HELP!!! Lovato ili Landi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy Leary
    CBC Senator XXL
    • 23.04.2006
    • 439
    • Beograd

    #16
    onda nema sta da se brines, posto ides kod Ivana nema nikakve razlike koji ces uredjaj da izaberes....mozes da budes potpuno miran...

    Comment

    • Johnny B lude
      CBC Senator XXL
      • 06.04.2007
      • 463
      • Beograd

      #17
      Hvala puno momci! Drago mi je da sam na pravom mestu sa pravim ljudima! A za plin u dobrim rukama!
      ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

      www.hondaclub.co.rs

      Comment

      • Moscow
        CBC Član
        • 07.09.2006
        • 11
        • Beograd

        #18
        Mozda nisam ispratio
        ali kako je okoncano?
        Koji je uredjaj i kakva su iskustva?
        Our time is so specialised that we have people who know more and more or less and less.
        A Alto 1898 - 1976

        Comment

        • Johnny B lude
          CBC Senator XXL
          • 06.04.2007
          • 463
          • Beograd

          #19
          Pa ovako
          330e, landirenco, obican, (nije ni sekvent, ni lambda kontrol), trosi mi od 10-12, ne ide preko i PREZADOVOLJAN sam!!! Momci (AC Rasic) STVARNO znaju posao. Auto mi radi ko sat, bez ikakvih problema!!!
          ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

          www.hondaclub.co.rs

          Comment

          • 1nsane
            CBC Senator XXL
            • 28.05.2007
            • 388
            • Umcari - Grocka

            #20
            Da znam da su zahtevne, na prosloj sam imao BRC, super je radio na plin, ali kombinovano nikako, tj. kad ga prebacim na benzin vuce samo do 4500-5000 o/min, i pocne da se gusi, trokira... Iz tog razloga pitam za uredjaj, mada i majstor je VEOMA bitan!!!
            Imao sam isti problem, mora da se stavi simulator rada el. dizni (kosta oko 20 eura). Bez simulatora te ECU baca u safe mod, t.j. ne da ti preko 4500 rpm. cisto da se dovuces do servisa a da ne izakas motor. E sad Nebojsa se kod mene prilicno namucio da resi taj problem posto znas da honda ima pun k..... elektronike, tako da mozes da pitas njega za problem.
            Kako ti se ponasa na leru kad se ukljuci ventilator i jos po neki potrosac, jel' obara obrtaje, gusi se i gasi? Proveri kompletan usis da ti slucajno nisu negde napravili rupu - kao fol da ima vise vazduha da se ne bi gasio na leru (a usto ulaze i razne zivuljke, prasina, stroka pa ti posle leptir na usisu benavi). Inace kod sekventa nema tih problema ali jbg. ja sam kasno naucio lekciju.
            NO BRAIN
            NO PAIN
            1_N_S_A_N_E

            Comment

            Working...
            X