Uglavnom mogu reći da sam imao taj problem i rješio sam ga čiščenjem injektora..problem je u tome što nisam prošao ni 4000km i već je opet počeo da trese iako sam ovaj put poslušao savjet mehaničara da provozam se koji put i na benzin.Jučer sam na autoputu uhvatio preko 230km/h na benzinu što vjerujem da ne bi postigao sa zaprljanim injektorima..e sad kako filtre na svom prinsu nisam promijenio ko zna od kada jer me razočarao i treći po redu majstor u Zadru(naručio sam filter prije mjesec dana i ne zove me da su stigli tako ja nazovem jučer da vidim što je s tim i reće da mu je roba na carini i da će sad da me nazove..i ništa).Zanima me da li mi se injektori tako brzo prljaju(ako je to u pitanju uopće)zbog tih dotrajalih filtera?Jako sam pedantan kad je auto u pitanju i nervira me kad i najmanja sitnica nije ispravna a sad ne mogu preventivno poservisirati plin jer nitko ne radi prinsa u Zadru
A oni koji tvrde da znaju su budale..pa da ja tako svoj posao radim ne znam gdje bi došao.Mislim naručiš robu pa ne dolazi,ne zovu,ne javljaju se na telefone,prezauzeti..mislim totalni su debili
Što bi mogao bit uzrok trešnje?Dok je hladan rekao bih da ne radi na svih 6 cilindara jer tako zvući..(poput diesel lokomotive)..kad se ugrije taj zvuk nestane al trese i dalje iako neznatno manje..INavedeni simptomi su na benzinu dok je na plinu sve u redu.Injektori?Filteri plina?Raštiman uređaj?Neispravna brizgalica?Nešto treće? Pomozite ljudi da znam odakle početi..Auto je Honda Legend 3.5 v6 krstarica iz 98



Comment