Da ne bude zabune, a posto ne znam kako se strucno zove deo koji me zeza, rec je o onom delu na isparivacu koji je povezan sa dugmetom u kabini pomocu kojeg se rucno ushprica malo plina pre paljenja da bi se olaksao hladan start.
Problem je sto ta "shpricna" meni nekad radi, a nekad ne.
U stvari, nije ni to problem, problem je sto meni auto vise nece da upali bez "shpricanja"
Cele prosle zime mi shpricna nije radila, a umesto nje sam koristio krajnje jednostavan i efektan sistem: povucem saug do 1/3, verglam tacno 4 sekunde i dodje do paljenja (sa spricnom vec u toku prve sekunde).
Medjutim ove zime auto jednostavno nece da upali bez shpricanja - mogu da verglam i 10 sekundi, ne vredi. Kao se povremeno "javi" motor, ali nedovoljno da povuce.
Obicno je dovoljno da jednu zicu skinem i vratim na mesto da bi se kontakt uspostavio, medjutim, nekad nece ni tako.
Sta bi trebalo da uradim da auto ipak upali bez shpricanja? (verujem da mogu i sam da provalim kako to da izvedem, nego me stra' da se ne isprazni akumulator u procesu trazenja resenja)
Problem je sto ta "shpricna" meni nekad radi, a nekad ne.
U stvari, nije ni to problem, problem je sto meni auto vise nece da upali bez "shpricanja"

Cele prosle zime mi shpricna nije radila, a umesto nje sam koristio krajnje jednostavan i efektan sistem: povucem saug do 1/3, verglam tacno 4 sekunde i dodje do paljenja (sa spricnom vec u toku prve sekunde).
Medjutim ove zime auto jednostavno nece da upali bez shpricanja - mogu da verglam i 10 sekundi, ne vredi. Kao se povremeno "javi" motor, ali nedovoljno da povuce.
Obicno je dovoljno da jednu zicu skinem i vratim na mesto da bi se kontakt uspostavio, medjutim, nekad nece ni tako.
Sta bi trebalo da uradim da auto ipak upali bez shpricanja? (verujem da mogu i sam da provalim kako to da izvedem, nego me stra' da se ne isprazni akumulator u procesu trazenja resenja)
Comment