Sa blagim dodavanjem gasa posustaje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mustimag
    CBC Član
    • 22.01.2008
    • 40
    • beograd

    Sa blagim dodavanjem gasa posustaje

    Skoro sam postao vlasnik kadeta limuzine 1.3N 1986 sa Landi Renzo plinskim uredjajem. Lepo pali i radi, medjutim, kod laganog ubrzavanja (pritiskanja papucice za gas) auto ubrzava, raste broj obrtaja i u jednoj tacki pocinje da trokira, u tom casu ako oduzmem gas ili ga pritisnem jace uspori, odnosno ubrza.
    Na benzinu nisam primetio tih problema, filter za benzin sam vec jednom promenio jer je bio pun trunja i prethodni vlasnik mi je savetovao da izbegavam voznju na benzin bas zbog toga.
    Ukoliko trebam da proverim/promenim filtere dajte uputstva gde i kako posto sam za plinske uredjaje totalni laik...
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    #2
    Pravac "Pelinkovac", ovaj pardon AC Rasic. Sto lupati glavu kad si iz istog grada odakle je i IvanT tj. njegov gore navedeni servis.

    P.S. Plin je jako los zadnjih par meseci, probaj da promenis pumpu na kojo sipas.
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Jedan od problema na tom autu može biti i smernica u**** vazduha(toplo-hladno).Recimo da otvor za hladan vazduh otprilike ima prečnik negde oko 30mm a otvor za topao oko 50mm.Ako taj tip auta našteluješ sa smernicom u položaju hladnog vazduha i auto u tom trenutku radi dobro,znači da ćeš u trenutku otvaranja otvora za topao vazduh imati jako siromašnu smešu t.j. raštelovan auto.Pogotovo što na tim autima ta smernica klapara i skoro nikad nije ispravna.Najbolje ti je da posao poveriš nekome ko ima bar malo iskustva sa tim stvarima(servis).

      Comment

      • mustimag
        CBC Član
        • 22.01.2008
        • 40
        • beograd

        #4
        reseno

        hvala svima na odgovorima, problem je resen prebacivanjem ventila plin/benzin ispred pumpe za benzin tako da sada bolje zatvara i ne dodaje benzin u karb kada radi na plin

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Benzinski ventil gde god da je povezan,ispred ili iza pumpe,ne bi smeo (ako je ispravan) da propusti benzin kad je zatvoren.Ako je problem bio taj da ventil propušta ipak malo benzina može se desiti da problem još niste rešili...

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #6
            benzinski ventil se UVEK postavlja "iza" pumpe goriva...

            Comment

            • nijebitno
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2006
              • 629
              • Modrica

              #7
              Ako sam ja dobro shvatio postavio si benzinski ventil izmedju rezervoara benzina i pumpe, sto implicira da ti pumpa radi na suvo, sto implicira da nece jos dugo da radi. Od rada na suvo stradace joj membrana.

              Pravo rjesenje je da postavis ispravan elektroventil izmedju pumpe i karburatora kako ona ne bi radila na suvo.
              Difference between man and boys is the price of their toys

              Comment

              • Veseli
                CBC Veteran
                • 23.09.2005
                • 107
                • Vreoci

                #8
                Ta mehanička pumpa ne košta više od 2000din i to Pierburg, tako da nije strašno ako strada. Ja sam kupio dve, bile su po 1200din, mala privreda, jednu držim u gepeku za svaki slučaj.

                Comment

                • mustimag
                  CBC Član
                  • 22.01.2008
                  • 40
                  • beograd

                  #9
                  Ima smisla to sto pricate, koliko kosta elektroventil?

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #10
                    eto,i mi ubodemo ponekad ,ventil košta od 5 do 35 eura

                    Comment

                    • nijebitno
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2006
                      • 629
                      • Modrica

                      #11
                      Ako se ne varam u nekim slucajevima kada ta membrana strada benzin prodje u karter, sto ne dobro
                      Difference between man and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Veseli
                        CBC Veteran
                        • 23.09.2005
                        • 107
                        • Vreoci

                        #12
                        Zavisi od konstrukcije pumpe i kanala za podmazivanje, ali ne može nešto mnogo benzina da prođe. U svakom slučaju nije zdravo da neispravna pumpa stoji duže vreme, pošto nikakvi sistemi zaštite ne postoje. U fabrici nisu razmišljali, šta ako neko ugradi plin, crkne mu pumpa, a on i dalje može da vozi. Skoro svaki požar na automobilima sa plinom izazove instalacija za benzin. I to zbog curenja na pumpi, pucanja creva za benzin ili membrane na karburatoru, gde ih ima. Zbog svega toga se ne sme totalno zapostaviti instalacija za benzin ili se ne sme nikad voziti na benzin.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by radenkovich
                          Ima smisla to sto pricate, koliko kosta elektroventil?
                          Možda ima još jedno zanimljivije rešenje
                          Staviš električnu pumpu za gorivo.
                          Nju preko relea (koji se doda) povežeš na prekidač za plin/gorivo.
                          Time je rešen i problem elektro ventila a i problema mogućeg mešanja ulje/bezin iz mehaničke pumpe.
                          Na kecu koga sam vozio ranije, zbog čestog pucanja membrane i problema sa povratnim ventilom,
                          koji je puštao, umesto mehaničke pumpe stavljena je blind ploča a električna pumpa sa dve šelne vezana na desno krilo.
                          Takve pumpe ima i po otpadima a izgledaju otprilike ovako:

                          Comment

                          • mustimag
                            CBC Član
                            • 22.01.2008
                            • 40
                            • beograd

                            #14
                            mozda mi je najbolje da s vremena na vreme pustim malo na gorivo kako bih ovlazio pumpu
                            ili to nema puno svrhe posto se motor zagreva pa ima brzo da se osushi?...

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              nema sta tu da experimentises.
                              stavis isparavan el.ventil benzina IZMEDJU pumpe i karburator,ponekad malo vozis na benzin,imas malo(pa makar i 2 litra) benzina i kad nevozis na benzin(kao sto ni ja nevozim ) i to je to.
                              pumpa ce da bude vlazna...el.ventil MORA da ne propusta benzin ka karburatoru osim kad ti to zelis(da vozis na benzin).
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X