problem sa potrosnjom 20l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zastava128
    CBC Član
    • 21.12.2007
    • 13
    • Beograd

    problem sa potrosnjom 20l

    prvo bih teo da pozdravim administratore na dobro osmisljenom forumu
    i hteo sam da postavim jedno pitanje a to je imam zastavu 55konja 1116ccm 90godiste i problem je sledeci sto vozilo trosi u najboljem slucaju 20l, napominjem da masina lepo redi tihana i netrosi ulje,neduva. naravno taj problem je i na benzinu.

    ako neko ima resenje za taj problem molio bih da mi odgovorite.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Dobro veče...


    Prevelika potrošnja na oba goriva govori da je zajdnički problem u pitanju. Može biti do filtera vazduha, ventila, paljenja...
    Možda ti kilometar sat ne meri dobro pređenu kilometražu. Prevelika potrošnja za taj motor da bi radio normalno.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #3
      možemo ti pomoći nekim opštim smernicama,ali vidovitih zorki nema ovde.
      problem može biti u lošoj podešenosti motora,neispravan karb,prezubljen kaiš,stegnuti,oštećeni ventili...
      problem je sigurno postojao na benzinu,ali ljudi očekuju da ako je trošio 20l benzina trošiće 6l gasa to je dakako nemoguće,da bi motor kvalitetno radio na gasu mora da je na benzinu ispravan 110 posto

      Comment

      • zastava128
        CBC Član
        • 21.12.2007
        • 13
        • Beograd

        #4
        Originally posted by *IvanT*
        Dobro veče...


        Prevelika potrošnja na oba goriva govori da je zajdnički problem u pitanju. Može biti do filtera vazduha, ventila, paljenja...
        Možda ti kilometar sat ne meri dobro pređenu kilometražu. Prevelika potrošnja za taj motor da bi radio normalno.
        Originally posted by gorky
        možemo ti pomoći nekim opštim smernicama,ali vidovitih zorki nema ovde.
        problem može biti u lošoj podešenosti motora,neispravan karb,prezubljen kaiš,stegnuti,oštećeni ventili...
        problem je sigurno postojao na benzinu,ali ljudi očekuju da ako je trošio 20l benzina trošiće 6l gasa to je dakako nemoguće,da bi motor kvalitetno radio na gasu mora da je na benzinu ispravan 110 posto
        hvala na odgovoru, ali masina stvarno dobro radi i lepo reaguje gas, dobro vuce, netrosi ulje i cak je jako startna masina.
        ja sam na masini zamenio dosta stvari a jedna od njih je i zupcasti kais ali dali stvarno moze da bude zupcasti kais da je lose uzupcen a da masina lepo radi. sto se tice filtera za vazduh on je nov to mi je prvo palo napamet.a kilometar sat je sigurno dobar proveren je.

        hvala unapred na odgovoru.

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          moze od zupcastog da se sve pokarambasi pa i potrosnja.za pocetak lepa polazna tacka.
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #6
            prezubljeni kaiš se različito manifestuje u zavisnosti od toga koliko je i kako prezubljen u svakom slučaju npr velika potrošnja,nepravilan rad,povećana temperatura motora,otežan start motora,loše performanse...u zavisnosti od konstrukcije motora i još xy faktora.moja je preporuka da zam kaiša razvoda treba prepustiti profesionalcima koji to rade rutinski,amareri neka se zadrže na zameni svećica i filtera vazduha (ako auto nema plin )

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Sa tom potrošnjom nije moguć dobar rad motora. Ili laže sat ili nema kompresije.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #8
                ... ili je supalj rezervoar,ili su porozna creva za benzin ...
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • bili
                  CBC Senator
                  • 13.11.2007
                  • 208
                  • NS

                  #9
                  Nisi napisao od kada troši toliko. Koliko je ranije trošila?

                  Možda je sat u mp/h. Imao sam Juga sa takvim satom, ne znam da li su takve ugrađivali u 128. Mada je i onda prilično velika potrošnja (oko 12,5 l/100 km).
                  VW über alles.

                  Comment

                  • zastava128
                    CBC Član
                    • 21.12.2007
                    • 13
                    • Beograd

                    #10
                    pa ovako posto nisam naveo, od kupovine on trosi toliko tacnije od kako sam ga kupio nisam odmah merio potrosnju nego tek kada sam zamenio dosta delova na motoru od tada sam poceo da merim potrosnju. ali sto se tice benzina mislim da je upitanju karburator a sto se tice gasa ja imam mesac ili kako se to vec zove ono na karburatoru i hteo sam da pitam da li je bolje staviti mesac ili probusiti karburator i uvuci cev misli dali ce mozda manje trositi. da napomenem jos nesto da isti taj uredjaj za gas ima i moj ortak isto na jugu i on trosi 9L, moj i njegov uredjaj je kupljen skoro u isto vreme kod istog prodavca.

                    da da napomenem jos nesto
                    masina stvarno lepo radi

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      za pocetak pretrazi malo po forumu kako se steluje taj uredjaj (sraf na crevu za gas itd..), pa probaj...smanji malo dotok gasa pa vidi...


                      verujem da auto lepo ide, ali se to onda ne uklapa sa potrosnjom koju si naveo... da je 15 pa i nekako, al 20 znaci da ima jaaaako bogatu smesu, toliko bogatu da tesko da bi mogao lepo da raadi...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #12
                        Ja sam jednom kratko imao jugo koji je lepo i tiho radio, a trosio oko 18l benzina. Platine su mu bile lose nastelovane, jedva su razdvajale, ali je auto stvarno normalno radio. Cim je nastelovan zazor na platinama, potrosnja se prepolovila.
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Yugo je malo cudan auto.....ne objasnjivo je da je stvarno moguce da trosi 20+ litara a da motor lepo radi.

                          Cao, Odpusti sraf na razvodniku. Pomeraj predpaljenje (razvodnil) po 1,2 stepena na ranije sve dok se ne jave detonacije (kliktanje u motoru). Prilikom pomeranja unapred rasce ti ler gas (obrtaji). Kada se jave detonacije u zustrijoj voznji ili ler pocne da opada dok pomeras razvodnik na ranije (smer obrnuto od kazaljke na satu) vrati zarzvodnik za stepen, dva unazad i stegni razvodnik. Onda spusti obrtaje ler srafom na karburatoru od pozadi na najnize moguce obrtaje a da motor zagrejan moze da radi pri upaljenim farovima i kada se upali ventilator hladnjaka. Ako hoce da se ugasi ili neprijatno trese podigni ih tek toliko da ima prihvatljiv rad.
                          Uporedo treba stelovati ler sraf na isparivacu jer posle njegovim stelovanjem moze opet doci do rasta ili opadanja obrtaja.

                          Takodje trebas podesiti glavni (stel sraf) na crevu koje vodi u mesac. Opet se mogu javiti poremecaji u radu na leru. Opet prepodesis ler sraf na isparivacu da motor ima najvise obrtaje pa opet spustis ler preko srafa za visinu lera na karburatoru.

                          Kada si sve to uradio i prebacis na benzin ako ne moze da odrzi obrtaje uzmes macolu....hh salimo se malo. Ne sekiras se jer ionako kada palis na benzinu treba da radi malo pod saugom...a ako mu on vise nije potreban uveliko si presao na plin.


                          Eto to je malo komplikovana procedura i moras malo da se udubis i da imas sluha...ali je dobitna kombinacija za nisku potrosnju.
                          Pozdrav i srecno!

                          PS: filter cist, svecice nove, kablovi ispravni kao i razvodna ruka i kapa i termostat....kompresija solidna.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • zastava128
                            CBC Član
                            • 21.12.2007
                            • 13
                            • Beograd

                            #14
                            hvala na tom jako iscrpnom odgovoru i pokusacu to, pa cu da javim sta sam uradio.
                            hvala jos jedanput

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              da da napomenem jos nesto
                              masina stvarno lepo radi
                              to je mozda subjektivno tako, realno nije moguce iz mnogo razloga.
                              prvi je sto toliku kolicinu goriva prosto nije moguce sagoreti normalno u 1116 kubika.

                              dakle ili je prebogata smesa pa time i motora ne radi lepo ni normalno, ili gorivo negde nestane pre ulaska u motor pa motor potrosi lepo svoju dozu i normalno radi a onaj dopusnki deo goriva negde ispari (iscuri).

                              za pocetak bilo bi dobro da navedes sta si ti i/ili prethodnici radili i popravljali na motoru ako ti je poznato.

                              druga stvar, treba uraditi dijagnostiku.

                              vrlo koristan podatak je zimereni sastav izduvnih gasova (na anlizatoru) gde ce odmah suziti mogucnosti u kom sklopu bi mogao biti uzrok problemu.

                              to mozes da uradis u bilo kom servisu, ili u stanici za tehnicki pregled.

                              daj brojke pa cemo dalje..
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X