Ugradjen plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Restrikcija od miksera nije otežavajući faktor za paljenje i dizanje obrtaja kod hladnog starta.
    Problem očigledno postoji u cevi za dovod vazduha u ler motor ili u lošoj smeši na plin. U radionici mi je malo šmrljav monitor pa ne vidim jasno slike ali ću pogledati popodne.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Gumeno crevo koje ide sa miksera na ler motor treba vratiti gde je bilo, preseći ga i ubaciti jedan T komat za vodu i na njega spojiti mikser sa tim crevom. Tako će dobiti više vazduha prilikom paljenja.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dexkg
        CBC Član
        • 18.12.2007
        • 19
        • Kragujevac

        #18
        Zelim da se zahvalim cika DORI probacu predlozeno resenje i javicu

        Comment

        • Ladislav
          CBC Senator
          • 14.12.2004
          • 223
          • Kragujevac
          • Lada Niva 1.7i

          #19
          Stvarno ne kapiram vas sto tvrdite da je 12.5 l/100Km plina u gradskoj voznji za Floridu mnogo. Meni to izgleda kao extra niska potrosnja.

          Moj cale je do skora imao Floridu 1.4 i ona je po gradu trosila 12l /100Km BENZINA!!!

          Sto's tice kvaliteta plina u Kragujevcu, izbegavaj MOL, na NIS-u je OK kvalitet. Cujem da i Koju treba izbegavati, licno nisam proverio.

          To sa merenjem potrosnje u gradu je nezgodno, mnogo je faktora - zavisi da li vozis u spicevima ili van njih i tako to. Ako si zbog posla npr. prinudjen da vozis u spicevima, potrosnja ti je extra dobra. Meni Samara trosi oko 13 po gradu van spiceva, a ja, vidis, zadovoljan.

          Izmeri u vangradskoj voznji na duzoj relaciji, sve preko 9 je mnogo. (da imas bolji uredjaj sve preko 8 bi bilo mnogo).

          Comment

          • dexkg
            CBC Član
            • 18.12.2007
            • 19
            • Kragujevac

            #20
            Ladislave prijatelju, komsija kako da te nazovem svejedno je, hvala ti za ovo sto si napisao, ne zato sto sam ja i moj automobil u pitanju, nego sto sam i ja sl.misljenja, naime moram jos jednom da se zahvalim DORI svaka im mu ili im cast. Sto se tice MOLA tamo ti ja kupim bezolovni i zastopaju mi dizne , pa kod dragana na ciscenje WINX metodom, vise na MOLU ne kupujem nista. I da od tada kupujem samo na NISU kod elektrosumadije extra su.Svejedno hvala ti puno ako nista onda bar na lepim recima, e ne kao jbg brate kolko para toliko i muzike. Svi bi mi voleli da vozimo tamo neke besne automobile. Svejedno probacu sto mi je DORA rekao, o efektima napisacu ovde.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Doro,koliko uticaja imaju na grejanje isparivaca pogresno povezana creva za vodu,kao na gornjim slikama?
              Sto se tice potrosnje ove floride mislim da je veca za 2litr

              Comment

              • dexkg
                CBC Član
                • 18.12.2007
                • 19
                • Kragujevac

                #22
                Teco nemoj da me zezas kako bre pogresno povezana creva za vodui da zaboravih da kazem na otvorenom ne prelazi 7 litara.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  U kom smislu pogrešno, ne vidim baš dobro na slikama, nije slikano odgore...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Crevo sto ide od termostata ka slavini grejaca je prikljuceno na gornji prikljucak vode na isparivacu a donje vraca u cev ka vod.pumpi.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #25
                      ale94, napominjem jos jednom auto sada pali ,ali ne skace obrtaljka kao kada skinem mikser ili mesac - pozdrav
                      naravno da pali, ali sam mislio na drugu stvar, kad se ugradi venturi na motor sa ubrizgavanjem (pod uslovom da imas ispravnu lambda sondu), benzinski ecu nema pojma da radi na plin, i svo vreme pokusava da iskoriguje smesu promenom vremena otvaranja dizni, ali naravno nista se ne desava, jer motor radi na gas ... i onda kad sa tako pobrljanom mapom benzina pokusas da vozis na benzin, hoce da pravi probleme dok se sam ne dovede u red pod uslovom da ga dovoljno dugo vozis na benzin sto nikada nije slucaj jer vozis na gas
                      ...ali ako bez miksera radi ok na benzin, onda ovo nije dominantan faktor za tvoj problem...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #26
                        dex,7 je pomalo,aj da se nadjemo na nekom proseku od 9,5

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          To sam već pisao par puta.. Iako je na šemi to pogrešna montaža ja uvek tako montiram ako je isparivač malo višlji ili pri vrhu hladnjaka. Neki automobili zbog toka cirkulacij vode ili sa slabijom pumpom hoće da prokuvaju ako se obrnuto stavi, to jest kako piše na šemi. Da ne bi čuo onu čuvenu rečenicu "na benzin sve radi savršeno" (ovo kao da dele uz uputstvo za rukovanje automobilom) ja stavim obrnuto i sve radi.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #28
                            Doro hvala na odgovoru,nisam znao

                            Comment

                            • Type_R
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2007
                              • 900
                              • Valjevo

                              #29
                              Originally posted by Dora
                              Gumeno crevo koje ide sa miksera na ler motor treba vratiti gde je bilo, preseći ga i ubaciti jedan T komat za vodu i na njega spojiti mikser sa tim crevom. Tako će dobiti više vazduha prilikom paljenja.
                              A zbog cega ovo???? Ja sam razmisljao da ovo uradim kod mene ali me plasilo da onda na leru nebude imao mnogo vazduha a malo plina i da ga ne mogu ustelovati....
                              3SG(T)E EXPERT

                              MAN service

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Osnovna greška svih je što stalno misle da gas ide pod pritiskom u motor, nije tako, mislim većina zna ali pravi konfuziju u glavi. Mala rupa kroz koju ide vazduh vuče malo gasa, velika rupa vuče više gasa, odnos je dobar i motor radi.
                                Ler moto će se otvarati i zatvarati koliko njemu treba i vući će gasa baš onoliko koliko napravi potpritiska pa makar rupa za gas bila kao slon. Malo karikiram ali je u osnovi tako.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X