoće li sad to biti dovoljno?
Sad u auto ide 3.0 V6 12V motor (190 ks - Jetronic Bosch ECU) i šta se uopće može iskoristiti od toga, da li je isparivač dovoljno jak, je li se mora ugraditi emulator za 6 injectora ili se oni mogu isključiti i na neki drugi način, otvor za flanđu na filteru je identičan.
Isto tako 6 mm mi je dovod hoće li sad to biti dovoljno?
Comment