Pozdrav svima,
Imam par pitanja za ovdasnje strucnjake, posto sam nov u vezi plina i sad skupljam iskustva.....
1. Imam Golfa 2, 1.8, karb. Par dana kasnije sam primetio da su mi crva za vodu do isparivaca pogresno postavljena (?!?), tj dovodno crevo za vodu ide na gornji prikljucak, a odvod je dole (Landirenzo isparivac) a strelice na isparivacu pokazuju drugacije! Kad sam skrenuo majstoru paznju na to, on je rekao da to nema nikakve veze. Da budem iskren, isparivac se sasvim lepo greje, to je ono sto ja mogu da utvrdim. Dakle, da li smer vode ima neke veze?
2. Kad se kola krecu vecom brzinom, pa ubacim u "ler", broj obrtaja naglo padne na 400-500, motor se ne gasi, i tek kad brzina padne na 20-30km, obrtaji se vrate na normalu (800-900). Da li to ima neke veze sa ulaskom vazduha u kuciste filtera? Da li je to "normalno" ponasalje ili nesto ne valja? Mozda je bitno reci, otvor kucista mi je okrenut pod uglom od 45 stepeni ( otprilike ka desnom krilu), filter sam menjao jesenas. Na benzinu se to ne desava!
3. Lovato multiventil - kolika je tolerancija greske u pokazivanju skazaljke goriva? Ko ima Lovato, znace o cemu pricam - skala je izdeljena na polja 1/4, 1/2, 3/4, 1...meni se skazaljka sada nalazi na pocetku crvene zone "0". Sta to znaci, koliko goriva jos mozda imam? Ovo sve pitam jer mi je ovo prvi rezervoar koji sam sipao. Sipao sam 33l i do sada presao 250km, i ako mi sada ne stane plina, bice potrosnja oko 13l/100km! Jel to mnogo?
4. Kad se prebacuje sa plina na benzin, jel treba da se prekidac prvo stavi u neutralni polozaj ili ide odma na benzin? Za suprotan proces znam - mora da se prodje kroz medju polozaj.
5. Da li treba nesto posebno da se dosteluje karburator POSLE ugradnje plina?
Inace kola idu odlicno, imaju snage, i na nista posebno se ne zalim (mozda bi trebalo na potrosnju?). Nadam se da sam dao dovoljno podataka da bi mi lakse odgovorili..
Unapred hvala na odgovorima. I izvinjavam se ako sam postavio neka suvise trivijalna pitanja, ali kao sto rekoh, nov sam ovde.....
Pozdrav
Imam par pitanja za ovdasnje strucnjake, posto sam nov u vezi plina i sad skupljam iskustva.....
1. Imam Golfa 2, 1.8, karb. Par dana kasnije sam primetio da su mi crva za vodu do isparivaca pogresno postavljena (?!?), tj dovodno crevo za vodu ide na gornji prikljucak, a odvod je dole (Landirenzo isparivac) a strelice na isparivacu pokazuju drugacije! Kad sam skrenuo majstoru paznju na to, on je rekao da to nema nikakve veze. Da budem iskren, isparivac se sasvim lepo greje, to je ono sto ja mogu da utvrdim. Dakle, da li smer vode ima neke veze?
2. Kad se kola krecu vecom brzinom, pa ubacim u "ler", broj obrtaja naglo padne na 400-500, motor se ne gasi, i tek kad brzina padne na 20-30km, obrtaji se vrate na normalu (800-900). Da li to ima neke veze sa ulaskom vazduha u kuciste filtera? Da li je to "normalno" ponasalje ili nesto ne valja? Mozda je bitno reci, otvor kucista mi je okrenut pod uglom od 45 stepeni ( otprilike ka desnom krilu), filter sam menjao jesenas. Na benzinu se to ne desava!
3. Lovato multiventil - kolika je tolerancija greske u pokazivanju skazaljke goriva? Ko ima Lovato, znace o cemu pricam - skala je izdeljena na polja 1/4, 1/2, 3/4, 1...meni se skazaljka sada nalazi na pocetku crvene zone "0". Sta to znaci, koliko goriva jos mozda imam? Ovo sve pitam jer mi je ovo prvi rezervoar koji sam sipao. Sipao sam 33l i do sada presao 250km, i ako mi sada ne stane plina, bice potrosnja oko 13l/100km! Jel to mnogo?
4. Kad se prebacuje sa plina na benzin, jel treba da se prekidac prvo stavi u neutralni polozaj ili ide odma na benzin? Za suprotan proces znam - mora da se prodje kroz medju polozaj.
5. Da li treba nesto posebno da se dosteluje karburator POSLE ugradnje plina?
Inace kola idu odlicno, imaju snage, i na nista posebno se ne zalim (mozda bi trebalo na potrosnju?). Nadam se da sam dao dovoljno podataka da bi mi lakse odgovorili..

Unapred hvala na odgovorima. I izvinjavam se ako sam postavio neka suvise trivijalna pitanja, ali kao sto rekoh, nov sam ovde.....

Pozdrav
Comment