nemoguća potrošnja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladimir145
    CBC Član
    • 29.12.2006
    • 64
    • Beograd, Banovo brdo

    nemoguća potrošnja

    Pozdrav svima, alfa 145, 1.4, boxer motor. Imam ugrađen BRC sistem već nekih 2 godine, prešao sam sa njim oko 20000 km. potrošnja a i sam rad motora na plinu su blago rečeno užas. Troši oko 17-20 L, a na leru auto radi od 1300-1600 obrtaja. Išao sam na štelovanje, kaže "majstor" da ne može da ga spusti ispod 1200, jer će doći do detonacija, pa rekoh da potražim ovde savet. pokušao sam ručno na crevu koje vodi od isparivača da smanjim broj obrtaja, ali kada ga i stabilizujem, onda auto nema snage uopšte, nisam dirao ništa oko onog dela što se šteluje inbus ključem, jer ne znam koju svrhu to ima, pa bi bilo dobro da mi neko kaže za šta konkretno služi. čini mi se da kada mi radi u leru, na tih 1300-1500 obrtaja i prebacim ručno na benzin, kao da mi malo popusti kočnica, tj. čini mi se da je papučica malo tvrđa kada je na gasu. Svećice i filter vazduha su dobri, step motor sam čistio, nisam još očistio leptir gasa, ako treba i to ću, ali mi je više muka, pa ako neko stručan može malo da se posveti ovom problemu, hvala
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Re: nemoguća potrošnja

    Originally posted by vladimir145
    Troši oko 17-20 L,...
    Jel' znas sta si ovim rekao? NISTA!

    Kad trosi toliko? Mislim, u kojim uslovima voznje? Voziti van grada 60-80Km/h, voziti po auto putu 180Km/h, voziti u gradu van spica i voziti u gradu u spicu 4 su potpuno razlicite price.

    Ako ti van grada pri umerenoj voznji, gde ne prelazis 100-tku trosi toliko, to onda jeste katastrofa;

    Ako ti u spicevima, u Beogradu, kad treba sat vremena da se predje Brankov most, trosi toliko, onda je to normalna potrosnja.

    Dakle, budi precizniji

    Comment

    • BOSS
      CBC Član
      • 09.11.2007
      • 45
      • Paraćin

      #3
      Alfa 145

      Napiši koji BRC sistem ti je ugrađen,da li od ugradnje ne radi kako treba ili je počeo kasnije da zeza,da li je servisiran do sada tj.daj malo više podataka a verovatno da ti ni ''majstor'' nije majstor nego šuster.I gde li nalazite te tipove kada bar u Beogradu ima ovlašćenih i dobrih majstora za plinske sisteme.

      Comment

      • vladimir145
        CBC Član
        • 29.12.2006
        • 64
        • Beograd, Banovo brdo

        #4
        BRC AT90E, imam ga već 2 godine, i normalno se ponašao do pre par meseci, kada je počela velika potrošnja. redovno sam išao u servis gde su uglavnom štelovali, ili čistili filter, nije bilo drugih intervencija. Problem je nastao u samoj vožnji, došlo je do detonacije, auto se ugasio, i od tada obrtaji divljaju. Juče sam skinuo, filter, kućište filtera, step motor, leptir gasa i sve lepo očistio. Sumnjiv mi je bio jedan deo, koji ne znam ni kako se zove, a vidim da je "napukao". Pitanje je da li tu može da pravi probleme? Na slici se slabo vidi, jer sam slikao telefonom, po mraku. Ladislave, ovo ne može biti normalna potrošnja čak ni za Beograd, u pravu si da su uslovi vožnje mnogo drugačiji, ali znam koliko mi je pre trošio, sada na otvorenom ide do 15 L, normalne vožnje, što je za ovaj auto ipak previše.


        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          meni je isla potrosnja i do 25L na 75-ici 2.0,za sad je oko 18L,juce me zove komsija uzeo je 164 2.0 v6 turbo,na otvorenom mu trosi 9L benzina a 22L plina,fiat uno 1.0 mi trosi 15.5L po lokalu i uglavnom moja zena vozi
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #6
            Imam veoma slican deo na izlazu iz kucista filtera vazduha , a na tim rupicama mi stoji prsten od gume. Naravno isti isparivac (u potpisu).
            Detonacije sam imao sa razvucenim gumenim prstenom i poroznim crevom za vazduh. Sredio i jedno i drugo i detonacije nestale , a bogami i potrosnja pala. Probaj da sredis vazduh , ne moze da skodi.

            Zaboravih, umesto "original"creva za vazduh od gume (probao sam dve i nijedna nije izdrzala 6 meseci) stavio sam neko platneno crevo sa mercedes kombija iz '72 i od tad sve ok.
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • vladimir145
              CBC Član
              • 29.12.2006
              • 64
              • Beograd, Banovo brdo

              #7
              Da Deki, ovo se i nalazi crevu koje izlazi iz kućišta, slikano je sa unutrašnje strane, pa se vide rupice. Spolja imam gumu. Plaši me ovaj zazor što sam označio sa unutrašnje strane, da li je moguće da je pukotina nastala kada je došlo do detonacije i koliko može da smeta za normalan rad na gasu, kao i na benzinu?

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #8
                Sumnjam da je explozija mogla tako da otkine parce. Na forumu ima 1000 opisa detonacija , videces da uglavnom leti plastika i krive se limovi. Ovo je ipak liveno. Verovatno da je to bilo tako i ranije.
                Verovatno ti je problem pravilo nesto drugo - neki fals vazduh ili struja.
                Potrazi pojam "detonacije" na forumu - mogu cak i kablovi za svecice da naprave cirkus.
                Moje skromno misljenje je da je uzrok fals vazduh
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • vladimir145
                  CBC Član
                  • 29.12.2006
                  • 64
                  • Beograd, Banovo brdo

                  #9
                  i ja sumnjam na falš vazduh, jer, ako sam u pravu više vazduha zna da digne obrtaje?

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    #10
                    Ima Wurth neki sprej , pise u katalogu , nisam koristio , sluzi za ispitivanje creva za vazduh. Onaj gumeni prsten nisam mogo da nadjem u dobrom stanju pa sam napravio od unutrasnje gume od motora. Cini mi se da guma moze da bude porozna a da se ne vidi golim okom. Oko vazduha sam imao dosta zahebancija , al se isplati sve izmenjati , nije skupo a mora da bude tip-top - zbog LPG.
                    A crevo od rasturenog meckinog kombija je iznutra guma, spolja neko gusto platno kroz koje je upredena celicna spirala. Nijedan auto na svetu verovatno nema bolje od toga za vazduh. Staro je 35 godina i ne propusta nista a nije ni pocelo da truli. Dok to nisam stavio bilo je tu i selotejpa i silikona ... ma da ne pricam ...

                    Vodi racuna oko polovnih gumenih creva - ispresavijaj ga ne sve strane i pazljivo gledaj na dnevnom svetlu.
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • vladimir145
                      CBC Član
                      • 29.12.2006
                      • 64
                      • Beograd, Banovo brdo

                      #11
                      da hvala ti, idem danas na detaljan pregled, pa da vidim gde li vuče, jedino što ne znam da li falš vazduh na benzinu diže obrtaje? znam da je kod plina tako?

                      Comment

                      • vladimir145
                        CBC Član
                        • 29.12.2006
                        • 64
                        • Beograd, Banovo brdo

                        #12
                        sve sam probao, ali nema rezultata, sva creva i sve što ima veze sa falsh vazduhom je OK, sve je lepo zadihtovano. Menjao sam i step motor i leptir gasa, auto se i dalje isto ponaša. U prvom trenutku kada se prebaci na plin, drži se na nekih 2000 obrtaja, posle par sekundi lagano padne, ali ne ispod 1500, čim bukvalno pipnem papučicu gasa, obrtaji se smire, ali već sledeći stisak na gas, vraća ga na 1500-2000. Na benzinu radi mirno, istina na nekih 1000. Na dijagnostici ne prijavljuje grešku. Može li da bude do kablova i svećica? Ne znam više ni sam, samo pomagajte, jer od letos imam ovaj problem, hvala

                        Comment

                        • supic dejan
                          CBC Veteran
                          • 11.07.2006
                          • 146
                          • Novi Sad

                          #13
                          Slične simptome sam imao na mom MB190e, ali je kod mene i na benzinu imao neravnomeran ler. Čas podigne na 1500 o/min, a čas smanji na 800.
                          Na gasu nekad radi normalno, a nekad obrtaji ostaju na 2000+. Meni je problem rešen nako što sam zamenio kućište filtera za vazduh koje je pre toga oštećeno prilikom detonacije, jer po meni imate problem sa falš vazduhom.

                          Comment

                          • vladimir145
                            CBC Član
                            • 29.12.2006
                            • 64
                            • Beograd, Banovo brdo

                            #14
                            i ja najviše sumnjam na vazduh, ali bio sam u servisu i kaže da nema vazduha. kada bi bar neko mogao to detaljno da pregleda, jer ne znam koja vrsta servisa je specijalizovana samo za te stvari?

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #15
                              Da ne zaboravim, mene zezao ler do gasenja - ne prejak nego preslab ler - i ciscenjem dizni se resilo samo od sebe. Ne pitaj me kako.
                              A da stelujem sam na gore opisani nacin nisam smeo jer su me majstori sa foruma odgovorili ( citaj napsovali) posto nisam bas najmastoricav tip.
                              imam neke druge kvalitete , al necu o tome ovde ...
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              Working...
                              X