elem, situacija je sledeca:
ford scorpio '90. 2.4 V6 LovEco Pro. desava se da kad je rezervoar sa gasom napunjen do vrha auto sporo prima gas na turi vecoj od 3.000 RPM, sve dok ne predje nekih 30-40km. Nakon toga, situacija se drasticno popravi, odnosno, ponovo postano uobicajeno ”zivahan” i na visokim obrtajima. Napominjem da je uobicajeni rezim voznje ovog automobila 2-3.000 RPM.
Da pokusam da recima docaram. Ovaj auto se vozi „ko kamion”. Dakle, prvom samo krecem. Sve ostale stepene prenosa vozim na turi od 2-3.000RPM, jer je oko tri hiljadarke ono kad se salta „na uvo”, da se masina ne „dere”, sto kazu matori soferi, odnosno, nema potrebe za ulaskom u veci broj obrtaja. E sad, kad mi se bas prohte da ga malko poteram u vise obrtaje, on, kako sam vec pomenuo, sa punom bocom to radi nekako sporo, linearno, kao, recimo, oni stari automatici, odnosno, treba mu vise vremena da se zaleti. Cim se rezervoar malko isprazni, on u visoj turi postane uobicajeno zivahan.
'Fala unapred,
Zverkov drugar SkiBata
ford scorpio '90. 2.4 V6 LovEco Pro. desava se da kad je rezervoar sa gasom napunjen do vrha auto sporo prima gas na turi vecoj od 3.000 RPM, sve dok ne predje nekih 30-40km. Nakon toga, situacija se drasticno popravi, odnosno, ponovo postano uobicajeno ”zivahan” i na visokim obrtajima. Napominjem da je uobicajeni rezim voznje ovog automobila 2-3.000 RPM.
Da pokusam da recima docaram. Ovaj auto se vozi „ko kamion”. Dakle, prvom samo krecem. Sve ostale stepene prenosa vozim na turi od 2-3.000RPM, jer je oko tri hiljadarke ono kad se salta „na uvo”, da se masina ne „dere”, sto kazu matori soferi, odnosno, nema potrebe za ulaskom u veci broj obrtaja. E sad, kad mi se bas prohte da ga malko poteram u vise obrtaje, on, kako sam vec pomenuo, sa punom bocom to radi nekako sporo, linearno, kao, recimo, oni stari automatici, odnosno, treba mu vise vremena da se zaleti. Cim se rezervoar malko isprazni, on u visoj turi postane uobicajeno zivahan.
'Fala unapred,
Zverkov drugar SkiBata
Comment