onda nema sta da se brines, posto ides kod Ivana nema nikakve razlike koji ces uredjaj da izaberes....mozes da budes potpuno miran...
HELP!!! Lovato ili Landi
Collapse
X
-
Imao sam isti problem, mora da se stavi simulator rada el. dizni (kosta oko 20 eura). Bez simulatora te ECU baca u safe mod, t.j. ne da ti preko 4500 rpm. cisto da se dovuces do servisa a da ne izakas motor. E sad Nebojsa se kod mene prilicno namucio da resi taj problem posto znas da honda ima pun k..... elektronike, tako da mozes da pitas njega za problem.Da znam da su zahtevne, na prosloj sam imao BRC, super je radio na plin, ali kombinovano nikako, tj. kad ga prebacim na benzin vuce samo do 4500-5000 o/min, i pocne da se gusi, trokira... Iz tog razloga pitam za uredjaj, mada i majstor je VEOMA bitan!!!
Kako ti se ponasa na leru kad se ukljuci ventilator i jos po neki potrosac, jel' obara obrtaje, gusi se i gasi? Proveri kompletan usis da ti slucajno nisu negde napravili rupu - kao fol da ima vise vazduha da se ne bi gasio na leru (a usto ulaze i razne zivuljke, prasina, stroka pa ti posle leptir na usisu benavi). Inace kod sekventa nema tih problema ali jbg. ja sam kasno naucio lekciju.NO BRAIN
NO PAIN
1_N_S_A_N_E
Comment
-
Comment