Problemi prilikom paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    Problemi prilikom paljenja

    Posto me muci nekoliko stvarcica, moram da postavim i nekoliko pitanja u vezi voznje na auto gas, iako nije nista kriticno. U stvari interesuje me da li je ovo normalno ili treba preduzeti neke mere.
    1. Ugasim auto na gasu usred dana, na temperaturama preko 20C i kada nekoliko sati nakon toga probam da ga upalim nece da upali odmah vec moram da ga verglam po desetak i vise sekundi. Moram da ga verglam cak i kada izadjem iz auta i na krace iako pokazuje da je temperatura motora nekih 65C (cak ni tad nece da pali odmah). Kada prenoci odmah moram da ga duze i verglam.
    2. Prilikom startovanja, dok je hladan, ler gas mu je na oko 700 rpm +- 50, medjutim kada se zagreje na radnu temperaturu (btw ventilator se ukljucuje na tacno 100C a iskljucuje na 88C) tada mu je broj obrtaja na oko 1500 rpm. Kada mu smanjim broj obrtaja pritezanjem srafa na isparivacu za oko 250-300 rpm imam problem prilikom startovanja jer mi se onda kad je hladan gasi posto cim sklonim nogu sa papucice gasa broj obrtaja pada na ispod 500 rpm. Znaci kako god okrenem ne valja.

    Interesuje me da li je ovo normalno ili nesto ipak nije u redu, i ukoliko je u pitanju ovo drugo sta da se uradi kako bi se stanje dovelo u normalu.
    Auto je Alfa Romeo 33 1.5 dva karburatora (1991 godiste).
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #2
    Opisi marku sistema, nacin ugradadnje (ako se ti je malo poznata tehnika) pre koliko je ugradjen sistem? Slike bi isto pomogle...
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      koristi dugmence "čoka" pa će lakše paliti,verovatno su loši mikseri stavljeni,jer su zglavni prilično skupi.a kao što kolega kaže malo je podataka da ti se da konkretan odgovor

      Comment

      • Dzalf
        CBC Član
        • 28.07.2006
        • 85
        • Beograd/Zarkovo

        #4
        U nacelu, sto se tehnike tice malo vajde od mene ali ajde da probam. Sistem je ugradjen 2002 godine ali ne znam tacno gde je ugradjen (mislim negde u Bul. Vojvode Misica, preko puta sajma). Nakon toga sam morao da zamenim isparivac, posto je na starom otisla membrana pa se auto gasio non stop cim zaustavim auto. Uz to ispao je i sraf na isparivacu tako da je zamena isparivaca bila neminovna. Ugradjeni novi isparivac je BRC AT90E. Sto se same ugradnje tice ne bih ti mogao nista reci osim da probam da postavim slike, sto ce biti problem jer nisam upoznat sa nacinom kako da to uradim.
        Jednom Alfa, uvek Alfa!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Prvo kad je hladan ne sme da ima 700 obrtaja sem ako imaš dizne onda nema spasa.
          Drugo kad je vru? ne treba da ima 1500 obrtaja nije dobro podešen karburator(i).
          Tre?e ne možeš smanjiti ler na ispariva?u, možeš ali ne valja.
          ?etvrto daj slike
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dzalf
            CBC Član
            • 28.07.2006
            • 85
            • Beograd/Zarkovo

            #6
            @ Gorky

            U sustini uvek pre nego sto krenem sa startovanjem ja triput pritisnem dugme na prekidacu i ubrizgam po mali gasa i sa tim slabije pali, ako si na to mislio. A kada upali ja povucem rucicu sauha dok se malo ne zagreje i kako se on zagreva ja je polako vracam tako da mi broj obrtaja bude negde oko 900-1000 (sve dok on sam ne pretera preko tih 1000).
            Jednom Alfa, uvek Alfa!

            Comment

            • Dzalf
              CBC Član
              • 28.07.2006
              • 85
              • Beograd/Zarkovo

              #7
              @ Dora
              Moze li se to sve srediti na jednom mestu (izvrsiti defektaza, podesiti karburatori, paljenje i videti fali li jos sta a da ja to nemam ni pojma) tako da se jednom za svagda dovede u red.
              U sustini pitanje bi pre glasilo moze li se to sve resiti kod tebe i da to bude OK! Pre bih zapalio iz Bgd u N. Sad i uradio to da valja, nego terao kod nekog kvazi majstora i da opet bude corak.
              Jednom Alfa, uvek Alfa!

              Comment

              • Zmaj KV
                CBC Senator
                • 05.10.2005
                • 202
                • Kraljevo

                #8
                Kako auto radi na benzinu? Pomenuo si da imas BRC AT90E (koliko dugo vec stoji na autu i koliko si presao sa njim) taj isparivac bi trebalo da ide na auta sa karburatorskim sistemom samo uz "vremenski" prekidac...
                Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  prijatelju ako ti u gradu od dva miliona ljudi ne možeš da nađeš majstora onda imaš problem,jedino rešemje ti je da prođeš pored novog sada i pravac budimpešta,veći je grad a znam i jednog pištu,dobar majstor

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #10
                    ne zmaju AT 90E imaš i vakumac i elektronac razlika je u kataloškom broju,oba su AT 90E

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Pa može, ali svrati do garaže da pogledam, ?esto sam tamo

                      Mislim na Alfaholic garage
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dzalf
                        CBC Član
                        • 28.07.2006
                        • 85
                        • Beograd/Zarkovo

                        #12
                        @ Gorky

                        Lepo je sto grad ima 2 milion ljudi ali meni treba JEDAN DOBAR majstor! Lako je otici kod majstora, ali danas svako sebe zove majstorom.

                        @ Dora

                        Alfaholic garage ?
                        Btw, gde da nadjem istu?

                        @ Zmaj KV

                        Ovaj je vakuumski, a presao sam sa njim 2k km.
                        Jednom Alfa, uvek Alfa!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13


                          Ili me nazoveš telefonom
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Dzalf
                            CBC Član
                            • 28.07.2006
                            • 85
                            • Beograd/Zarkovo

                            #14
                            @ Dora

                            Kada mogu da te nadjem u Carozzeriji, odnosno kada si ti sigurno tu da te ne zovem bez veze i pitam jesi li tu? Mislim jer ima neko odredjeno vreme, da znam da te tada okrenem telefonom?
                            Jednom Alfa, uvek Alfa!

                            Comment

                            Working...
                            X