FIAT Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    FIAT Bravo 1.6 16v

    Pozdrav svima,

    Prvo me interesuje koji sistem bi bio preporuka za FIAT Bravo 1.6 16v (metalna ususna grana)?

    Ima li neko od vas iskustva sa plinom i FIAT Bravo-m?

    Pored toga interesuju me i odgovori na sledeca pitanja (mozda su i glupa i suvisna):
    - Da li je tacno da se posle duze voznje na plin preporucije "malo" voznje na benzin zbog dizni (prljanja dizni ili neceg slicnog)?
    - Razni majstori tvrde da prilikom voznje na plin mora da radi benzinska pumpa (iako je ona kod FIAT Bravo) elektricna. Zasto?
    - Sta se desava sa lambda sondom pri voznji na plin?
    - Potrosnja bezolovnog benzina je oko 9.5l/100km. Koliku potrosnju plina mogu ocekivati?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Pozdrav Deki!

    Moja preporuka je naravno LOVATO sistem sa lambda kontrolom (loveco)

    Benzinska pumpa mora da radi dok motor radi na plin, iskljucuju se samo brizgachi (dizne). U benzinskom rezervoaru bi uvek trebalo da bude min 1/4 benzina da se ne bi dozvolilo da pumpa vrti u prazno. Pumpa vishe strada ukoliko je iskljucena za vreme rada motora na plin. Ima o tome u ostalim temama proshvrljaj malo .

    Ukoliko se ugradi lambda kontrolni sistem sonda ce davati pravilan signal i za vreme rada motora na plin. Nece joj se nishta desiti.

    Sa ugradjenim odgovarajucim komponentama za tvoj auto, ochekujesh max povecanje potroshnje od 10% u odnosu na benzin.

    Pozdrav Ivan
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Deki
      CBC Senator XXL
      • 18.02.2005
      • 307
      • Beograd

      #3
      Sta se desava sa BRC Blitz sistemom? Kakav je?
      Kakav je u poredjenju sa Lovato i Landirenzo?

      Comment

      • dintel011
        CBC Senator XXL
        • 12.03.2005
        • 348
        • Beograd, Vidikovac

        #4
        Originally posted by Deki
        Sta se desava sa BRC Blitz sistemom? Kakav je?
        Kakav je u poredjenju sa Lovato i Landirenzo?
        Ja ga imam u Calibri i prezadovoljan sam.
        Cak mi auto bolje ide na plin nego na benzin.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Sta se desava sa BRC Blitz sistemom? Kakav je?
          Kakav je u poredjenju sa Lovato i Landirenzo?
          Lambda kontrol sistemi svih proizvodjacha za svoje funkcionisanje koriste iste signale (signal lambda sonde i TP senzora), tako da prilikom exploatacije daju skoro identichne rezultate i karakteristike. Kada se bira proizvodjach plinskih sisteme posebnu paznju treba obratiti na konstrukciju isparivacha, zastupljenost proizvoda na trzishtu i servisnu mrezu.
          Lovato je tu bez premca!

          Ja ga imam u Calibri i prezadovoljan sam.
          Cak mi auto bolje ide na plin nego na benzin.
          To znachi da ti auto na benzin ne funcionishe kako treba, ili je napravljena greshka prilikom instalacije gasnog sistema
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Deki
            CBC Senator XXL
            • 18.02.2005
            • 307
            • Beograd

            #6
            obratiti paznju na konstrukciju isparivacha!
            Video da rasklopljeni BRC isparivac, i kod njega kanal kroz koji prolazi tecnost za hladnjenje (grejanje) je fizicki odvojen od membrane i od dela gde se nalazi gas, i momak mi tvrdi da to nije resenje koje se koristi u Lovato i Landirenzo isparivacima. Kade da u njihovim isparivacima prilikom pucanja membrane moze doci do mesanja tecnosti za hladjenje i plina, dok kod BRC to ne moze da se desi jef su fizicki odvojeni. Da li je to tacno?

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Video da rasklopljeni BRC isparivac, i kod njega kanal kroz koji prolazi tecnost za hladnjenje (grejanje) je fizicki odvojen od membrane i od dela gde se nalazi gas, i momak mi tvrdi da to nije resenje koje se koristi u Lovato i Landirenzo isparivacima. Kade da u njihovim isparivacima prilikom pucanja membrane moze doci do mesanja tecnosti za hladjenje i plina, dok kod BRC to ne moze da se desi jef su fizicki odvojeni. Da li je to tacno?
              Tachno je da kod Lovato isparivacha jedna membrana deli prostor izmedju rashladne technosti i komore za isparenje plina. Teriski se moze deseti da ta membrana pukne (teoriski- praktichno se josh nije desilo) ali techni gas je na temperaturi od ispod -40 C pa bi se desilo da se deo rashladne technosti koji je u isparivachu zamrzne i to je to. Posledica po motor nema!!!
              Isto to bi se desilo i kod BRC isparivacha u sluchaju pucanja membrane visokog pritiska!
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Josh da dodam.
                BRC kit-ovi za ugradnju koji dolaze na nashe trzishte (isparivach sa odvojenim vodenim prostorom) su zalihe od pre par godina. Novi modeli BRC isparivacha su veoma nalik Lovato isparivachu i takodje imaju zajednichku membranu visokog pritiska. Nov model LandiRenzo isparivach je bukvalno kopija Lovata (da ne nabrajam koje sve firme imaju iskopiran Lovato isparivach a ima ih mnogo) tako da se svi proizvodjachi okrecu takvoj konstrukciji.
                Lovatov model od pre 30 godina ( kasnije je Elplin Konjic koristio tu konstrukciju) je imao odvojen vodeni prostor.

                Toliko!

                Pozdrav
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Da, desava se to sa membranom isparivaca i iz predostroznosti se savetuje zamena posle 2 god. Bez obzira za koju marku se odlucio najvaznije je da isparivac bude original a ne bugarski pa se to nece desiti ni kod lovata ni kod BRC-a.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Da, desava se to sa membranom isparivaca i iz predostroznosti se savetuje zamena posle 2 god.
                    Membrane se menjaju u odnosu na predjenu kilometrazu. Vek membrana je oko 60.000-80.000 km i posle toga ih treba zameniti bez obzira na njihovo stanje
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • dintel011
                      CBC Senator XXL
                      • 12.03.2005
                      • 348
                      • Beograd, Vidikovac

                      #11
                      Originally posted by IvanT

                      Ja ga imam u Calibri i prezadovoljan sam.
                      Cak mi auto bolje ide na plin nego na benzin.
                      To znachi da ti auto na benzin ne funcionishe kako treba, ili je napravljena greshka prilikom instalacije gasnog sistema

                      Prilikom instalacije gasnog sistema nije napravljena greska jer je ugradjen u Italiji.
                      Ako je Lovato bolji od BRC uredjaja, zasto je jeftiniji?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by dintel011
                        Originally posted by IvanT

                        Ja ga imam u Calibri i prezadovoljan sam.
                        Cak mi auto bolje ide na plin nego na benzin.
                        To znachi da ti auto na benzin ne funcionishe kako treba, ili je napravljena greshka prilikom instalacije gasnog sistema

                        Prilikom instalacije gasnog sistema nije napravljena greska jer je ugradjen u Italiji.
                        Ako je Lovato bolji od BRC uredjaja, zasto je jeftiniji?
                        Gde je jftiniji? Ovde, tamo? Što bi cena bila merilo kvaliteta? Nekad jeste a nekad platiš markicu iliti člansku kartu.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Morao bi svaki majstor pa bio on i mehanicar sa stogodisnjim iskustvom da ima certifikat za ugradnju gasa i "drzavni broj" a do tada neka je svima Bog na pomoci da nalete na servise gde ljudi znaju sta rade.

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Morao bi svaki majstor pa bio on i mehanicar sa stogodisnjim iskustvom da ima certifikat za ugradnju gasa i "drzavni broj" a do tada neka je svima Bog na pomoci da nalete na servise gde ljudi znaju sta rade.
                            Certifikat obavezno!!!!!!

                            Drzavni broj ili ti licenca nazalost u Srbiji jos nije uvedena, ali kada bude bice ovde svachega.

                            Pravi servis za ugradnju gasa mora da ima ovlashcenje od fabrike chiju opremu ugradjuje, da je njen zvanichni zastupnik, a takvih je kod nas strashno malo!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              A sta bi sa ugradnjom gasa na dizel koja je isto tada spominjana

                              Comment

                              Working...
                              X