Peugot 106 1.1, velika potrošnja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Neo85
    CBC Član
    • 07.12.2007
    • 23
    • BEOgrad

    #16
    Gledajuci broj poruka koje si ovde ostavio pomislio bih da si neki vrsni poznavalac plinskih uredjaja, ali ocigledno da nisi. Lepo sam rekao da sam bio kod majstora i da nisam ja nista na svoju ruku namestao, on mi je covek stavio carapu da bi redukovao prevelik ulazak vazduha pri vecim brzinama jer je ona lula okrenuta direktno napred i ne moze se saviti jer nema nigde mesta. I onda ja tebe da poslusam pa da skinem carapu pa jedino auto da stoji u garazi ili da idem do 3. brzine. Vec sam objasnjavao da se auto gasi pri vecim brzinama.

    I molim te objasni kako to moze pogresno da se vozi auto pa da ti u toku voznje broj obrtaja padne ispod lera. "Obicno" kada menjas brzinu pritisnes kvacilo a onda broj obrtaja pada na ler, e meni se tada auto gasi, dok na benzinu sve lepo funkcionise. I vec sam video da sve to ima veze sa plinom, jer pri vecim brzinama prima "nasilno" vise vazduha nego sto mu treba i pravi losu smesu. Prelistao sam po forumima i video da su ljudi imali isti problem. I zato nemoj da pricas kako nema veze sa plinom, kad ja koji sam laik za ovu problematiku moram da ti objasnjavam neke stvari.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Lepo sam rekao
      da bi redukovao prevelik ulazak vazduha pri vecim brzinama jer je ona lula okrenuta direktno napred i ne moze se saviti jer nema nigde mesta
      nisi to nigde napisao vec citiram-

      znaci da mi nasteluje motor bez redukovanja vazduha ali cu posle morati da vratim ovu carapu

      na sta sam i reagovao jer se tako sa carapama ne radi ma sta ti mislio.

      prvo nisi jos rekao koji plinski sistem imas ugradjen a pitan si vec.

      niko od nas ovde nije vidovit sta je i kako ugradjeno u taj auto.

      "Obicno" kada menjas brzinu pritisnes kvacilo a onda broj obrtaja pada na ler, e meni se tada auto gasi, dok na benzinu sve lepo funkcionise
      eto sam si objasnio, tako se ne vozi auto sa venturi sistemom.
      brzine moras da menjas dovoljno brzo da ne padnu obrtaji na ler a ako na to nisi navikao onda istovremeno sa pritiskanjem kvacila dodaj i gas.

      na benzinu se drugacije priprema smesa i nema uticaja nacin voznje.

      I zato nemoj da pricas kako nema veze sa plinom, kad ja koji sam laik za ovu problematiku moram da ti objasnjavam neke stvari.
      nema veze sa samim plinom, jesi laik zato poslusaj iskusnije kako da resis svoj problem. za pocetak promeni nacin voznje i prilagodi se osobinama venturi sistema.

      pre nego sto trazis savet osnovni red je da tacno i precizno navedes sta imas ugradjeno.
      ako tebi smeta nacin kako radi venturi sistem plina i insistiras da bude po tvome shvatanju kako se vozi, ugradi sekvent ubrizgavanje plina pa ce biti identicno ponasanje kao na benzin.
      i nece zavisiti od stila voznje.

      mali savet, pre nego sto nesto pokusavas da objasnis prvo se informises kako nesto funkcionise i pre svega zasto bas tako.


      Potpuno sam razocaran u voznju plinom i voznja mi je postala pravo mucenje zbog ovoga, muka mi je kad treba da sednem u auto
      posto si novi, na pravom si mestu da saznas odgovore na tvoje dileme.
      search je tvoj dobar saveznik da popunis praznine.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Neo85
        CBC Član
        • 07.12.2007
        • 23
        • BEOgrad

        #18
        Vidi, nisam ovde da bih se prepucavao sa tobom, niti forum za to sluzi, ali pogledaj moje prethodne postove, lepo sam naveo u svom prvom postu zasto mi je covek navukao tu carapu, rekao sam da mi se gasi iz cetvrte u trecu i to mi je ponavljam majstor tako uradio, ja da sam majstor sam bih majstorisao pa bih mozda i nesto drugo pokusao ovako slusam sta mi covek kaze i sta radi.
        Ivan me je pitao koji plinski uredjaj imam, rekao sam mu da znam samo da je lovato uredjaj i to je sve.
        A sto se tice stila voznje, stvarno nemam komentar na ovo, pa jel ti kad hoces da usporis i prebacujes iz cetvrte u trecu po popustanju kvacila uvek istovremeno ides i na gas ili ti je nekad noga i na kocnici. Situacija koliko hoces, ulazis u neku blazu krivinu prebacujes u nizi stepen i noga ti je na kocnici jer logicno moras i da usporis a nije ti dovoljno usporavanje samo prebacivanjem u nizu brzinu. Taj auto je pored mene isproblao jos 3 coveka i svima se isto desavalo, ti izgleda bas volis brzu voznju kad ti je noga uvek na gasu.
        Sa ovim tvojim komentarima nisi me uopste ubedio da imas neko znanje, uvek saslusam ljude sta imaju da mi kazu, ali ti zaista imas neke cudne komentare, ne bih da gusim forum ovom nasom diskusijom jer smo skrenuli sa teme.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          A sto se tice stila voznje, stvarno nemam komentar na ovo
          objasnio sam ti sta da radis i kako se vozi auto na venturi plin.
          ako do sada nisi probao, nije zgoreg da probas i licno se uveris.
          dovoljno je samo malo vezbe.

          osobine venturi sistema ne mozes promeniti, ti se kao vozac moras prilagoditi.
          ili odustani od venturi sistema i predji na ubrizgavanje.

          trece neke magije nema jer si uverljiv da na tom autu nema mesta za prepravku usisnog sistema.

          ima puno vozaca koji ne umeju pravilno da koriste auto, takvi uzori nisu opravdanje da se ostane na tome.

          kocenje kao i menjanje brzina u sred krivine nije mudro nevezano za plin a i kada vec nuzno kocis nije nikakav problem uz stisnuto kvacilo dodavati gas.
          obrtaji ne smeju da padnu ispod oko 2000.
          isto tako ne smes da vozis na nizbrdici sa menjacem na leru.
          zatim ne smes da pri malim obrtajima motora naglo sitsnes pedalu gasa do poda.

          ima jos nekih obaveznih pravila upotrebe auta sa venturijem.

          pre nego se bunis, nauci ih. imas opciju search, pisano vec milion puta.
          upoznaj i te druge neobavestene iz tvog okruzenjakoji jos ne znaju za te principe.

          priseti se kako se polazi na jakoj uzbrdici bez upotrebe rucne kocnice, i primeni istu tehniku voznje.

          pitao si za tvoj problem, dobio si resenje na tebi je da primenis (ili makar probas, ne boli veruj) ili da ostanes u fazi "mrzim auto na plin".

          PS. kada kazes imam tip uredjaja Lovato to je isto kao da kazes imam tip auta sa 4 vrata. nista nisi rekao konkretno.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            @Brick .. nisi u pravu za vaenturi i neki stil voznje,vozio sam sve automobile normalno kao i na benzin,izbacivao na ler tokom voznje i negasi se,menjao brzine brzo sporo isto mu dodje..cak mi je ler malo veci kad idem nizbrdo na leru,nego kad stojim u mestu.
            @Neo85... idi kod PRAVOG majstora..znas ih ovde na forumu koji su!
            BTW: da je karburator..rekao bih ti da stavis veci ler gas na Gasu i jos neke stvari..i naravno da se nasteluje bez ikakvih carapa,gatja etc..
            taj auto je kilaza kao moj oko 800kg ili malo jace..i nebi trebao da prelazi 10 litara gasa nikako..samo u nekim extra spicevima-guzvama po gradu.

            i SVAKI vazduh moze da se dogradi nesto skine i dase preusmeri....

            jer kakve su cen gasa ,ako neko nemoze pre ugradnje da ti Garantuje da auto nece da trosi vise od 20% nego pre ugradnje..onda je sama ugradnja vise ili manje bacanje para.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Direktno u****vanje vazduha ne valja ni u kom slucaju za venturi.
              OBAVEZNO nadji nacina da skines to crevo sa trubice za u****vanje.
              Ne moras da bacis eventualni "visak delova" nego cuvaj negde. Ne znam zasto, ali eto, ne moras da bacis.
              Mogao bi to i sam da smislis kako da izvedes ili da uradis deo posla a deo oko podesavanja neka uradi majstor.
              Znaci, crevo od u**** neka bude negde u zavetrini kad se auto krece.
              To je inace slab motor i ako se jos udavi bilo cime sta ti ostaje od snage?
              Postoji mogucnost da je i taj novi filter vazduha los tj. redji nego sto je bio onaj stari kao prljav ili kao nov. Leka za to osim menjanja filtera ima. Napisao je Ivan. Dobar majstor ce to razumeti sta znaci ali sumnjam da je tvoj majstor nesto cim ima takve sulude ideje sa carapom.
              Ko zna mozda se nekada bavio zanatom gde je potrebna carapa na glavi pa je uleteo u novi posao sa gasom jer se tu beru pare kao sa grane.
              A carape ko carape, jedino mora da se pazi da se ne pocepaju.
              Salim se ja malo. Resice se to veoma uspesno, ne sumnjam.

              Comment

              • Neo85
                CBC Član
                • 07.12.2007
                • 23
                • BEOgrad

                #22
                Ovako, rekao sam da imam lovato plinski uredjaj i da znam da je samo to, znao sam da odgovor nije pravi ali vise detalja jednostavno ne znam. Kad sam trebao da ugradim plin, raspitao se malo kod ljudi gde su ga ugradili i otisao kod majstora. Ako nesto ne valja opet logicno ocekujem da odem kod majstora i da mi on resi problem. Mozda je moja greska sto se vise ne razumem u automobile, ali ako ja nekome uradim sajt i taj neko ima problema u vezi sa istim on dodje kod mene da mu ja to ispravim, ne trazim od njega da uci kako da radi u php-u jer je to moj posao.
                Tako da cu sada otici kod pravog majstora kojeg ste mi preporucili, znam da niko ne voli da popravlja tudje brljotine, ali ako covek vec zna svoj posao pre cu da odem kod njega nego da se svakih nedelju dana mucim sa plinom.
                Vecina ljudi mi kazu da ovaj auto ne bi trebao da trosi vise od 10l plina, pogotovo sto uglavnom vozim na otvorenom, bez nekih vecih spiceva. Toliko je i trosio u pocetku, a sada cu videti sa majstorom sta je njegovo misljenje.
                Majstori su vam kao lekari, kada u jednog steknete poverenje i vidite da zna svoj posao i da nece da vas zavlaci ne zelite vise da ga menjate. Zato za sada vozim na benzinu a posle praznika cu videti sta moze da se uradi sa plinom.

                Comment

                • Lanee
                  CBC Senator XXL
                  • 30.11.2006
                  • 488
                  • Beograd

                  #23
                  Shto se mene tice to se vodi kao "prost" plinski uredjaj i motor za ugrandnju , mesta za probleme nemash na n+1 mesto da trazish...

                  isto kao i html i php, e pa tvoj motor je html ali v1.0 bez icega samo sipash ne mislish eheh...

                  moj savet, a sumljam da ce ti iko reci drugachije...




                  Poruku izmenio: *IvanT*
                  Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                  To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #24
                    Neo, napao si bricka bez razloga u fazonu "nemas ti pojma..." , a da si malo vise citao brickove postove ovde video bi da i te kako ima pojma,... zato spusti malo loptu..
                    resenje tvog problema nije ni u kakvoj carapi, to su cignanske fore...
                    sa usisom okrenutim napred imas povecanje pritiska u usisu kad auto ide brze, sto remeti rad venturija, i tu nema nekog srecnog stelovanja...
                    znaci pre bilo kakvog stelovanja moras taj problem resiti zakretanjem u**** ako je moguce, a ako ne onda prepravkom (izbaci tu lulu sto vuce spreda vazduh, nek vuce iz motornog prostora, nece mu nista faliti) ili postavljanjem neke barijere pred lulom, tako da vazduh ne bije direktno u lulu.
                    pa posle toga stelovanje, i ako je sve ostalo ok, mora da radi lepo.
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      drani je napisao
                      Direktno u****vanje vazduha ne valja ni u kom slucaju za venturi
                      @zoranbg,
                      kada imas taj uslov, najlakse je da se stilom voznje prilagodis.

                      mislio sam da je najbolje da zaobidjemo celu tematiku fluida i kako i zasto se dogadja sta se dogadja, i odmah predjemo na resenje koje je dokazano i provereno uvek funckionalno bez obzira kako se zahvata u****ni vazduh.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Neo85
                        CBC Član
                        • 07.12.2007
                        • 23
                        • BEOgrad

                        #26
                        Evo da se javim sta sam uradio u vezi sa problemom. Bio sam u AC Rasic, jako ljubazni ljudi, hoce da te saslusaju i objasne sta je i kako je. Kao prvo resio sam problem sa gasenjem auta pri vecim brzinama, tako sto su mi skinuli lulu, odlicno ide i ne gasi se vise. Sto se tice trzanja pri voznji, Ivan mi je rekao da ne pravi dobru varnicu i da se zato javljaju detonacije, video je i sam pri davanju gasa i da treba da proverim sve oko struje, kablove, svecice, bombinu...
                        Kad sam otisao kod elektricara, on mi rece da to kod plina ne moze da se vidi sta ne valja i da mora da se ide sistemom eliminacije
                        S obzirom da sam menjao svecice pre 8000 i da sam stavio originalne to nisam hteo da diram pa sam kupio nove kablove, od kad sam ih zamenio ide bez problema, prima gas, ne trza, a uz to i vise nemam toliki problem pri kretanju, jer ranije nikad nije hteo lepo da primi gas pa sam morao da krecem bar sa 2000 obrtaja, jos sam mislio da menjam korpu i lamelu ali sada je situacija mnogo bolja.
                        Nadam se da sam ovim resio ovaj problem, za sad sve deluje u redu, osnovna greska dakle sto nisam zamenio kablove kad sam kupio auto, mada ja sam zamenio ono sto mi je majstor rekao, polako ucim sta i kako treba.

                        Comment

                        • mance
                          CBC Veteran
                          • 24.07.2006
                          • 185
                          • Beograd

                          #27
                          A potrosnja?

                          Comment

                          • Neo85
                            CBC Član
                            • 07.12.2007
                            • 23
                            • BEOgrad

                            #28
                            Uf za potrosnju jos nisam siguran, kako na kojoj pumpi sipam uvek mi razlicito napune bocu, boca je 30 l sto bi znacilo da staje oko 24 l ali na pumpi na magistrali je uspeo da mi sipa 30.5 l iako do tada vise od 25 l mi niko nije sipao.
                            Mislim da mi je kod poslednje ture potrosnja bila oko 11l ali kazem ne mogu bas tacno da odredim, videcu kroz jedno nedelju dana kad malo cesce budem sipao i praznio.

                            Comment

                            • Neo85
                              CBC Član
                              • 07.12.2007
                              • 23
                              • BEOgrad

                              #29
                              Primetio sam da od kad sam zamenio kablove prebacuje mi na plin na nekih 3000 obrtaja, jel to problem, jel da vracam na ranijih 2500 ili mogu da ostavim?

                              Comment

                              • ale944
                                CBC Senator XXL
                                • 20.03.2006
                                • 1457
                                • Beograd

                                #30
                                stvar tvog izbora... ne smeta nista
                                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                                Comment

                                Working...
                                X