Gledajuci broj poruka koje si ovde ostavio pomislio bih da si neki vrsni poznavalac plinskih uredjaja, ali ocigledno da nisi. Lepo sam rekao da sam bio kod majstora i da nisam ja nista na svoju ruku namestao, on mi je covek stavio carapu da bi redukovao prevelik ulazak vazduha pri vecim brzinama jer je ona lula okrenuta direktno napred i ne moze se saviti jer nema nigde mesta. I onda ja tebe da poslusam pa da skinem carapu pa jedino auto da stoji u garazi ili da idem do 3. brzine. Vec sam objasnjavao da se auto gasi pri vecim brzinama.
I molim te objasni kako to moze pogresno da se vozi auto pa da ti u toku voznje broj obrtaja padne ispod lera. "Obicno" kada menjas brzinu pritisnes kvacilo a onda broj obrtaja pada na ler, e meni se tada auto gasi, dok na benzinu sve lepo funkcionise. I vec sam video da sve to ima veze sa plinom, jer pri vecim brzinama prima "nasilno" vise vazduha nego sto mu treba i pravi losu smesu. Prelistao sam po forumima i video da su ljudi imali isti problem. I zato nemoj da pricas kako nema veze sa plinom, kad ja koji sam laik za ovu problematiku moram da ti objasnjavam neke stvari.
I molim te objasni kako to moze pogresno da se vozi auto pa da ti u toku voznje broj obrtaja padne ispod lera. "Obicno" kada menjas brzinu pritisnes kvacilo a onda broj obrtaja pada na ler, e meni se tada auto gasi, dok na benzinu sve lepo funkcionise. I vec sam video da sve to ima veze sa plinom, jer pri vecim brzinama prima "nasilno" vise vazduha nego sto mu treba i pravi losu smesu. Prelistao sam po forumima i video da su ljudi imali isti problem. I zato nemoj da pricas kako nema veze sa plinom, kad ja koji sam laik za ovu problematiku moram da ti objasnjavam neke stvari.
Comment