Nisam dobro postavio pitranje...
Posto autogas sporije pali od smese benzina i ima vecu oktansku vrednost u odnosu na benzin, da li je odgovarajuce da je predpaljenje kao kod motora sa nizom kompresijom a vecim uglom predpaljenja da bi se kompezovalo sporije paljenje LPG na visim obrtajima ili bi se bolje ponasao sa razvodnikom predvidjenim za veci kompresioni odnos i manjim uglom predpaljenja na visim obrtajima?
Zackoljica je to sto je 1.3N motor sa nizom kompresijom predvidjen za benzin od 91 oktana olovni ili 95 oktana bezolovni benzin, a 1.3S za 95 oktana bezolovni ili 98 oktana olovni benzin, pa nisam siguran u rezultate.
Posto autogas sporije pali od smese benzina i ima vecu oktansku vrednost u odnosu na benzin, da li je odgovarajuce da je predpaljenje kao kod motora sa nizom kompresijom a vecim uglom predpaljenja da bi se kompezovalo sporije paljenje LPG na visim obrtajima ili bi se bolje ponasao sa razvodnikom predvidjenim za veci kompresioni odnos i manjim uglom predpaljenja na visim obrtajima?
Zackoljica je to sto je 1.3N motor sa nizom kompresijom predvidjen za benzin od 91 oktana olovni ili 95 oktana bezolovni benzin, a 1.3S za 95 oktana bezolovni ili 98 oktana olovni benzin, pa nisam siguran u rezultate.
Comment