FIAT BRAVA 16 16v problemi sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mercator234
    CBC Veteran
    • 03.08.2007
    • 106
    • tel.net.ba

    FIAT BRAVA 16 16v problemi sa plinom

    u mog besprijekornog fiata barem što se motora tiče odlučih ugradit plin, naravno strašno naivno pomislih(a i drugi me natentaše) što davati 1000 eura kad kažu može sustav za 350 eura-i ugradi mi "majstor" sustav za karburatorca(bez lcs kontrola) i naravno ja nisam znao a on takve voli najviše..sve u svemu boca negdje iz srbije ,brc-ov multiventil, marini isparivač, ručno tokaren mješač(mada je sve u priliku estetski posloženo..ali..),isključio benzinsku pumpu ali ne i dizne(što sam ja uradio nakon 10000-km nakon što ni je auto potrošilo 200 litara benzina vozeć se samo na plinu)...detonacija kolko oćeš(kablovi i svjećice promjenjene te je sad to u redu)...usis prigušio nekom čarapom, ja skinuo pa istokario nešta pa sad to sliči(bez prigušenja na plin ne ide nikako,ali sa prigušenjem na benzin ne ide nikako..ali..znam mješač nije kakav treba) i sad je to nakon 5 tona potrošenih živaca(čak ga i počeo skidati) u priliku uredno pali(uglavnom) ide ok do 4500-5000 obrtaja(kako kad)tada gubi snagu drastično poradi smjese koju sam nariktao po upustvima sa foruma na 3000 obrtaja...međutim imam jedan problem auto nakon 50 tak km u komadu ali samo niz uzbrdicu se zaguši totalno(dakle ne gasi se ali kao da se dovod plina zaštopa skroz,ja dajem gas i čuje se da zrak prima ali izgleda plin ne)..ja prebacim na benzin i tako nakon par minuta(nekad prije a nekad kasnije) sve opet bude ok(i prije se ovo znalo dogodit ali nakon 300-400 km u komadu)... napominjem rasplinjač je marini okrenut je u pravcu kretanja auta i sa prednje strane(dakle uža strana) je jedan šaraf koji služi za štelovanje štandgasa barem ja tako mislim, sa bočne strane ima još jedan isti (kad ga do kraja zatvorim ugasi se auto a kad ga dobro odvrnem troši preko 20 l) mislim da je taj za osjetljivost membrane..i ispod njega jedan veliki šaraf(ključ 17-tka) za koji sam ja mislio da je za ispuštanje ulja(ali odvrnuh ga skroz ali iz njega nema ništa da izađe što je i logično jer je 2 cm iznad dna isparivača u visinu) ...dakle ima toga još ali da rezimiram...(uzgred pade mi na pamet da nisam preusmjerio zrak a možda bih trebao, i usput da li je to radi vrtloženja vrućeg zraka ili općenito mu smeta ,jer sam primjetio gušenje samo kad je auto dobro vruć što bi značilo da mu vruć zrak smeta i njegovo vrtloženje zbog hlađenja vode u kileru ventilatorom) ..auto sad ide ok ,samo troši puno nekih 10l na otvorenom..oko14,5 l gradske...što je povećanje za nekih 20% naspram vremena kad sam ga ja počeo štelovati
    i najviše me buni to gušenje ponekada..napominjem dakle struja je ok(mada su mi dizne ipak malo zaštopane jer na benzinu malo trzucka kad tek prebacim) filteri su mjenjani..osim što sam pri čišćenju filtera tečne faze(onaj drugi nisam čistio niti znam di je..) ispod onog filtera izbacio onaj mali magnetić misleći da je to neka nataložena prljavština iz rezervoara plina...evo razduljih al šta ću kad me dugo ovaj plin muči..ako neko ima iskustva sa ovakvim ili sličnim problemima nek se javi ja ću biti zahvalan na bilo kakvoj pomoći
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Probaj da tom prilikom kad se guši, zaustaviš auto i proveriš rukom temperaturu ispariva?a. Verovatno se smrzne.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mercator234
      CBC Veteran
      • 03.08.2007
      • 106
      • tel.net.ba

      #3
      hmmm.

      vidiš to mi nije padalo na pamet....mada nevjerujem uvjek je vrlo vruć..ali provjerit ću prvom prilikom..nego ako bude to šta mi je raditi...uzgred danas sam preusmjerio zrak i auto ide znatno bolje a i potrošnja od zadnjeg štelovanja se unormalila oko 12 l ali bilo je stalno gas do daske...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Nedostatak dovoljnog protoka tople vode može biti uzrok pada temperature ispariva?a prilikom ve?eg optere?enaj kao što je vožnja uzbrdo ili pun gas neko vreme. Tada se troši više gasa i treba više zagrevanja. Posledica smrzavanja ispariva?a se ogleda u prevelikoj koli?ini gasa koja dospeva u motor jer nije isparila skroz pa ima i te?ne faze a to opet dovodi do gušenja motora.

        Na ovo sam pomislio jer kažeš da se nakom par minuta vožnje na benzin stanje normalizuje a to ukazuje da se u medjuvremenu ispariva? odledi jer ne troši gas.

        Normalno može biti još puno uzroka ali jedan po jedan
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • uglavnom.bezopasni
          - 42 -
          • 03.02.2005
          • 2235
          • Novi Sad

          #5
          Re: FIAT BRAVA 16 16v problemi sa plinom

          Originally posted by mercator234
          u mog besprijekornog fiata barem što se motora ti?e odlu?ih ugradit plin... detonacija kolko o?eš(kablovi i svje?ice promjenjene te je sad to u redu)...
          Ipak nije bio besprekoran, i to je povuklo ostalo, po?evši od lošeg štelovanja pa na dalje... reši?e Dora to samo polako...
          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
          11.04. 0:12 #2
          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

          Comment

          • mercator234
            CBC Veteran
            • 03.08.2007
            • 106
            • tel.net.ba

            #6
            opet ja

            ali sad sa drugim problemom..iz isparivača mi se čuje zvuk(kao da pera djetlić ordinira u njemu) nekakvo brzo tuckanje u trajanju od 5-10 sec ali tek kad ugasim auto...pretpostavljam špula koja zatvara dodod plina (kao što i pretpostavljam da je ona uzrok lošeg paljenja jer je očito i ranije propuštala plin) samo ne znam KOLIKO JE TO OPASNO?..kažu da baš i nije ali...
            e sad me zanima sljedeće nazovem jednog majstora(najrenomiraniji u hercegovoni) i pitam ga za problem(kasnije sam i bio kod njega) i on kaže sljedeće: isparivač loš i prevelik za moj auto, nješač istokaren ručno nije dobro sračunat. i da bi on stavio dobar odg.isparivač i orginal mješač te odgovarajući filter tečne faze( tj komp.sklop zajedno sa filterom) navodno ovaj nema filter nego neko "cjedilo" koje se samo propuše...i da će mi to sve izmjenjati i da će auto poštelovati da ne troši realno više od 10 tak litara normalne voženje...cijena toga zadovoljstva bi bila oko 150-200 Eura...sad me zanima vaše mišljenje o gore navedenom, da li se isplati i da li je problem samo u isparivači i mješaču ili ima nešto treće...djelovi stižu u Petak?
            UNAPRJED HVALA

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              350+200+nervi+...
              Mislim da je vreme da namestis sekvencijalni

              Comment

              • mercator234
                CBC Veteran
                • 03.08.2007
                • 106
                • tel.net.ba

                #8
                još jedna nedoumica

                zanima me sljedeće:auto bezveze radio na benzin do 2000 obrtaja trokira često i pucketa(ne kao na plinu ali..) preko ide ok(ipak je prigušenje u**** veliko), međutim kad skinem prigušenje i pređem nekoh 50 tak km na benzin auto u priliku radi na benzinu(barem je dosad bilo tako)... e sad da vas pitam nešto pošto ću za koji dan serviseru na kompl.servis plinskog sistema (mješač orginal,isparivač orginal te će sve poštelovat) da li bih trebao skinuti prigušenje i preći nekih 300-400km na benzin(potrošit 1 tank) da mi se benzinska mapa vrati u normalu pošto je vjerovatno zbog loše smjese plina raštelovana...ako ko ima šta za dodati ili me usmjeriti na drugu stranu samo naprjed...unaprjed zahvaljujem

                Comment

                • mercator234
                  CBC Veteran
                  • 03.08.2007
                  • 106
                  • tel.net.ba

                  #9
                  ima netko

                  da ofgovori?

                  Comment

                  • mercator234
                    CBC Veteran
                    • 03.08.2007
                    • 106
                    • tel.net.ba

                    #10
                    rezime

                    ECU resetiran,natočen novi benzin voženo nekih 100km na benzin i sad radi skroz pristrojno na benzinu, vratim prigušenje poštelujem plin sad je sve ok(nemam pojma za potrošnju bila je 10 otvorena, 15 loko) ali neće preko 4500 obrtaja..(nap:tek kad je bio ugrađen nije htio progurat 3500 o/min ali preko tih obrtaja išao do 7000 o/min) ..ima li tko kakvo rješenje..
                    PS-U Fiata brave da li treba zatvoriti vrući zrak i gdje to dođe ako treba
                    HVALA NA ODGOVORIMA

                    Comment

                    • mercator234
                      CBC Veteran
                      • 03.08.2007
                      • 106
                      • tel.net.ba

                      #11
                      REZIME:

                      Prije koji dan prodan Fiat novom ponosnom vlasniku, auto je napokon sređen dizne očišćene, izmjenjen isparivač, trebalo još staviti drugi mješač(manji) al to nek radi novi vlasnik..ja osobno nisam imao više volje za konstantne zajebancije...ZA VLASNIKE FIATA: NE STAVLJAJTE SISTEM NA FLANĐU SAMO DIREKCIJU!!!!

                      Comment

                      Working...
                      X