u mog besprijekornog fiata barem što se motora tiče odlučih ugradit plin, naravno strašno naivno pomislih(a i drugi me natentaše) što davati 1000 eura kad kažu može sustav za 350 eura-i ugradi mi "majstor" sustav za karburatorca(bez lcs kontrola) i naravno ja nisam znao a on takve voli najviše..sve u svemu boca negdje iz srbije ,brc-ov multiventil, marini isparivač, ručno tokaren mješač(mada je sve u priliku estetski posloženo..ali..),isključio benzinsku pumpu ali ne i dizne(što sam ja uradio nakon 10000-km nakon što ni je auto potrošilo 200 litara benzina vozeć se samo na plinu)...detonacija kolko oćeš(kablovi i svjećice promjenjene te je sad to u redu)...usis prigušio nekom čarapom, ja skinuo pa istokario nešta pa sad to sliči(bez prigušenja na plin ne ide nikako,ali sa prigušenjem na benzin ne ide nikako..ali..znam mješač nije kakav treba) i sad je to nakon 5 tona potrošenih živaca(čak ga i počeo skidati) u priliku uredno pali(uglavnom) ide ok do 4500-5000 obrtaja(kako kad)tada gubi snagu drastično poradi smjese koju sam nariktao po upustvima sa foruma na 3000 obrtaja...međutim imam jedan problem auto nakon 50 tak km u komadu ali samo niz uzbrdicu se zaguši totalno(dakle ne gasi se ali kao da se dovod plina zaštopa skroz,ja dajem gas i čuje se da zrak prima ali izgleda plin ne)..ja prebacim na benzin i tako nakon par minuta(nekad prije a nekad kasnije) sve opet bude ok(i prije se ovo znalo dogodit ali nakon 300-400 km u komadu)... napominjem rasplinjač je marini okrenut je u pravcu kretanja auta i sa prednje strane(dakle uža strana) je jedan šaraf koji služi za štelovanje štandgasa barem ja tako mislim, sa bočne strane ima još jedan isti (kad ga do kraja zatvorim ugasi se auto a kad ga dobro odvrnem troši preko 20 l) mislim da je taj za osjetljivost membrane..i ispod njega jedan veliki šaraf(ključ 17-tka) za koji sam ja mislio da je za ispuštanje ulja(ali odvrnuh ga skroz ali iz njega nema ništa da izađe što je i logično jer je 2 cm iznad dna isparivača u visinu) ...dakle ima toga još ali da rezimiram...(uzgred pade mi na pamet da nisam preusmjerio zrak a možda bih trebao, i usput da li je to radi vrtloženja vrućeg zraka ili općenito mu smeta ,jer sam primjetio gušenje samo kad je auto dobro vruć što bi značilo da mu vruć zrak smeta i njegovo vrtloženje zbog hlađenja vode u kileru ventilatorom) ..auto sad ide ok ,samo troši puno nekih 10l na otvorenom..oko14,5 l gradske...što je povećanje za nekih 20% naspram vremena kad sam ga ja počeo štelovati
i najviše me buni to gušenje ponekada..napominjem dakle struja je ok(mada su mi dizne ipak malo zaštopane jer na benzinu malo trzucka kad tek prebacim) filteri su mjenjani..osim što sam pri čišćenju filtera tečne faze(onaj drugi nisam čistio niti znam di je..) ispod onog filtera izbacio onaj mali magnetić misleći da je to neka nataložena prljavština iz rezervoara plina...evo razduljih al šta ću kad me dugo ovaj plin muči..ako neko ima iskustva sa ovakvim ili sličnim problemima nek se javi ja ću biti zahvalan na bilo kakvoj pomoći
Comment