Modifikacija,zasto da ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ABARTH
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2006
    • 364
    • Vršac,Banat,Vojvodin
    • SKALA 65

    #16
    AC Pumpa neradi ,(kada se prekine protok ka karburatoru) dok auto radi na plinu!


    Evo za primer AC pumpa od YUGA 55 ili stojadina.



    Kada osovinica za pogon pumpe deluje na polugu membrane,tada pumpa povla?i u sebe benzin.Kada se osovinica povuce poluga se vraca i tada pumpa gura gorivo.Kada se prekine gorivo benzinskim ventilom,(izmedju AC pumpe i karburatora ,dok motor radi)par udara osovinice u polugu membrane,napravi se pritisak u pumpi i crevu do ventila.Poluga membrane ostne povucena u u pumpu.Osovinica tada slobodno seta membrana NERADI vise. Tako da membrana i sama pumpa ne trpi nista .Riknuce jednog dana kao i da auto radi samo na benzinu.AC pumpa kod golfa recimo i opela nekog su malo drugacije ,ali obicno ti motori imaju kod karburatora onu ?ašicu za rasterecenje.
    Neznam koklko sam ovo strucno objasnio ko me razume shvatice a ko nije neka uzme pumpu u sake i neka proba

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #17
      znaci ipak nisam ja izmislio toplu vodu ..........

      ima reeeeeseeeeenjaaaa

      Zoki sram te bilo sto mi nisi rekao ranije

      hteo si tajnu da zadrzis za sebe cccccccc

      hvala za obavestenja
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        dobro si objasnio, membrana nikada nema nikakvo (dodatno, posebno) optere?enje s obzirom na funkciju.

        ono što omogu?ava protok benzina nije samostalno membrana ve? i jednosmerni ventili od pertinaksa koji regulišu "kretanje" goriva.

        problem sa brzim propadanjem pumpi je njihov kvalitet, ne sam LPG.
        i ranije pre ugradnje LPGa su te pumpe crkavale a rezervne membrane su prodavane u maltene svakoj radnji kao rezervni deo.

        i menjale su se po potrebi i u toku jednog putovanja, recimo krene se na more i usput na vru?ini membrana završi svoje pa se na nekom odmorištu pored puta zameni nabrzaka...kao nekada platine najnormalnija stvar za zameniti.
        leti je bilo jednostavno, ali zimi na minus 20C menjati membrane ne baš ugodno iskustvo.

        sre?om takva tehni?ka rešenja su odavno u muzejima kao napuštena ustupila mesto elektro pumpama koje su daleko efikasnije i pouzdanije u radu (i kvarovi kada se dogode daleko skuplji).
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • ABARTH
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2006
          • 364
          • Vršac,Banat,Vojvodin
          • SKALA 65

          #19
          Pole! zar si sumnjao u mene?! ......

          Comment

          • npetar
            CBC Član
            • 21.08.2006
            • 98
            • Beograd

            #20
            Ne znam kako je kod Yuga ali kod mene (Corsa A), breg bregaste stalno udara u osovinu pumpe. Logicno je da ako postoji vakuum u crevu do pumpe da pumpa sada vise ne moze da povuce benzin (izlaz zatvoren) i da pumpa u prazno. E sad, ne znam kakav i koliki pritisak se stvara ali dovoljno je da negde ima malo lufta i da zbog toga pumpa ipak povuce benzin. Ako neko od vas servisera ima vremena i visak creva, neka proba da napravi jednu rupicu na crevu neposredno pre pumpe pa neka prakticno vidi da li benzin dolazi do pumpe Naravno, sve vreme govorim o mehanickim pumpama.
            Inace, koliko je meni poznato, mehanicke pumpe se menjaju na 100k km kao redovan servis.
            Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              nema vakuuma u dolaznom crevu benzina, niti tako funckioniše dotur goriva kod benzinca.
              kod starijih dizela se dovod zasnivao na vakuumu koji stvori mehani?ka pumpa (niskog pritiska tzv).

              sa mehani?kom pumpom je sistem takav da se gravitacijom odnosno na bazi spojenih sudova dovodi benzin, stoga se te pumpe postavljaju nisko na samom motoru.

              bregasta i osovina jesu u kontaktu ali to ne uti?e na rad pumpe, tj protok direktno i nimalo ne uti?e na vakuum ili pritisak.

              regulaciju protoka benzina vrše u sadejstvu 2 nepovratna ventila i membrana, pri ?emu su ta 2 ventila klju?na za protok benzina i efekat pumpanja.

              ako jedan od ta dva ventila ne zaptiva perfektno pumpa ne vrši funkciju i membrana kao da ne postoji (takodje kao i da bregasta, poluga i ostalo mehani?ki ne postoji).

              sistem rada je jako prost, stoga su i same pumpe jeftino izradjene i vrlo proste za izradu a dovoljno pouzdane u ondašnje doba.
              tih godina su motori do generalne prelazili mnogo manje, neretko je 100,000km bila magi?na brojka za dostizanje motora.
              mislim na motore i tehnologije 60tih i 70tih kada su te mehani?ke pumpe koriš?ene prevashodno.

              glavno optere?enje membrane u radu predstavlja visinska razlika lon?eta karburatora i nivoa goriva u rezervoaru, i dodatno ventil plovka karburatora koji za?epljuje bukvalno dovod goriva na isti na?in kao što to radi elektro ventil.
              od kvaliteta izrade zavisi koliko ?e potrajati mehani?ka pumpa, ne od samog principa rada poluga, membrane, ventila...

              te pumpe su toliko jeftine da mislim da se ne vredi optere?ivati njihovom trajnoš?u, ako je cena mogu?i problem kupi se 10tak membrana po 1-2 evro i menjaj po potrebi.
              ko sve?ice...

              a i šta ?e danas autu sa karburatorom uopšte benzin ako se ima LPG, nejasno mi
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • npetar
                CBC Član
                • 21.08.2006
                • 98
                • Beograd

                #22
                Kod mene je original pumpa "zapertlovana" tako da nema promene membrana. One slovenacke sam nalazio za 10-ak eur ali nijedna ne odgovara mom motoru (osovina je prekratka) a onaj silen blok-zaptivna guma izmedju pumpe i motora se uopste ne dobija uz slovenacke pumpe (original zaptivna guma ne odgovara dimenzijama slovenacke pumpe). Jedva sam iskopao original Pierberg, Pitsburg ili kako se vec zove (oko 3000din koliko se secam).
                Sto se tice price o zakonu o spojenim sudovima, kod mene je pumpa znatno iznad nivoa rezervoara (motor je OHC, bregasta ispod poklopca motora).
                Poz!
                Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                Comment

                • Pole
                  CBC Senator XXL
                  • 05.10.2006
                  • 363
                  • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                  #23
                  u vezi elektro pumpe........

                  da li ona radi konstantno pri radu motora ili se iskljucuje pri osvarenju nekog odredjenog pritiska

                  tj. da li bi bila iskljucena pri radu auta na LPG

                  kad je rec o ....... da li ima puno zaj....cije da se postavi el.pumpa na keca

                  brick

                  ne radi se o koriscenju benzina kad se ima vec LPG, nego jednostavno volim da mi radi sve kako treba a cak sto vise kad nestane gasa..........tu je benzin i ne bi mi se svidelo da mi pumpa tada ne radi,moglo bi doci do ..........
                  zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                  pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #24
                    ima. stavis da se ukljuci kad se ukljucuje ventil za benzin. moj ortak kad je sklapao keca iz nule, nabasao na tu pumpu iz nekog engleza i ugradio. dole stavio chep na blok gde inace ide mehanicka i resena stvar.
                    inace ta pumpa je zimi odlicna pomoc jer napuni lonce karburatora do vrha pre verglanja i tako uvek kresne iz prve. ovako - dok mehanicka pogura, a gura paralelno s verglanjem....
                    .

                    Comment

                    • miura
                      CBC Senator
                      • 18.10.2006
                      • 227
                      • Lazarevac

                      #25
                      Originally posted by brick

                      tih godina su motori do generalne prelazili mnogo manje, neretko je 100,000km bila magi?na brojka za dostizanje motora.
                      mislim na motore i tehnologije 60tih i 70tih kada su te mehani?ke pumpe koriš?ene prevashodno.
                      Ulazim u off ali ovo jednostavno nije ta?no... Pa kec je prelazio 300kkm, da ne pri?am o opelovim motorima, pa audi, volvo itd. Peogeot 404 gazio je 'ladno 400kkm. Imao sam 6god ladu 1200 koja je navukla jedno 350kkm, menjao sam membrane preventivno ali baš neku pocepanu nisam video nikad.
                      Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                      na forumu

                      Comment

                      Working...
                      X