Ugradjen plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dexkg
    CBC Član
    • 18.12.2007
    • 19
    • Kragujevac

    Ugradjen plin

    Clan od pre neki dan, vidim ima dosta tema o plinu, ali ni preko search ne nadjoh odgovor na moj problem. Naime pre godinu dana sam ugradio plin na novu floridu 1,3i in efi, prvih nekoliko dana sve je super bilo a onda jedno jutro nije hteo auto da upali na beznin, posto je prvo paljenje uvek na bezninu a posle prelazi na plin. I tako mucio sam muku sa majstorima kod kojih mi je garancija, a kod kojih sam morao da ugradim plin zbog garancije na auto, skidao klemu sa akumulatora da bih resetovao upravljacku jedinicu. Najzad stignem do jendog majstora koji me uputi na problem u mesacu plina i vazduha, ja nateram ove majstore da izbuse malo vecu rupu za vazduh sto ide prema onom step motoru za ler koji premosti glavni leptir gasa, znate vec o cemu je rec i situacija se rapidno popravila, ali evo kako stize zima, pali meni auto i dalje ali sada imam utisak da malo teze dostigne ler gas na samom startu do 1200 obrtaja , a posle automatski spusti ler gas. I na kraju pitanje oko potrosnje, 21,5 litar = 175 kilometara iskljucivo grad, i jos male relacije ( dakle motor se i ne zagreje kako treba ), dali je to mnogo ili ok.
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #2
    Da popizdis od takvih majstora i njihovih budzevina... a i nove zastave su kriminalne..
    Ortaka sam dugo ubedjivao da ne radi to ali on je kupio novog juga 1.1 i ista prica sa ugradnjom plina zbog garancije...
    Trosi mu kao tenk sada i raspada se svakodnevno..

    Tvoj trosi 12.5l sto je vise za 2l od ,recimo mog, 1.4TU3S motora(85ks) a jos ti vozis mnogo relaksiranije nego u beogradskim guzvama.

    Mozda ti je najbolje da batalis garanciju i nadjes na vreme "normalnog" majstora - cisto da bi te na kraju izaslo jeftinije

    Comment

    • dexkg
      CBC Član
      • 18.12.2007
      • 19
      • Kragujevac

      #3
      Ma ja se nisam zalio na ugradnju, ona je korektno izvedena, samo taj problem u mesacu plina i vazduha, sto se tice floride, ja sam stvarno extra zadovoljan, sa istom, pre sam vozio keca ,presao sa njim 140000 bez generalne, prodao ga vozio ga lik jos 30000 i sad je taj kec u paracinu , vozi se i dalje. Mislim da je Zastavi potrebno kao i svakom autu dobro odrzavanje. Neznam. Nemoj samo da me tumacis kao lokal patriotu. Ali ja za 6000 eura, auto+plin+podizaci stakla+muzika+alarm i centralno + registracija (NOVO) ne mogu da nadjem nigde, a sto se tice potrosnje 12.5 litara, jbg neznam, nesto sam gledao po forumu svi se vrte izmedju 13 i 15 litara, sad......(mene je zanimalo samo dali moze jos nesto da se doradi na tom mesacu ili dali neko moze negde da me uputi da kupim nov mesac isl) kad skinem mesac plina i vazduha ,auto pali extra, na pola kljuca, posle tri jutra minusa i nepaljenja auta ista tri dana, kad isti vratim nazad, auto pali i dalje ali obrtaljka ne skoci agresivno kao sto se desava bez mesaca. Svejedno hvala ti na javljanju, a i sto se potrosnje tice uvek sam zainteresovan kako smanjiti istu. Ima li nekih predloga, uputstava, u pitanju je Lovato uredjaj sa elektronskim meracem kolicine plina u boci , koji je povezan, Postavicu slike kako je sve montirano cisto da se vidi zbog dodatnih komentara...... Pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Postavi sliku montiranog miksera da vidimo.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dexkg
          CBC Član
          • 18.12.2007
          • 19
          • Kragujevac

          #5
          To cu moci tek popodne, ali svejedno hvala za sada, a slike popodne

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            meni ovo lici na brljotinu da nije odradjeno resetovanje ecu-a pri svakom gasenju auta....
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • dexkg
              CBC Član
              • 18.12.2007
              • 19
              • Kragujevac

              #7




















              evo kao sto obecah slike, pogledajte i savetujte , ovo crveno je silikon koji sa mazao jer mi je neki majstor rekao da uvlaci fals vazduh na onom davacu syo je namazano i na mikseru, tek da dam odmah odgovor ako se budete nesto zapitali - pozdrav.
              [/img]

              Comment

              • dexkg
                CBC Član
                • 18.12.2007
                • 19
                • Kragujevac

                #8
                ale94, napominjem jos jednom auto sada pali ,ali ne skace obrtaljka kao kada skinem mikser ili mesac - pozdrav

                Comment

                • dexkg
                  CBC Član
                  • 18.12.2007
                  • 19
                  • Kragujevac

                  #9
                  ljudi ja postavih slike i nigde nikog

                  Comment

                  • rajmax63
                    CBC Prijatelj
                    • 02.04.2005
                    • 1415
                    • Bačka Palanka
                    • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                    #10
                    polako javiće se čika Dora
                    blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                    Audi ima crveno T

                    Comment

                    • ljube-kugla
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 1531
                      • batajnica

                      #11
                      sto je i logicno kad stavis mixer zatvoris mu dovod vazduha i automatski se davi,sto ti i ne znaci mnogo ako vozis na plinu,jer za plin mora da bude smanjen prolaz da bi imao srk
                      ko na nas krene iz mesta je naje&o
                      a sto nas je vise,jaci smo

                      Comment

                      • dexkg
                        CBC Član
                        • 18.12.2007
                        • 19
                        • Kragujevac

                        #12
                        uh ljudi meni nije nista jasno, srk, davi se hvala vam puno al jer moze to malo blize, pomazi cika DORO cuo sam da si mag

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Dex,
                          Jos si mlad na forumu. Citaj redom o gasu pa ce ti biti jasnije.
                          Ljube ti zapravo objasnjava princip na kome se zasniva povlacenje gasa (venturi sistem).
                          Ustvari.
                          Gas ispred mesaca teoretski NIJE pod pozitivnim pritiskom nego je prakticno na atmosferskom. I sad gas u takvom stanju treba da povuce motor. Kako? Treba da povuce vazduh i plus jos i gas.
                          Zato sam mikser ima unutar sebe konus koji ustvari smanjuje povrsinu u**** i bas su tu rupice za gas. E ta restrikcija ustvari stvara potpritisak i na taj nacin povlaci gas u usisnu granu.
                          Ta restrikcija moze da se oseti kod manjih motora kao nedostatak snage ali to tek na vecim obrtajima. Recimo od 4500 i vise.
                          To davljenje koje Ljube pominje moze biti pre prebogata smesa nego nedostatak snage pogotovo kad se proba vrsi u stacionarnom stanju sto je prvi korak u podesavanju slavine gasa.
                          Razlog losijeg rada na gas kao i na benzin ali se na gasu to malo vise primeti mogu biti i ventili koji su izasli iz tolerancija.
                          Gusenje, tj. bogata smesa moze biti i zato sto isprarivac nije vreo pa gas delimicno u tecnom stanju prolazi a to je previse goriva u tom trenutku.
                          Ja licno i nemam neki utisak da ti imas ozbiljne probleme sa gasom a potrosnja deluje sasvim u granicama normale za taj motor i vrstu gasne instalacije. Na kraju krajeva sve zavisi (onih mozda dva litra razlike) od tezine noge na gasu i uslova u saobracaju.
                          Taj motor i sam po sebi dosta trosi za "svoje godine" tako da ne brines previse.
                          Ebiga, par hiljada eura a novo pa jos i "nase".
                          Jos nesto. Pokusaj ili ti ili u gas servisu da pokusaju da iscede ulje iz isparivaca pre nego sto krenete dalje sa podesavanjem. Ako je vreme zamenite i filter tecne faze i filter vazduha.
                          Od struje neka je sve CISTO (kablovi) i svecice u dobrom stanju sto se tice zazora i cistoce keramike. Zima je, ima vlage vise nego obicno posebno kod prvog paljenja ujutru.
                          To je inace sve trebalo da se proveri (uradi) pre zime.

                          Comment

                          • dexkg
                            CBC Član
                            • 18.12.2007
                            • 19
                            • Kragujevac

                            #14
                            Dranix uz duzno postovanje prema tebi , prvo da ti se zahvalim na odgovoru, ali je ocigledno da i nisi sve procitao, evo jos jednom mog " kratkog " pitanja, tako da si me ti sa tvojim odgovorom malo zbunio. Jos jednom te pozdravljam i zahvaljujem ti se i molim te za malo strpljenja za mene

                            Ma ja se nisam zalio na ugradnju, ona je korektno izvedena, samo taj problem u mesacu plina i vazduha, sto se tice floride, ja sam stvarno extra zadovoljan, sa istom, pre sam vozio keca ,presao sa njim 140000 bez generalne, prodao ga vozio ga lik jos 30000 i sad je taj kec u paracinu , vozi se i dalje. Mislim da je Zastavi potrebno kao i svakom autu dobro odrzavanje. Neznam. Nemoj samo da me tumacis kao lokal patriotu. Ali ja za 6000 eura, auto+plin+podizaci stakla+muzika+alarm i centralno + registracija (NOVO) ne mogu da nadjem nigde, a sto se tice potrosnje 12.5 litara, jbg neznam, nesto sam gledao po forumu svi se vrte izmedju 13 i 15 litara, sad......(mene je zanimalo samo dali moze jos nesto da se doradi na tom mesacu ili dali neko moze negde da me uputi da kupim nov mesac isl)

                            kad skinem mesac plina i vazduha ,auto pali extra na benzin, na pola kljuca, posle tri jutra minusa i nepaljenja auta ista tri dana, kad isti vratim nazad, auto pali i dalje na benzin kako treba ali obrtaljka ne skoci agresivno kao sto se desava bez mesaca. Svejedno hvala ti na javljanju, a i sto se potrosnje tice uvek sam zainteresovan kako smanjiti istu. Ima li nekih predloga, uputstava, u pitanju je Lovato uredjaj sa elektronskim meracem kolicine plina u boci , koji je povezan, Postavicu slike kako je sve montirano cisto da se vidi zbog dodatnih komentara...... Pozdrav

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Vidis.
                              Prvo su postojali automobili sa karburatorima i isli su super ali trosili koliko oni hoce.
                              Ti si kupovinom EFI motora SAMO zbog toga dobio manju potrosnju bar za dva litra. Onda si se vratio s konja na magarca jer si ugradio gasnu instalaciju koja radi na karburatorskom principu i jos gore od toga sto se tice potrosnje.
                              Resenje za smanjenje potrosnje postoji a zavisi od toga za koliko hoces da je smanjis.
                              Za dva litra to je lambda kontrola koja kosta reda sto eura. A da ti trosi (skoro) isto kao benzin to je ubrizgavanje gasa koje se ne uklapa u racunicu u odnosu na vrednost auta.
                              Bilo kako bilo kad je zima treba paliti na benzin pa posle prebaciti ili rucno ili sam prebaci na gas kad se smlaci motor.
                              Ne vidim svrhu eksperimentisanja sa ili bez mesaca.
                              Bilo je polemike sta je bolje za keca mesac ili uvodnik medjutim za karburator ali to ti se ionako svodi na isto kad je gas u pitanju.
                              Rekao sam ti da citas forum. Znam, za to je potrebno malo vise vremena ali ces za koji mesec znati SVE u vezi gasa.
                              To je poznat motor i postoje iskustva pa se nadam da ce se neko ko to definitivno najbolje zna javiti i reci koji KONKRETNO mesac treba da se stavi i koja je TACNA potrosnja za njim.
                              Znam da je neko u KG nekada proizvodio najbolje mesace za karburator a da li taj neko jos uvek radi ne znam.
                              Nemoj biti siguran da je taj mesac los i da su ti uvalili nesto bezveze.
                              Definitivno, sa mesacem motor radi bolje, ide bolje i trosi vise a sa uvodnikom sve to suprotno.
                              Nije ni tvoje pitanje bilo precizno sta je problem ustvari potrosnja ili hladni start na gas po zimi.
                              Tvoj komsija tvrdi da je trenutno gas u KG ocajan pa si mozda i ti zrtva toga. Potrosnja se ne meri mesec dana nego desetinama hiljada predjenih km da bi se izvukao sto precizniji zakljucak o tome. Ne kazem da ti nemas toliko iskustva ali ne obracaj paznju na trenutnu povecanu potrosnju.
                              Taj auto ne bi trebalo da trosi vise od 12 litara pod normalnim okolnostima cak ni da hoces namerno.
                              Ne zaboravi da na potrosnju utice i podesavanje reduktora (ler gasa) odnosno osetljivosti membrane kao i kvalitet istog.
                              Nista ne prejudiciram samo su to cinjenice koje mogu da skupe onih dva-tri litara vise.
                              Evo recimo ovako.
                              Neka nasi drugari majstori kazu sta tacno ugradjuju u takav auto i koliko trosi sa takvim opremom pa da vidimo sta kaze statistika.

                              Comment

                              Working...
                              X