Posto me muci nekoliko stvarcica, moram da postavim i nekoliko pitanja u vezi voznje na auto gas, iako nije nista kriticno. U stvari interesuje me da li je ovo normalno ili treba preduzeti neke mere.
1. Ugasim auto na gasu usred dana, na temperaturama preko 20C i kada nekoliko sati nakon toga probam da ga upalim nece da upali odmah vec moram da ga verglam po desetak i vise sekundi. Moram da ga verglam cak i kada izadjem iz auta i na krace iako pokazuje da je temperatura motora nekih 65C (cak ni tad nece da pali odmah). Kada prenoci odmah moram da ga duze i verglam.
2. Prilikom startovanja, dok je hladan, ler gas mu je na oko 700 rpm +- 50, medjutim kada se zagreje na radnu temperaturu (btw ventilator se ukljucuje na tacno 100C a iskljucuje na 88C) tada mu je broj obrtaja na oko 1500 rpm. Kada mu smanjim broj obrtaja pritezanjem srafa na isparivacu za oko 250-300 rpm imam problem prilikom startovanja jer mi se onda kad je hladan gasi posto cim sklonim nogu sa papucice gasa broj obrtaja pada na ispod 500 rpm. Znaci kako god okrenem ne valja.
Interesuje me da li je ovo normalno ili nesto ipak nije u redu, i ukoliko je u pitanju ovo drugo sta da se uradi kako bi se stanje dovelo u normalu.
Auto je Alfa Romeo 33 1.5 dva karburatora (1991 godiste).
1. Ugasim auto na gasu usred dana, na temperaturama preko 20C i kada nekoliko sati nakon toga probam da ga upalim nece da upali odmah vec moram da ga verglam po desetak i vise sekundi. Moram da ga verglam cak i kada izadjem iz auta i na krace iako pokazuje da je temperatura motora nekih 65C (cak ni tad nece da pali odmah). Kada prenoci odmah moram da ga duze i verglam.
2. Prilikom startovanja, dok je hladan, ler gas mu je na oko 700 rpm +- 50, medjutim kada se zagreje na radnu temperaturu (btw ventilator se ukljucuje na tacno 100C a iskljucuje na 88C) tada mu je broj obrtaja na oko 1500 rpm. Kada mu smanjim broj obrtaja pritezanjem srafa na isparivacu za oko 250-300 rpm imam problem prilikom startovanja jer mi se onda kad je hladan gasi posto cim sklonim nogu sa papucice gasa broj obrtaja pada na ispod 500 rpm. Znaci kako god okrenem ne valja.
Interesuje me da li je ovo normalno ili nesto ipak nije u redu, i ukoliko je u pitanju ovo drugo sta da se uradi kako bi se stanje dovelo u normalu.
Auto je Alfa Romeo 33 1.5 dva karburatora (1991 godiste).
Comment