Postoji tip na B.Brdu (svi ga znaju), koji je Dr. za ove stvari. Slobodno idi kod njega, on ce ti sve objasniti.
Pozdrav i dobrodošao...
Šta bi to trebalo da nam objasni?
Ako ti i treća poruka bude u istom tonu smatraću da razgovaram sa magnetofonom
Uze mi rijec iz usta.
Sto se svjecica tice moj predlog je da se vozi na NGK trokrake bar 2000km i da se tek onda predje na jednokrake v-line jer se tako najbolje osjeti razlika.
Ako se Pera Detlic ne smiri stavicemo mu gumene bandere pa neka u njih kljuca Znam i ja jednog majstora i on je Dr. za te stvari. Ne znam samo na kome je brdu jer ovde i nema brda
Molim Doru i ostale stručnjake da se izjasne po pitanju štelovanja pretpaljenja u odnosu na gas kao pogonsko gorivo, jer sam čuo preporuke da se ugao pretpaljenja može pomeriti za recimo 2 stepena ranije (nadam se da nisam omašio ) ) kako bi motor izvukao maximum iz gasa.
U tom slučaju bi motor pri radu na benzin imao problem sa samodetonacijama, pa pretpostavljam da je to razlog zašto se izbegava takvo podešavanje.
Molim Doru i ostale stručnjake da se izjasne po pitanju štelovanja pretpaljenja u odnosu na gas kao pogonsko gorivo, jer sam čuo preporuke da se ugao pretpaljenja može pomeriti za recimo 2 stepena ranije (nadam se da nisam omašio ) ) kako bi motor izvukao maximum iz gasa.
U tom slučaju bi motor pri radu na benzin imao problem sa samodetonacijama, pa pretpostavljam da je to razlog zašto se izbegava takvo podešavanje.
Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
OK, ja sam mislio na "letnje podešavanje pretpaljenja" ) odnosno, pošto i onako ne vozim na benzin, da li bih nešto dobio (više snage, manju potrošnju) na taj način?
Sve si lepo naučio, pitao i odgovorio Naš benzin ej kakav je takav je i ja iz tog razloga ne diram paljenje koje bi trebalo staviti na 3 do 6 stepeni ranije da bi bio pravi efekat gasa.
OK, ja sam mislio na "letnje podešavanje pretpaljenja" ) odnosno, pošto i onako ne vozim na benzin, da li bih nešto dobio (više snage, manju potrošnju) na taj način?
Heinz, jos nesto me zanima - kako je kod tebe reseno pitanje u**** vazduha? Da li si skinuo ono debelo crevo za vazduh sto ide ka desnom krilu? Sta si radio sa crevom za topao vazduh? Da li si blokirao onu klapnu na kraju kucista filtera za vazduh, kojom se odabira koji ce vazduh da se uvlaci?
Heinz, jos nesto me zanima - kako je kod tebe reseno pitanje u**** vazduha? Da li si skinuo ono debelo crevo za vazduh sto ide ka desnom krilu? Sta si radio sa crevom za topao vazduh? Da li si blokirao onu klapnu na kraju kucista filtera za vazduh, kojom se odabira koji ce vazduh da se uvlaci?
Nemam ni jedno crevo za vazduh, a ta klapna je odavno zablokirana (tj. neispravna).
Pre neki dan sam i ja skroz pricepio dovod toplog vazduha (na Golfu 2, 1.8, karb., ima jedan termostat koji do 20 stepeni pusta topao a iznad toga hladan) i imam utisak da mi sada kola zaista idu bolje!!! Hladan vazduh vucem direktno iz otvora na desnom krilu (posto ono originalno veliko crevo ne moze vise da se smesti zbog isparivaca, stavio sam neko plasticno!) Da li je ovo samo moja fantazija ili ne, to vec ne znam, ali mislim da ipak ima razlike na bolje, a i negde sam na netu procitao da je za LPG zaista potreban samo hladan vazduh. Ali da li ovo vazi iza zimske uslove voznje, za temperature ispod 0?
Samo da napomenem da i dalje imam 3-krake svecice, negde sam cuo (procitao) da za starije automobile sa karburatorom nije od velikog uticaja da li su obicne ili vise krake. Inace samo skoro merio potrosnju na otvorenom i bila je ispod 8 l/100km plina! Da li da ih menjam, sta bi dobio u performansama ako bi stavio NGK svecice (btw, koje idu u moj motor, oznaka GU?) i gde se te svecice mogu kupiti u BGD-u?
Hvala
Meni je Dora odmah promenio trokrake za obične, mada neki voze i na trokrake pa za sada nemaju problema.
Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.
Moja potrošnja na otvorenom je 10l sa punim kolima (4 putnika + prtljag), 120km/h prosečna brzina.
U vezi creva: da li misliš da to što hvata vazduh sa strane ima nekog uticaja na ponašanje automobila? Nikad nisam imao to crevo pa pitam.
Meni je Dora odmah promenio trokrake za obične, mada neki voze i na trokrake pa za sada nemaju problema.
Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.
Moja potrošnja na otvorenom je 10l sa punim kolima (4 putnika + prtljag), 120km/h prosečna brzina.
U vezi creva: da li misliš da to što hvata vazduh sa strane ima nekog uticaja na ponašanje automobila? Nikad nisam imao to crevo pa pitam.
Heinz, sad sam na NKG sajtu video da za nas tip motora idu svecice BUR6ET, (nemam pojma da li "T" znaci "3 elektrode") ali ovog modela koji ti imas, nisam video na spisku za Golfa 2.
Sto se tice tog creva za hladan vazduh, mislim da je vise u pitanju to sto je hladniji vazduh u tom medjuprostoru u krilu, nego u samom motorskom prostoru. I ja prvo nisam imao to crevo ( a nema ga ni sada nego sam budzio to plasticno, originalno je jezivo skupo!) nego samo otvor na kucistu filtera za vazduh koji je bio na 10-tak cm od isparivaca pa je verovatno i tu uvlacen topao vazduh! Posto ne znam gde je tebi smesten isparivac, ako nije kod desnog krila, mozda je i dovoljno to sto nemas to crevo, jer nemas sta da ti greje vazduh koji se u****va
Možda ga nema na spisku zato što nema celog VW-a? )
Imam ambalažu od svećica, i ne spominje se nijedno VW vozilo
Nisu predviđene za Golfa u slučaju rada na benzin, ako već tražiš na sajtu traži svećicu sa oznakom 7, jer (ponavljam) po pravilu u slučaju vožnje na gas ide hladnija svećica (veća je temperatura sagorevanja, pa je potrebno što više toplote odvesti iz cilindra).
Inače, T oznaka je za trokrake, a S za jednokrake.
Comment