Ler-gas na Golfu 2 i jos par pitanja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by PERA DETLIC
    Postoji tip na B.Brdu (svi ga znaju), koji je Dr. za ove stvari. Slobodno idi kod njega, on ce ti sve objasniti.
    Pozdrav i dobrodošao...
    Šta bi to trebalo da nam objasni?

    Ako ti i treća poruka bude u istom tonu smatraću da razgovaram sa magnetofonom
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • oliver
      CBC Član
      • 18.02.2005
      • 69
      • montenegro

      #17
      Originally posted by Dora
      Originally posted by PERA DETLIC
      Postoji tip na B.Brdu (svi ga znaju), koji je Dr. za ove stvari. Slobodno idi kod njega, on ce ti sve objasniti.
      Pozdrav i dobrodošao...
      Šta bi to trebalo da nam objasni?

      Ako ti i treća poruka bude u istom tonu smatraću da razgovaram sa magnetofonom
      Uze mi rijec iz usta.
      Sto se svjecica tice moj predlog je da se vozi na NGK trokrake bar 2000km i da se tek onda predje na jednokrake v-line jer se tako najbolje osjeti razlika.
      ne popravljaj ako nije pokvareno

      Comment

      • Chokky
        CBC Član
        • 26.03.2005
        • 49
        • Beograd

        #18
        Ljudi, ne obracaj te paznju sta pise PERA DETLIC!! To je moj sef sa posla, covek je saljivdzija!!.....
        Two beers or not two beers...
        Shakesbeer.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Ako se Pera Detlic ne smiri stavicemo mu gumene bandere pa neka u njih kljuca Znam i ja jednog majstora i on je Dr. za te stvari. Ne znam samo na kome je brdu jer ovde i nema brda

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #20
            Originally posted by Chokky
            Na koliko si ti stavio pretpaljenje?
            Pretpaljenje nisam dirao.

            Molim Doru i ostale stručnjake da se izjasne po pitanju štelovanja pretpaljenja u odnosu na gas kao pogonsko gorivo, jer sam čuo preporuke da se ugao pretpaljenja može pomeriti za recimo 2 stepena ranije (nadam se da nisam omašio ) ) kako bi motor izvukao maximum iz gasa.

            U tom slučaju bi motor pri radu na benzin imao problem sa samodetonacijama, pa pretpostavljam da je to razlog zašto se izbegava takvo podešavanje.
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Originally posted by Heinz
              Originally posted by Chokky
              Na koliko si ti stavio pretpaljenje?
              Pretpaljenje nisam dirao.

              Molim Doru i ostale stručnjake da se izjasne po pitanju štelovanja pretpaljenja u odnosu na gas kao pogonsko gorivo, jer sam čuo preporuke da se ugao pretpaljenja može pomeriti za recimo 2 stepena ranije (nadam se da nisam omašio ) ) kako bi motor izvukao maximum iz gasa.

              U tom slučaju bi motor pri radu na benzin imao problem sa samodetonacijama, pa pretpostavljam da je to razlog zašto se izbegava takvo podešavanje.
              Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #22
                Originally posted by Dora
                Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
                OK, ja sam mislio na "letnje podešavanje pretpaljenja" ) odnosno, pošto i onako ne vozim na benzin, da li bih nešto dobio (više snage, manju potrošnju) na taj način?
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by Heinz
                  Originally posted by Dora
                  Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
                  OK, ja sam mislio na "letnje podešavanje pretpaljenja" ) odnosno, pošto i onako ne vozim na benzin, da li bih nešto dobio (više snage, manju potrošnju) na taj način?
                  Dobio bi.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Chokky
                    CBC Član
                    • 26.03.2005
                    • 49
                    • Beograd

                    #24
                    Heinz, jos nesto me zanima - kako je kod tebe reseno pitanje u**** vazduha? Da li si skinuo ono debelo crevo za vazduh sto ide ka desnom krilu? Sta si radio sa crevom za topao vazduh? Da li si blokirao onu klapnu na kraju kucista filtera za vazduh, kojom se odabira koji ce vazduh da se uvlaci?
                    Two beers or not two beers...
                    Shakesbeer.

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #25
                      Originally posted by Chokky
                      Heinz, jos nesto me zanima - kako je kod tebe reseno pitanje u**** vazduha? Da li si skinuo ono debelo crevo za vazduh sto ide ka desnom krilu? Sta si radio sa crevom za topao vazduh? Da li si blokirao onu klapnu na kraju kucista filtera za vazduh, kojom se odabira koji ce vazduh da se uvlaci?
                      Nemam ni jedno crevo za vazduh, a ta klapna je odavno zablokirana (tj. neispravna).
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • Chokky
                        CBC Član
                        • 26.03.2005
                        • 49
                        • Beograd

                        #26
                        Nemam ni jedno crevo za vazduh, a ta klapna je odavno zablokirana (tj. neispravna).
                        Klapna ti je ostala zablokirana tako da vazduh ulazi sa strane ili odozdole?
                        Two beers or not two beers...
                        Shakesbeer.

                        Comment

                        • Chokky
                          CBC Član
                          • 26.03.2005
                          • 49
                          • Beograd

                          #27
                          Pre neki dan sam i ja skroz pricepio dovod toplog vazduha (na Golfu 2, 1.8, karb., ima jedan termostat koji do 20 stepeni pusta topao a iznad toga hladan) i imam utisak da mi sada kola zaista idu bolje!!! Hladan vazduh vucem direktno iz otvora na desnom krilu (posto ono originalno veliko crevo ne moze vise da se smesti zbog isparivaca, stavio sam neko plasticno!) Da li je ovo samo moja fantazija ili ne, to vec ne znam, ali mislim da ipak ima razlike na bolje, a i negde sam na netu procitao da je za LPG zaista potreban samo hladan vazduh. Ali da li ovo vazi iza zimske uslove voznje, za temperature ispod 0?
                          Samo da napomenem da i dalje imam 3-krake svecice, negde sam cuo (procitao) da za starije automobile sa karburatorom nije od velikog uticaja da li su obicne ili vise krake. Inace samo skoro merio potrosnju na otvorenom i bila je ispod 8 l/100km plina! Da li da ih menjam, sta bi dobio u performansama ako bi stavio NGK svecice (btw, koje idu u moj motor, oznaka GU?) i gde se te svecice mogu kupiti u BGD-u?
                          Hvala

                          Pozdrav
                          Two beers or not two beers...
                          Shakesbeer.

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #28
                            Topao vazduh ne valja jer razređuje smešu.

                            Meni je Dora odmah promenio trokrake za obične, mada neki voze i na trokrake pa za sada nemaju problema.

                            Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.

                            Moja potrošnja na otvorenom je 10l sa punim kolima (4 putnika + prtljag), 120km/h prosečna brzina.

                            U vezi creva: da li misliš da to što hvata vazduh sa strane ima nekog uticaja na ponašanje automobila? Nikad nisam imao to crevo pa pitam.
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • Chokky
                              CBC Član
                              • 26.03.2005
                              • 49
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by Heinz
                              Topao vazduh ne valja jer razređuje smešu.

                              Meni je Dora odmah promenio trokrake za obične, mada neki voze i na trokrake pa za sada nemaju problema.

                              Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.

                              Moja potrošnja na otvorenom je 10l sa punim kolima (4 putnika + prtljag), 120km/h prosečna brzina.

                              U vezi creva: da li misliš da to što hvata vazduh sa strane ima nekog uticaja na ponašanje automobila? Nikad nisam imao to crevo pa pitam.
                              Heinz, sad sam na NKG sajtu video da za nas tip motora idu svecice BUR6ET, (nemam pojma da li "T" znaci "3 elektrode") ali ovog modela koji ti imas, nisam video na spisku za Golfa 2.
                              Sto se tice tog creva za hladan vazduh, mislim da je vise u pitanju to sto je hladniji vazduh u tom medjuprostoru u krilu, nego u samom motorskom prostoru. I ja prvo nisam imao to crevo ( a nema ga ni sada nego sam budzio to plasticno, originalno je jezivo skupo!) nego samo otvor na kucistu filtera za vazduh koji je bio na 10-tak cm od isparivaca pa je verovatno i tu uvlacen topao vazduh! Posto ne znam gde je tebi smesten isparivac, ako nije kod desnog krila, mozda je i dovoljno to sto nemas to crevo, jer nemas sta da ti greje vazduh koji se u****va
                              Two beers or not two beers...
                              Shakesbeer.

                              Comment

                              • Heinz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 1027
                                • Beograd, Voždovac
                                • Avensis 2.0 D4D

                                #30
                                Možda ga nema na spisku zato što nema celog VW-a? )
                                Imam ambalažu od svećica, i ne spominje se nijedno VW vozilo

                                Nisu predviđene za Golfa u slučaju rada na benzin, ako već tražiš na sajtu traži svećicu sa oznakom 7, jer (ponavljam) po pravilu u slučaju vožnje na gas ide hladnija svećica (veća je temperatura sagorevanja, pa je potrebno što više toplote odvesti iz cilindra).

                                Inače, T oznaka je za trokrake, a S za jednokrake.
                                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                                Comment

                                Working...
                                X