Fiat Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Originally posted by chiki
    Vidim da je ovo cest problem i da je resenje vec obradjeno na forumu ali ja nisam nasao da se eksplicitno navodi TNG sistem kao sto je moj.
    Vozim Stilo 1.6 16v 2004. god. Pre par meseci je ugradjen Tomazeto sekvencijalni sistem. Bio sam na prvom servisu (1000km) a i uskoro se blizi servis na 10.000km. Od pocetka imam problem da se auto ugasi posle ozbiljnijeg kocenja ili zaustavljanja ali ne uvek.
    Pokusavao sam da ustanovim pravilo po kojem se to desava ali nisam uspeo. Desava se i kad je rezervoar pun, pun do pola, skoro prazan. Svecice su zamenjene pre ugradnje - NGK. Auto je do sad preso oko 46.000 km.
    U jednom trenutku sam pomislio da sam ustanovio kad se to desava - npr vozim autoputem neko vreme i kad se zaustavim na pumpi on se ugasi. Ili kad izlazim s autoputa i stanem. Medjutim, desava se cesto i u gradskoj voznji.
    Juce sam vozio nekih 50 km na benzinu i sve je ok. U povratku za BG ugasio se na semaforu kod Altine a tad sam vozio na TNG. Jednostavno nema pravila.
    Vidim da se spominje step motor ili motor ler gasa. Menjao sam sijalice i usput pitao auto-mehanicara (Goran - Altina) on kaze ako mi radi dobro na benzin nema potrebe da se bilo sta dira. Sta vi mislite?
    Poznat problem na Stilu 1.6, koji se može brzo rešiti. Radi se o problemu sa cutoffom u benzinskom ECU-u. Fabrički je ECU loše setovan, tako da sistem ulazi u cutoff na oko 2000 rpm-a a izlazi tek na 1100. Malo su pogrešili u fabričkom setovanju, ali je to ispravljeno na modelima od 2005. godine. Srećom svi stari modela ECUa se mogu reprogramirati da rade normalno. Benzinu takav način rada cutoffa nije toliko smetao, mada je zbog velikog broja problema sa gašenjem prilokom vožnje na benzin, "mana" otklonjena. Gasnim sistemima je to pravilo velike probleme.
    Nemš IAC ventil, tako da do njega nije problem. Kod Stila se radi o DBW sistemu...
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • chiki
      CBC Veteran
      • 19.04.2006
      • 158
      • Beograd

      #17
      Odlaskom na redovan servis i posle intervencije problem resen.
      Odmah prilikom test voznje primeceno da kazaljka obrtomera prilikom naglog kocenja ne dodrine 0 pa se vrati ili , kako mi se cesto desavalo, dodrine 0 pa se ne vrati i auto se ugasi. Sada dodirne 500 obrtaja i stabilizuje se na 800.
      Eto za buduca pokoljenja
      AR 159 1.8 TBI
      C3 1.4i GNV

      Comment

      • boki1982
        Banovan
        • 16.03.2008
        • 273
        • Beograd
        • Fiat stilo JTD

        #18
        da ne otvaram novu temu iskopao sam ovu staru ali pitanje je malo drugacije:auto na benzinu radi normalno.kada ga prebacim na plin isto radi normalno u voznji stim sto u 70% slucajeva kada ga ubacim u ler skala od obrtomera nece da se spusti ispod 1500obrtaja znaci desava se samo na plinu

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Pošto si mi isto pitanje postavio na pp, da ti odgovorim ovde...

          Plin (gas) nema mogućnost da "zadrži" broj obrtaja na 1500 ili na većem broju obtaja od normalnog. Broj obrtaja na leru je i dalje funkcija koju obavlja benzinski ECU preko IAC ventila. Nebitno je što na benzinu radi "prividno" normalno, neki kvar u svakom slučaju postoji.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • boki1982
            Banovan
            • 16.03.2008
            • 273
            • Beograd
            • Fiat stilo JTD

            #20
            kada upalim auto pustim da se zagreje i dok sam u mestu na leru podignem na 3500 obrtaja prebacim na plin auto se naj normalnije ponasa u toku voznje,ako ga vozim i u voznji izbacim iz brzine prebacim na plin ubacim u brzinu i dam gas on onda krene nesto da se baguje i nece da vraca obrtometar ispod 1500,idem u subotu kod majstora na dijagnostiku ali mozda sam i ja sam uzrok toga sto se desava

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #21
              Napisi rezultat sa dijagnostike .

              Meni se slicno ponasalo kad je vukao falsh izmedju protokomera i glavnog leptira.

              Comment

              • boki1982
                Banovan
                • 16.03.2008
                • 273
                • Beograd
                • Fiat stilo JTD

                #22
                nemam protokomer

                na dijagnostici pokazao da su svi parametri u radu na benzinu ,nije prijavljena ni jedna greska sve ali bukvalno sve u redu dijagnostiku radio u TIMu,ostaje da je do samog uredjaja od plina znaci neki problem ili je do tog prebacivanja sto sam napisao u predhodnom postu mada to sa prebacivanjem mislim da nema mnogo veze tako sam prebacivao dosta puta ranije pa nije kocio i sto mi se desava u zadnje vreme da sam sa benzina prebaci na plin neki put i toi na 2500 obrtaja i ako je podesen da prebacuje na 3500

                Comment

                • boki1982
                  Banovan
                  • 16.03.2008
                  • 273
                  • Beograd
                  • Fiat stilo JTD

                  #23
                  Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                  nisam vozio na plin 2 meseca,pretpostavljam da mogu normalo da sipam i da nastavim da vozim ne bi trebalo da bude nekih problema?venturi sistem

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                    Možeš naravno, samo budi obazriv kod prvog prebacivanja na gas posle dužeg vremena, kako ne bi napravio detonaciju.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • boki1982
                      Banovan
                      • 16.03.2008
                      • 273
                      • Beograd
                      • Fiat stilo JTD

                      #25
                      Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                      hvala,uradjeno nije bilo problema!!!

                      Comment

                      • boki1982
                        Banovan
                        • 16.03.2008
                        • 273
                        • Beograd
                        • Fiat stilo JTD

                        #26
                        Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                        ponavlja se problem i posle 2 nova step motora,dakle problem je sledeci:
                        auto na benzinu radi naj normalnije kada ga prebacim na plin povecava broj obrtaja u leru i nece da spusti broj obrtaja ispod 1500,nekad se desi ako duze stojim npr15ak sec da spusti kupljen nov step motor jedan M&D ali to nije OR(neka domaca radinost)pa sam kupio Magneti mareli sto mu je i fabricka ugradnja auto vozen na dijagnostiku sve pokazuje da je u redu pri radu na benzinu,na plinu sve normalno radi sem toga,nije seqvent

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                          Verovatno ima negde falš vazduha. Pregledaj spojeve svih crevaca što idu na usisnu granu. Da li je uradjen reset ECU-a? I da li možeš pogledati ono bljak boje iznad i dopuniti podatke
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • boki1982
                            Banovan
                            • 16.03.2008
                            • 273
                            • Beograd
                            • Fiat stilo JTD

                            #28
                            Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                            fiat bravo 1.6 16V 97g metalna grana 76kw,uradjen je reset sve zivo evo vec 3-4 meseca ne mogu da ga sredim,dok je hladan to se ne desava,tek kad dostigne radnu temperaturu onda krece,menjan je isparivac ili kako se vec zove od tad je auto presao 12k e ali nije stelovan plin dugo ali rekli su mi da ne bi zbog toga zezao

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Re: Fiat Bravo 1.6 16v

                              Mogao b izbog toga da zeza ako nema negde falš vazduha. Motor i dalje obavlja sve funkcije pa i rad na leru, ako nije dobra smeša podići će ler da bi motor nastavio dalje da radi. Štelovanje bar nije problem.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X