Dakle digao sam ruke od IMPCO sistema... Razlog - nisam koristio karburator (znači samo plin ništa benzin), pa nisam mogao da ga nateram da radi kada je motor hladan (nema sistem za hladan start), mada neki tvrde da može - ja nisam uspeo
Vratio sam se na prethodnu varijantu LandRenzo SE-81 raspršivač i Weber 32 ADF karburator - bušen, sa cevčicama.
Pošto još uvek nisam našao adekvatan mikser može li neko da mi objasni kako se šteluje plin? Ide raspršivač, pa Y račva sa dva regulaciona ventilčića pa crevce do cevčice (navoj M10x1) do svakog grla. Sekundarno grlo se otvara mehanički i kreće sa otvaranjem kada je prvo na oko 2/3.
Trenutno sam zatvotio ventilčić za sekundarno grlo, pošto po gradu ga i ne koristim, ali bih voleo da mi to radi kako treba. Kada odvrnem ovaj ventilčić ništa naročito ne dobijem, otvori se drugo grlo (osetim po gasu), ali auto "povuče" tek preko 3500 obrtaja. I to u početku mlako. Na benzinu je ovo drastično bolje, i oseti se da lepo "povuče" i na nižim obrtajima.

Vratio sam se na prethodnu varijantu LandRenzo SE-81 raspršivač i Weber 32 ADF karburator - bušen, sa cevčicama.
Pošto još uvek nisam našao adekvatan mikser može li neko da mi objasni kako se šteluje plin? Ide raspršivač, pa Y račva sa dva regulaciona ventilčića pa crevce do cevčice (navoj M10x1) do svakog grla. Sekundarno grlo se otvara mehanički i kreće sa otvaranjem kada je prvo na oko 2/3.
Trenutno sam zatvotio ventilčić za sekundarno grlo, pošto po gradu ga i ne koristim, ali bih voleo da mi to radi kako treba. Kada odvrnem ovaj ventilčić ništa naročito ne dobijem, otvori se drugo grlo (osetim po gasu), ali auto "povuče" tek preko 3500 obrtaja. I to u početku mlako. Na benzinu je ovo drastično bolje, i oseti se da lepo "povuče" i na nižim obrtajima.
Comment