Dilema astra classic II i landirenco omegas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flojd27
    CBC Član
    • 11.12.2007
    • 28
    • Novi Beograd

    Dilema astra classic II i landirenco omegas

    Pozdrav svima, kao sto naslov kaze sveze ugradjen plinski uredjaj Landirenzo Omegas u servisu Ekoluka key. Auto je Opel Astra classic II sa motorom 1.6 16v (76kW). Za sada auto lepo ide, mada mi se cini da na benzin ide malo bolje. Instalacija uredjaja je placena 860 eura, cilindricna boca je u pitanju.
    Majstor koji je ugradjivao plin prvo je stavio brizgaljke "sa zelenom kapom" pa posto auto nije radio kako treba stavio je brizgaljke "sa crnom kapom". Sledece sto sam primetio je da isparivac ne lici na ono sto sam vidjao po net-u.Odnosno ja sam ocekivao isparivac IG1, medjutim dobio sam isparivac LI 02. Ostale komponente mi se cine ok.
    Tek kad sam dosao kuci nadjem podatak da su "zelene" brizgaljke za snagu do 15kW po cilindru, a "crne" za snagu od 15-30kW po cilindru. Za isparivace nisam uspeo da nadjem konkretne podatke tipa za koju snagu motora i sl. Sve to mi je pobudilo sumnju u profesionalnost servisa i ostala je dilema da li sam dobio ono sto sam trazio i sto sam posteno platio.
    Molim iskusnije da prokomentarisu i da posavetuju sta mi je ciniti (da li da reklamiram ili ne).
    Unapred zahvalan

  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    LI02 je za snage motora od 20-120kW. Odličan isparivač sa stabilinim pritiskom, što je i najbitnije.
    Što se tiče reklamacija, možeš da je imaš ukoliko su performanse na benzinu dosta bolje nego na gasu.
    Čudno je to što ovlašćeni uvoznik nezna šta namontirati na određeni tip motora (slučaj brizgača), a fabrika je detaljno napisala šta montirati, gde montirati i kako montirati...
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Re: Dilema astra classic II i landirenco omegas

      Originally posted by flojd27
      Majstor koji je ugradjivao plin prvo je stavio brizgaljke "sa zelenom kapom" pa posto auto nije radio kako treba stavio je brizgaljke "sa crnom kapom".
      Izgleda da Slavko nije bio tu,jer je jedan od boljih u Srbiji(bar koliko ja znam).

      Comment

      • bili
        CBC Senator
        • 13.11.2007
        • 208
        • NS

        #4
        Imam slican auto sa istim sistemom, takodje sam dobio LI02 i MED brizgače (valjda su crni, pošto druge boje na njima nema).

        LI02, koliko sam upoznat se ugrađuje u mašine kao što su naše. IG1 je za veću snagu, ako grešim neka me neko ispravi. LandiRenzo malo žešće reklamira IG1, ali u nekim fabričkim uputstvima koje sam nasao po net-u ta dva isparivača se ravnopravno tretiraju.

        Cena je bila slična (nešto viša ali sa toroidnom bocom). Ukupnim sistemom sam PREZADOVOLJAN, sve radi perfektno.

        Izlistaj sve moje poruke (nema ih mnogo), videćeš o performansama, potrošnji, manama, itd, a videćeš i sliku kako to izgleda...
        VW über alles.

        Comment

        • flojd27
          CBC Član
          • 11.12.2007
          • 28
          • Novi Beograd

          #5
          Generalno sam zadovoljan, ide auto lepo.Nije neka prevelika razlika u performansama na plinu i benzinu. Razliku sam primetio u rezimu nizih obrtaja, na primer u trecoj brzini na 2000 obrtaja bolje povuce na bezinu nego na plinu.
          Brizgaljke jesu bucne, ko da vozim dizela
          Inace pre ove sam vozio astru G 1.6 8v sa holandskim koltek plinom. Ovaj sistem je verovatno moderniji jer na kolteku nije bilo brizgaljki nego step motor.
          Ovih dana cu da slikam "skalameriju" pa cu da okacim.
          Hvala na brzim odgovorima.

          Comment

          • flojd27
            CBC Član
            • 11.12.2007
            • 28
            • Novi Beograd

            #6
            Evo vec 2 dana se jurim sa majstorom i nismo uspeli da resimo problem. Naime na odredjenoj brzini (160km/h, oko 4,5k obrtaja) mi jednostavno prestaje dotok plina i auto pocinje da usporava (inace max brzina je 190 km/h). Pri ubrzavanju osetim jedan "stuc" na 120 i 140 km/h, i cim dodje do 160 km/h auto se ponasa kao da nema plina.
            Bio kod majstora, vozili se zajedno sa nakacenim racunarom i njegov zakljucak je da plin nije dovoljno "ugrejan" i da se to zbog toga desava (temperatura plina na ulazu u brizgaljke 10 stepeni). Menjan i isparivac iz predostroznosti (opet LI02) i ostao isti problem. Ni majstor nema predstavu sta da radi, hoce da pise mail italijanima da pita sta da radi.

            Usput na putovanju mi se upali lampa check engine pa sam morao u Ekoluka servis u Kragujevcu gde je utvrdjeno da 3 brizgaljka za benzin nema struju (reseno u servisu), a na kosevima imam jos dve "dodatne" rupe gde je trebao biti nosac za bocu . Tako da toliko o tome da ovlašćeni uvoznik zna šta namontirati, gde montirati i kako montirati...

            Ljudi ako imate neki savet pomozite.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Tako da toliko o tome da ovlašćeni uvoznik zna šta namontirati, gde montirati i kako montirati...
              Sam si sebi dao odgovor...Kada bi se uvoznici bavili uvozom a serviseri ugradnjom, gde bi nam bio kraj.


              Što se tiče tvog problema, opet je do montaže, a problem je najverovatnije u načinu na koji je povezano grejanje reduktura, na rashladni sistem motora. Često viđam da na tim Astrama majstori povežu grejanje na tanko crevo povratka rashladne tečnosti u expanzionu posudu. Biće da je to tvoj problem...proveri.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • flojd27
                CBC Član
                • 11.12.2007
                • 28
                • Novi Beograd

                #8
                Originally posted by *IvanT*
                Često viđam da na tim Astrama majstori povežu grejanje na tanko crevo povratka rashladne tečnosti u expanzionu posudu. Biće da je to tvoj problem...proveri.
                Nije reduktor povezan na tanko crevo, ali mi je crevo za plin od reduktora do brizgaljki nesto mnogo dugacko (~1,5metar).
                Nekako mi je cudno i montirana cela oprema, reduktor je postavljen iza alternatora (nakacen na karoseriju), racunarska jedinica pored akumulatora. Bas cu da slikam pa cu da okacim.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Ili grejanje reduktora nije dobro povezano, ili je tvoja pumpa za vodu neispravna. Taj motor nemože nikad da "ohladi" taj reduktor ako je sve ispravno.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • flojd27
                    CBC Član
                    • 11.12.2007
                    • 28
                    • Novi Beograd

                    #10
                    Nov je auto presao 3000km, ne verujem da je pumpa za vodu neispravna. Ali sam primetio da cim se upali motor, rashladna tecnost odmah cirkulise.
                    Evo i slicki...





                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Nevidi se na fotkama gde je vezana rashladna tečnost, a na prvi pogled je ugradnja ..."Marina, a kave beše ono ti noge imaš? Marina : "Onako" "
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • flojd27
                        CBC Član
                        • 11.12.2007
                        • 28
                        • Novi Beograd

                        #12
                        Ajd sutra ponovo idem u servis, pa ako ne rese problem, dosao bih i do tebe da pogledas. Ako imas dobru volju...
                        Pozdrav

                        Comment

                        • gorky
                          CBC Senator XXL
                          • 08.06.2007
                          • 860
                          • Vojvodina,Kikinda

                          #13
                          kad vidim ovako "ubudžen" reduktor naježim se blago rečeno,ne znam zašto sam ovo napisao al eto napisao sam

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #14
                            @ IvanT

                            Kako je moguce da imam stalno problem sa zaledjivanjem reduktora? Upalim auto iz prve, radi pola minuta-minut i tu mu je vec muka i hoce da se zaledi i da se auto ugasi. Pa tako stalno moram da kad upalim dignem haubu i da ga polivam vrucom vodom barem minut-dva, a onda radi sve odlicno???
                            Zar je moguce da kad motor radi na leru i kad je temperatura antifriza 12stepeni kada auto upalim nedovoljna i da je to problem? Vidim da se kod drugih to ne desava, pa da pitam da li da svratim da malo pretitras instalaciju i da vidis kako je povezano? Koliko slabija pumpa za vodu doprinosi zaledjivanju reduktora?
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Koji od 3 auta?
                              Mazda?
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X