Ler-gas na Golfu 2 i jos par pitanja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chokky
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 49
    • Beograd

    Ler-gas na Golfu 2 i jos par pitanja...

    Pozdrav svima,
    Imam par pitanja za ovdasnje strucnjake, posto sam nov u vezi plina i sad skupljam iskustva.....
    1. Imam Golfa 2, 1.8, karb. Par dana kasnije sam primetio da su mi crva za vodu do isparivaca pogresno postavljena (?!?), tj dovodno crevo za vodu ide na gornji prikljucak, a odvod je dole (Landirenzo isparivac) a strelice na isparivacu pokazuju drugacije! Kad sam skrenuo majstoru paznju na to, on je rekao da to nema nikakve veze. Da budem iskren, isparivac se sasvim lepo greje, to je ono sto ja mogu da utvrdim. Dakle, da li smer vode ima neke veze?
    2. Kad se kola krecu vecom brzinom, pa ubacim u "ler", broj obrtaja naglo padne na 400-500, motor se ne gasi, i tek kad brzina padne na 20-30km, obrtaji se vrate na normalu (800-900). Da li to ima neke veze sa ulaskom vazduha u kuciste filtera? Da li je to "normalno" ponasalje ili nesto ne valja? Mozda je bitno reci, otvor kucista mi je okrenut pod uglom od 45 stepeni ( otprilike ka desnom krilu), filter sam menjao jesenas. Na benzinu se to ne desava!
    3. Lovato multiventil - kolika je tolerancija greske u pokazivanju skazaljke goriva? Ko ima Lovato, znace o cemu pricam - skala je izdeljena na polja 1/4, 1/2, 3/4, 1...meni se skazaljka sada nalazi na pocetku crvene zone "0". Sta to znaci, koliko goriva jos mozda imam? Ovo sve pitam jer mi je ovo prvi rezervoar koji sam sipao. Sipao sam 33l i do sada presao 250km, i ako mi sada ne stane plina, bice potrosnja oko 13l/100km! Jel to mnogo?
    4. Kad se prebacuje sa plina na benzin, jel treba da se prekidac prvo stavi u neutralni polozaj ili ide odma na benzin? Za suprotan proces znam - mora da se prodje kroz medju polozaj.
    5. Da li treba nesto posebno da se dosteluje karburator POSLE ugradnje plina?

    Inace kola idu odlicno, imaju snage, i na nista posebno se ne zalim (mozda bi trebalo na potrosnju?). Nadam se da sam dao dovoljno podataka da bi mi lakse odgovorili..

    Unapred hvala na odgovorima. I izvinjavam se ako sam postavio neka suvise trivijalna pitanja, ali kao sto rekoh, nov sam ovde.....

    Pozdrav
    Two beers or not two beers...
    Shakesbeer.
  • Chokky
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 49
    • Beograd

    #2
    Jovane84, hvala na veoma brzim odgovorima. Izgleda da si malo imao problema sa citatima i odgovorima, ali je ipak sve razumljivo. Samo si preskocio pitanje br 2.
    Sad mi pade napamet jos nesto - ugao pretpaljenja je kod mene, po knjizi 18 stepeni ( sa "ukljucenim" vakuumskim regulatorom). Da li treba da povacavam taj ugao ili ne? Takodje imam i svecice (takodje po fabrickoj specifikaciji, skoro nove, presle 2000km) BOSCH W7DTC sa 3 kraka! Mislim da sam ovde citao da plin ne voli visekrake svecice, a opet, cuo sam i obrnuta misljenja. Verovatno oba tipa imaju svojih prednosti i mana, ali ipak - da ih menjam ili ne? Ako je TACNO da su bolje obicne, koje mi svecice preporucujete? dakle, golf2, 1.8. carb, motor "GU". '87 godiste ( mozda neko ima katalog svecica pa moze da mi odgovori).....
    Hvala (bas sam lepo vaspitan, a?).....
    Two beers or not two beers...
    Shakesbeer.

    Comment

    • Jovan HF
      CBC Veteran
      • 13.02.2005
      • 145
      • BGD-Karaburma

      #3
      1. Imam Golfa 2, 1.8, karb. Par dana kasnije sam primetio da su mi crva za vodu do isparivaca pogresno postavljena (?!?), tj dovodno crevo za vodu ide na gornji prikljucak, a odvod je dole (Landirenzo isparivac) a strelice na isparivacu pokazuju drugacije! Kad sam skrenuo majstoru paznju na to, on je rekao da to nema nikakve veze. Da budem iskren, isparivac se sasvim lepo greje, to je ono sto ja mogu da utvrdim. Dakle, da li smer vode ima neke veze?
      Dobro ti je reko majstor!

      2. Kad se kola krecu vecom brzinom, pa ubacim u "ler", broj obrtaja naglo padne na 400-500, motor se ne gasi, i tek kad brzina padne na 20-30km, obrtaji se vrate na normalu (800-900). Da li to ima neke veze sa ulaskom vazduha u kuciste filtera? Da li je to "normalno" ponasalje ili nesto ne valja? Mozda je bitno reci, otvor kucista mi je okrenut pod uglom od 45 stepeni ( otprilike ka desnom krilu), filter sam menjao jesenas. Na benzinu se to ne desava!
      Verovatno da je vazduh u pitanju treba malo da se zatvori i presteluje!

      3. Lovato multiventil - kolika je tolerancija greske u pokazivanju skazaljke goriva? Ko ima Lovato, znace o cemu pricam - skala je izdeljena na polja 1/4, 1/2, 3/4, 1...meni se skazaljka sada nalazi na pocetku crvene zone "0". Sta to znaci, koliko goriva jos mozda imam? Ovo sve pitam jer mi je ovo prvi rezervoar koji sam sipao. Sipao sam 33l i do sada presao 250km, i ako mi sada ne stane plina, bice potrosnja oko 13l/100km! Jel to mnogo?
      Merac nije bas naj tacniji cekaj da potrosis par boca pa ces da vidis, i sto se potrosnje tice nije velika dobra je!

      4. Kad se prebacuje sa plina na benzin, jel treba da se prekidac prvo stavi u neutralni polozaj ili ide odma na benzin? Za suprotan proces znam - mora da se prodje kroz medju polozaj.
      Direktno na benzin jer plin neostaje u karburatoru, on odma ispari!

      5. Da li treba nesto posebno da se dosteluje karburator POSLE ugradnje plina?
      Netreba samo je bitno da dobro radi na benzin!

      Pozdrav dobrodoso!!!

      AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
      www.lovatogas.co.yu

      Comment

      • Jovan HF
        CBC Veteran
        • 13.02.2005
        • 145
        • BGD-Karaburma

        #4
        EVO ISPRAVKE!!!

        SORY!

        AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
        www.lovatogas.co.yu

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #5
          Originally posted by Chokky
          Takodje imam i svecice (takodje po fabrickoj specifikaciji, skoro nove, presle 2000km) BOSCH W7DTC sa 3 kraka! Mislim da sam ovde citao da plin ne voli visekrake svecice, a opet, cuo sam i obrnuta misljenja. Verovatno oba tipa imaju svojih prednosti i mana, ali ipak - da ih menjam ili ne? Ako je TACNO da su bolje obicne, koje mi svecice preporucujete? dakle, golf2, 1.8. carb, motor "GU". '87 godiste
          Prvo da pozdravim "kolegu" po modelu auta, dakle imam istog Golfa sa GU motorom i Lovato gasnu opremu.

          Dora "automatski" skida trokrake (imao sam iste kao ti), i stavlja jednokrake, u mom slučaju NGK V-Line BPR6E.

          Ima dosta tema gde se raspravljalo o svećicama, kako i zašto, pa ti savetujem da upotrebiš Search.

          Meni se potrošnja kreće između 10 (na otvorenom) i 14.5 u gradskim uslovima. Prosek na 6200 km pređenih je 12.3 l/100 km.
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Chokky
            CBC Član
            • 26.03.2005
            • 49
            • Beograd

            #6
            Hvala Heinz i Jovanu84 (digresija - kad sam slao moju drugu poruku, u prvom trenutku je bila Jovanova poruka, a posle je nestala - izgleda da je BAS TADA Jovan menjao svoju poruku - "usao sam mu u pucanj", tako da je mozda malko hronologija poruka poremecena...... )

            Heinz, posto kotrljamo ista kola, da li si i ti imao taj cudan rad lera kao kod mene? Kod mene je isparivac postavljen kod desnog krila. Inace nemam ono skupo rebrasto crevo za vazduh, a sada i da ga nabavim, ne bi mogao da ga stavim! Da nije mozda to uzrok mom "lutajucem leru" dok se kola krecu vecom brzinom? Da nemam obrtaljku, verovatno to ne bi ni primetio, ali ja je imam, a i perfekcionista sam po pitanju tehnike (luda kombinacija - jedan prijatelj majstor mi je rekao da je bolje da bacim obrtaljku, jer "samo izmisljam probleme"..... ). Na koliko si ti stavio pretpaljenje?
            Sto se tice svecica, procitao sam svako temu na ovom forumu, tako sam i procitao da se preporucuju obicne svecice, ali mi i dalje nije jasno ZASTO!

            Za Jovana84: "gas ne ostaje u karburatoru" - zasto su onda, kad sam prekidac sa gasa stavio u neutralni polozaj, kola radila sigurno vise do pola minuta pre nego sto su pocela da se guse?
            Two beers or not two beers...
            Shakesbeer.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Sto se tice svecica, procitao sam svako temu na ovom forumu, tako sam i procitao da se preporucuju obicne svecice, ali mi i dalje nije jasno ZASTO!

              Najprecizniju varnicu pri koriscenju LPG-a daje jednokraka svecica. Ostatak si prochitao!
              Koristi obichnu NGK V line jednokraku i uzivaj!
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Problem koji imash sa ler gasom je verovatno zbog vazduha, mada je mozda i uredjaj lose podesen. Chinjenica da auto radi 30-ak sekundi na neutralnom polozaju koji sledi posle rada na gas, govori upravo o tome da je kolichina gasa velika ili je membrana suvishe kruta i sporo reaguje.

                Pozdrav
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Chokky
                  CBC Član
                  • 26.03.2005
                  • 49
                  • Beograd

                  #9
                  Znaci, treba zavrnuti onaj sraf na crevu za plin? On je sada skoro odvrnut skroz, koliko mi se cini! Da li to mogu sam da uradim, tj kako da znam koliko da ga zavrnem? Jel metod "zavrni, pa probaj na uzbrdici" pa tako x puta? Kad sam montirao uredjaj, kola si isla slabo, nisu imala snage i majstor je to odvrnuo (mozda i previse!) ali sad kola idu odlicno! Isparivac je Landirenzo i sve je novo. Da li se i ta membrana steluje? Cinimi se da ima i jedan sraf bas po sredini isparivaca,sa strane. A ima i jedan sraf sa donje strane isparivaca, cemu li on sluzi? Da li mozda ima negde na netu slika otvorenog isparivaca da opisanim principom funkcionisanja? Ja nisam uspeo da nadjem a bas me zanima kako to izgleda iznutra (i kao dete sam voleo da razvaljujem igracke da vidim sta ima unutra...... )
                  Two beers or not two beers...
                  Shakesbeer.

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Originally posted by Chokky
                    Znaci, treba zavrnuti onaj sraf na crevu za plin? On je sada skoro odvrnut skroz, koliko mi se cini! Da li to mogu sam da uradim, tj kako da znam koliko da ga zavrnem? Jel metod "zavrni, pa probaj na uzbrdici" pa tako x puta? Kad sam montirao uredjaj, kola si isla slabo, nisu imala snage i majstor je to odvrnuo (mozda i previse!) ali sad kola idu odlicno!
                    Ne taj NEDIRAJ!
                    Imash pristojnu potroshnju i ako auto dobro ide to je OK.
                    Na isparivachu postoji shtel za minimum (ler).
                    Mozesh tu da probash malo da "zavijesh" pa da vidish rezultate. Ako neznash shta radish idi do servisa jer se radi o par sekundi za bilo kog iole struchnog servisera.

                    U medjuvremenu si dopunio poruku.

                    Rasturi i ovu par puta tako ce ti biti slikovitije!

                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Ovo sve pitam jer mi je ovo prvi rezervoar koji sam sipao.
                      ne zaboravi, da je pre sipanja tecnog gasa u rezervoaru bio vazduh (koji je tu i ostao ali sada sabijen) i da je potrebno da jos par puta sipas gas da bi mogao da meris potrosnju.
                      takodje, na novom isparivacu je potrebno par rezerovara da "legnu" membrane odnosno da se nakon recimo 2-3.000km gasni uredjaj ponovo fino nasteluje.

                      tek tada pocni da meris u smislu da ocekujes stabilisanu realnu potrosnju.

                      a potrebno je i da se malo priviknes na voznju na gas, ranije menjas brzine, a mozes da vozis sa manje obrtaja a stil voznje obicno jako utice na potrosnju kako gasa tako i benzina.

                      sa iskustvom, sve ce doci na svoje, i bices zadovoljan kako potrosnjom tako jos vise din/km trosku.

                      samo opusteno )
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        ne zaboravi, da je pre sipanja tecnog gasa u rezervoaru bio vazduh (koji je tu i ostao ali sada sabijen) i da je potrebno da jos par puta sipas gas da bi mogao da meris potrosnju.

                        Vazduh u rezervoaru za gas nije bitan. Vec kod prvog sipanja u rezervoaru postoji samo LPG i to u technom stanju 80% (ako je ispravan multiventil) i u gasovitom stanju ostatak (20%). LPG se puni pod pritiskom i vemo lako isparava tako da "vazdushni prostor" ispuni gasna faza.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          ne zaboravi, da je pre sipanja tecnog gasa u rezervoaru bio vazduh (koji je tu i ostao ali sada sabijen) i da je potrebno da jos par puta sipas gas da bi mogao da meris potrosnju.




                          Vazduh u rezervoaru za gas nije bitan. Vec kod prvog sipanja u rezervoaru postoji samo LPG i to u technom stanju 80% (ako je ispravan multiventil) i u gasovitom stanju ostatak (20%). LPG se puni pod pritiskom i vemo lako isparava tako da "vazdushni prostor" ispuni gasna faza.
                          sve to stoji, samo onaj ostatak ispunjava zateceni vazduh i gasna faza, zajedno cine tih 20% jer vazduh nije kao laksi od LPG nije ceo potisnut napolje kroz multiventil ka isparivacu pri prvom punjenju rezervoara.

                          zato u to prvo punjenje stane nesto manje LPG, i taj prvi rezervoar nije dobra osnova za merenje potrosnje.
                          samo to sam hteo da kazem, a da ne idemo u detalje i procente.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment


                            • #15
                              Postoji tip na B.Brdu (svi ga znaju), koji je Dr. za ove stvari. Slobodno idi kod njega, on ce ti sve objasniti.

                              Comment

                              Working...
                              X