Nekontrolisana potrosnja!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    da li uopste auto ima kompjuter tj da li je u pitanju mehanicko ubrizgavanje (K jet) ili je elektronsko ?
    koje godiste je taj PRV6 motor.
    nagli porast potrosnje na venturi sistemu znaci da ima nagli porast razlike pritisaka, odnosno da je usisni sistem sumnjiv (mozda rebrasto crevo dovoda vazduha do plenuma curi, prskotinia).
    ili elektrika paljenja.

    ima li zvuka sistanja dok radi na leru, kada se digne hauba ?

    meni je taj isparivac prilicno sumnjiv, pogotovu ako nije varijanta predvidjena za 3000 kubika motor vec za neki manji.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Duke
      CBC Senator XXL
      • 16.01.2006
      • 753
      • Urbs Naissus

      #17
      Evo, Brick, ja cu da ti kazem...
      U pitanju je motor sa elektronskim ubrizgavanjem od 2849 ccm. Sve Bakare imaju te motore, jer se one prave od '89 , stari motori od 2664 ccm sa K-jet-om su prestali da se proizvode, tj. ugradjuju '88.

      A jedno podpitanje - zar povlačenje falš vazduha ne bi usporilo uvlačenje gasa? Ono, uvlači npr. na dihtungu usisne grane, čist vazduh, time smanjuje potpritisak u usisnoj grani, i automatski manje srče iz dela iznad leptira, tj iz usisnog creve, pa samim tim i manje gasa? To bi rezultiralo lošim i trzavim radom motora, ali, čini mi se, ne i potrošnjom?
      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #18
        Da Duke, u pravu si. Tako radi venturi sistem.

        Kargas vakumski isparivači su mali i nikakvi, dok su elektronci pristojni i pokrivaju snagu do 140kW.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Potpritisak za bord kompjuter se meri posle leptira, ako vuče falš vazduh pokazivaće veću potrošnju.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #20
            Intrigantno...
            Kod mene je obratno, dok bord comp benzin meri uglavnom korektno, vrednosti kad predjem na plin budu uglavnom duplo manje od realnih...

            Mozda ja imam NADpritisak u usisnoj grani..., heh, turbo, takoreci...

            U svakom slucaju sam naucio da sta god pise dok idem na plin, nema veze s mozgom...
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • RANK
              CBC Senator XXL
              • 28.02.2007
              • 1635
              • Beograd
              • FIAT MAREA WEEKEND 1

              #21
              cekaj bre, malopre si rekao:
              "(kad ukljucim tempomat na 80km/h, pokazuje 6.5l/100, dok kad to radim na plinu pokazuje 12l/100, a pre je pokazivao 6.5)"
              a sad da na plin pokazuje duplo manje nego sto trosi. sta je istina

              dora, nema fals vazduha, obzirom da na benzin pokazuje OK. da nije zaglavljena ili suplja membrana na isparivacu. ne bi se manifestovalo na benzinu jer ventil zatvori plin
              "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

              Comment

              • Duke
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2006
                • 753
                • Urbs Naissus

                #22

                RANK, bre covece, pa ima nas dvojica. Covek sa problemom potrosnje, i drugi covek (sa identicnim autom) koji je naucio da to ne posmatra kao problem... kez
                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                Comment

                • El Radisa
                  CBC Veteran
                  • 06.12.2006
                  • 101
                  • Sabac

                  #23
                  hm.. meni vuce malo falsh vazduha, zato sto ovaj koji je ugradjivao plin nije stavio klapnu na filter pa je onda razneo malo gore plastiku iznad u****, ali ja sam to smanjio na minimum cim sam kupio auto (plasticnim vezicama i silikonom .. (to je bilo u martu) i on je sa takvim falshom trosio toliko koliko je trosio..znaci prvo mu je razneo sve pa je onda ugradio klapnu..ja sam sa tim autom presao 32000km od 2.3.2007. a samo u septembru 6500km . bez ikakvih vecih kvarova naravno. Letos (sredinom avgusta) sam isao na kampovanje po balkanu i potrosnja mi je u planinama pod punim teretom bila 13l (tacnije 382km za 50l - presli Taru, Zlatar, Zlatibor, Sokolske planine a bili smo teski preko 2t i klima non-stop bukvalno!).
                  ja sve imam utisak da je do isparivaca, cudna mi ta mast sto ide uz cev koja dovodi plin do njega.. kao da je.. ma nemam pojma.. a kad spomenem majstoru DA MI OCISTI ISPARIVAC on sve prebaci temu da nije do toga sigurno i da ne treba....?! kao da nesto krije..
                  Inace auto sam kupio od majstora za plin (prvog u Sapcu, "Nbtno dal vozite ficu ili avaks za vas je AUTOGAS MAKS")

                  sinoc me na parkingu udari neki jugo i polupa mi zadnju levu lampu i ode.. sad moram da budzim nesto oko toga, a posle cu slikati isparivac da bas vidite kako to izgleda.
                  Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                  Comment

                  • El Radisa
                    CBC Veteran
                    • 06.12.2006
                    • 101
                    • Sabac

                    #24
                    i da, sta sam jos primetio.. odvrnuo sam gore onaj ventil na crevu od isparivaca do prstena i board computer mi pokazuje manju potrosnju, a protok bi trebao da je veci.. valjda sad lakse dise

                    i za sta sluzi drugo crevo koje dolazi u prsten a izlazi ispod u**** i vraca u prsten? to neko povratno? pitam zato sto mi je majstor zadnji put prckao nesto oko njega . to mi je sjebalo sve, imam takav osecaj.. kad odvrnem ventil na njemu dobijem veci ler a u test voznji nisam primetio razliku.
                    Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      #25
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #26
                        Auh, ljudi, zona sumraka, izvinite.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          Ono, uvlači npr. na dihtungu usisne grane, čist vazduh, time smanjuje potpritisak u usisnoj grani, i automatski manje srče iz dela iznad leptira, tj iz usisnog creve, pa samim tim i manje gasa? To bi rezultiralo lošim i trzavim radom motora, ali, čini mi se, ne i potrošnjom?
                          da, moze tako da bude.
                          i u tom slucaju je manje gasa i manja potrosnja.
                          ovde se radi o uvecanoj potrosnji, i to prilicno uvecanoj pa taj scenario koji si opisao nije bas mnogo verovatan.

                          ja sam mislio na sasvim drugu stvar.
                          ako negde pusta rebrasto crevo u blizini mixera, onda gas curi napolje delimicno i odlazi ispod motora i ispod poda u struji vazduha (koja ga u****va).
                          kako curi tako je i manja snaga motora, trza i tako to, ti vise stiskas pedalu gasa da bi zadrzao zeljenu brzinu a to trosi jos vise gasa.

                          rezultat, uvecana potrosnja.

                          isti efekat na potrosnju je i scenario da varnica nije dovoljne snage i ne opali svaki put kada treba, gas prodje nekativiran kroz motor, ne sagori, pa motor ima manju snagu, trza i tako to, ti jace stisnes pedalu a time poraste potrosnja gasa.

                          tada smrdi iz izduva, ali ti u kabini koja je pod natpritiskom filtriranog vaduha iz sistema ventilacije to ne osecas.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            ja sve imam utisak da je do isparivaca, cudna mi ta mast sto ide uz cev koja dovodi plin do njega
                            eto ti i odgovora,
                            tu ne zaptiva dovod, tu prosto receno curi gas iz boce.
                            uopste se ne potrosi u motoru, jednostavno iscuri i ode u vazdusnu struju ispod poda vozila.
                            probaj lagano da odvrnes (da iscuri talog) i lagano da zavrnes.

                            auto mora da bude iskljucen, i kljucu od kontakt brave kod tebe u dzepu, tj gasni sistem van pogona. (elektro ventila gasa ce zatvoriti dovod gasa iz boce automatski).

                            pazi da ne pretegnes.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • mercator234
                              CBC Veteran
                              • 03.08.2007
                              • 106
                              • tel.net.ba

                              #29
                              imam sličan problem

                              pokušao bih očistiti isparivač marke MARINI od ulja ali ne znam gdje da odvrnem ima sa donje strane 1 kao šaraf(potpuno okrugao) koji drži nekakav dio na koji su spojene 2 žice( da nije neki filter)-molim nekog ako zna da mi odgovori na ovo


                              PS-još nešto-u posudi od vode vidim jeko puno nekakvog taloga, dali to može da utiče na lošiju vuču i povećanu potrošnju


                              HVALA NA ODGOVORIMA

                              Comment

                              • El Radisa
                                CBC Veteran
                                • 06.12.2006
                                • 101
                                • Sabac

                                #30
                                e, skidao sam isparivac i odvrtao taj srafic dole koji je bio pun taloga i pustio malo da iscuri, onda sam resio problem falsh vazduha i na kraju uzmem i skinem crevo koje vodi od isparivaca ka prstenu i ono je skroz crno iznutra i sve je puno taloga!! To znaci da definitivno treba da ga otvoriim i ocistim!? moram naci majstora za to jer ovaj moj koji mi radi auto to nikako nece... inace sad auto bolje prima gas sa istim podesavanjem ventila. a i potrosnja se smanjila sa 30l na 20l
                                Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

                                Comment

                                Working...
                                X