Kako se prekida dovod benzina...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kompjuter
    CBC Član
    • 09.05.2007
    • 10

    #31
    A slike ne bih jos stavljao dok to ne "nasminkam" malo da bude lepse. Mislim da sam bucu lepo odradio, dao sam sve od sebe, a kablove za struju sam ispovezivao u zurbi i oni sigurno ne deluju tako lepo.

    Comment

    • BARTONE
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2006
      • 398
      • Bor

      #32
      @kompjuteru
      sraf za ler mora biti skroz zategnut pa tek onda stelujes inbusom osetljivost membrane.
      najbolje je da su ti oba skroz zategnuta
      prvo nastelujes inbusom da malo curi i ako odvrnes sraf za ler videces da ce vise cureti gasa i to je normalno
      i kod mene je za najmirniji ler sraf skoro do samog ispadanja odvrnut ali to povezujem sa samim precnikom miksera,sad sam stavio nesto veci koji i nema neki konus(poljski)
      pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Kompjuteru, Kompjuteru... Vidim ja bi?e dobar majstor od tebe
        To što te mu?i kod prebacivanja se štelba na emulatoru, ima dole jedan mali šrafi?. Pro?itaj uputstvo koje si dobio sa njim, ako nisi dobio onda te je neko jako zavrnuo za one pare...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kompjuter
          CBC Član
          • 09.05.2007
          • 10

          #34
          sraf za ler mora biti skroz zategnut pa tek onda stelujes inbusom osetljivost membrane.
          Da, razumeo sam i upravo tako uradio. Tek kada sam pored njega skroz zavrnuo i inbus sraf, gas je jedva skoro prestao da izlazi. To me je navelo na sumnju da sam dobio (polu)neispravan uredjaj.

          To što te mu?i kod prebacivanja se štelba na emulatoru, ima dole jedan mali šrafi?.
          Ajd za sad da zaboravimo prebacivanje, to radi, mozda ne bas idealno ali radi, evo, necu ni da prebacujem, za sada cu paliti na gas. Malo sam se gore nejasno izrazio - trebao sam reci da se motor gasi ako sraf za ler gas nije odvrnut skoro do kraja. E, tada, ako se odvrne jos pola kruga ili krug minimum ler gasa je bolji, ali jos ne potpuno dobar. Problem je sto se ne moze dalje odvrtati, tu je kraj, jos makac i sraf ispada!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Sad sam pogledao ono što je Bartone poslao, tamo fali jedna stavka.
            Tu je opisano kako radi ler ali nije opisano kako se radi snaga.
            Po ovome što si napisao ispada da ti je glavna slavina previše zatvorena pa to moraš kompenzovati maksimalnim otvaranjem lera i bajpasa.
            Zato prvo ugrej motor pa digni na 3000 obrtaja i namesti da radi normalno sa glavnim šrafom na crevu, posle primeni postupak koji je opisan.

            Ovo ukazuje da imaš problem sa mikserom ili sa u****vanjem vazduha.
            U svakom slu?aju taj ispariva? je teško njesra kako god okreneš.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • kompjuter
              CBC Član
              • 09.05.2007
              • 10

              #36
              Po ovome što si napisao ispada da ti je glavna slavina previše zatvorena pa to moraš kompenzovati maksimalnim otvaranjem lera i bajpasa.
              Kad kazes "glavna slavina", mislis na onu kod boce, ili onu koja vodi gas od isparivaca do miksera? Ako nesto znaci informacija - kad se nagazi po gasu ide kao avion... kad izadjem na autoput, prebacim u petu i nagazim hoce da poleti :-) Znaci snage ne fali, verovatno ce trebati da se privrne kako bi se podesila potrosnja, ali to pretpostavljam nema neke veze sa ovim sto sad pokusavam da uradim?
              A ako je bajpas onaj sto se okrece inbusom, nisam njega maksimalno otvorio, vec naprotiv, maksimalno zatvorio, jer prema uputstvu, gas curi sve dok se ne zavrne do kraja (drugi je prethodno vec zavrnut, a kasnije moram da ga odvrnem koliko god moze).

              Ovo ukazuje da imaš problem sa mikserom ili sa u****vanjem vazduha.
              Mislis li da je vreme da posetim majstora, ili treba jos nesto da isprobam? Koliko kosta dobar isparivac ako je on problem?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Da, mislim na tu slavinu od ispariva?a do miksera.
                Onda odvrni malo bajpas da bi lakše naštelovao ovaj fini šraf, moraš na?i balans.
                Lovato košta od 4000 dinara pa kako gde...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • npetar
                  CBC Član
                  • 21.08.2006
                  • 98
                  • Beograd

                  #38
                  @Dora
                  Jedan automehanicar, koji se ne bavi ugradnjom tng instalacija, kaze mi da za podesavanje ler gasa ne treba dirati ventil na crevu od isparivaca do karb-a vec se podesava iskljucivo na isparivacu. Kaze jos i to da ako se proizvoljno podesi taj ventil na crevu od isparivaca do karba, da moze doci do krivljenja ventila u motoru. Koliko u tome svemu ima istine?
                  I cemu uopste dva ventla na instalaciji (jedan na crevu a drugi na isparivacu)? Zar nije dovoljan samo jedan?
                  Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Mislim da taj mehani?ar ru?a nešto drugo u nedostatku bureka...
                    Stvar je ipak malo kompleksnija nego što mi ovde pokušavamo da uprostimo da bi svi razumeli.

                    Reci tom mehani?aru da odvrne tu slavinu koju se ne dira kad auto radi na leru za jedno 2 kruga pa nek vidi da li ?e i dalje da radi na leru, recimo stojadin i tako manji motori...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #40
                      Ako Lovato kosta 4000 koliko onda kosta BRC?

                      Inace, BRC se moze podesiti da stabilno i dugo radi ali ga ne bi uzeo ni dzabe ako je Lovato tako jevtin i to bas zbog podesavanja posebno kad je vreo a mora da bude.
                      To je glavni razlog sto ljudi nemaju strpljenja a isparivac je prirodno ocajno osetljiv na cak i najmanje pomeranje srafova.

                      Uvek se prvo podesava slavina na 3000 rpm u mestu pa sve ostalo.
                      Ima vremena da se to kasnije i malo koriguje sto NECE osetno uticati na ler gas ako je dobro podesen.

                      Izbor mesaca je glavna fora u celoj toj prici jer od njega uvek zavisi najvise toga tj. koliko trosi i kako ide a eventualno moze biti problema i sa ler gasom sto se nekako i sredi ali na racun ovog prvog.

                      Ako se vec ne razumes u zene onda ti ni ovo u vezi gasa ne vredi previse.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        Jedan automehanicar, koji se ne bavi ugradnjom tng instalacija, kaze mi
                        majstor koji se ne bavi autogasom (zna?i nema iskustva a možda ni znanja kada pominje ventile glave motora) vs dokazani stru?ni majstor gle ?uda baš za autogas.

                        odaberi koga želiš da slušaš, a kako si ovde ve? postavio pitanje mislim da dilema zapravo i ne postoji.

                        samo primeni navedene prakti?ne savete...
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X