Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #16
    @yvan ..
    falsh vazduh je vazduh koji se NAKNADNO stvori-pojavi posle stelovanja,pa se stelovanje poremeti.
    ako je taj priliv vazduha stalno prisutan,onda nije falsh .. jel kapiras?
    i uopste nema veze odakle dolazi..osim ako ga ima mnogo ,pa nemoze ni da se nasteluje u samom startu.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Odustajem
      Ali nema veze bar sam iskuckao kako otprilike treba naštelovati dvogrli karburator
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Yvan
        CBC Veteran
        • 01.03.2008
        • 195
        • Kragujevac

        #18
        OK, predajem se, NEMA falš vazduha. Ja samo pokušavam da samom sebi objasnim zašto neće da radi kako ja hoću, ili bar kako treba... Kako ja mislim da treba... A mislim ovako:

        1. Uvek treba da može da upali na plin. Bar do razumno niskih temperatura. Sa prethodnim karburatorom sam mogao lepo da upalim cele prošle zime (koja, sećate se, nije bila hladna), ali sada, sa bušenim karburatorom neće. I ako upali, čim spadne ispod 1000 obrtaja hoće da se ugasi (nekad ne pomaže ni dodat gas u tom trenutku, ako malo zakasnim, npr na semaforu, gasi se). Dobro ovo ću još da doštelujem pa ću da javim šta sam uradio.

        2. Ne treba da se gasi na praznom hodu dok se zagreva. Zašto bi, na benzinu se ne gasi.

        3. Kada se otvori drugo grlo treba da se oseti razlika. Ne mora baš da me zalepi za sedište, ali treba da bude približno benzinu, sa malo razlike.

        Može li to?


        Jutros sam hteo da preštelujem kako je Dora predložio, ali sam jedva upalio, pa se ugasio, i morao sam na benzin. A jutarnja temperatura je 10 stepeni i auto je u garaži.

        Kakvo je mišljenje cevčice protiv mešača? Na netu sam čitao da su bolji mešači, dok me jedan serviser u KG-u ubeđuje suprotno. A inače sam nabio cevčice jer ne mogu da pronađem mešač, a i nema mnogo mesta za njega u filteru.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Auto se šteluje kad je radna temperatura pa taj režim važi i kad je hladan.

          Mišljenja su razna ali mojeje da neće raditi saug kako treba ili nikako ako nema miksera.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            zemljak .. probaj da smanjis kolicinu vazduha.. izgleda da ga imas mnogo pri malim obrtajima,pa ti nevuce dovoljno gasa.
            probaj da zatvoris 2/3 do 3/4 u**** vazduha.znaci na kucistu filtera vazduha prelepi usus,tako da ostane samo malo da vuce vazduh...koliko je potrebno mozes i da ocenis tako sto ces dok motor radi na leru da polako zatvoris deo u**** rukom,i onda zatvaras sve vise dok nepocne da dize broj obrtaja.
            ali najlakse je da prvo zatvoris 3/4 u**** ,nastelujes tako. pa ako je sve OK i bolje se ponasa,ti prati potrosnju i ponasanje auta pa dosteluj i tako to.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Yvan
              CBC Veteran
              • 01.03.2008
              • 195
              • Kragujevac

              #21
              Jbga, ja ovde u KG-u ne mogu da pronađem ni jedan mešač koji bi odgovarao Tražio sam u petak, prvo malo zevao po onom autogasitalia sajtu, pa onda zvao telefonom, kažu ima za ladu, ja odem i ponesem karburator, on i ga zagledaju, donesu jadan malecki, i kažu - nema. Nastavljam potragu u ponedeljak.

              Vrlo rado bih ubacio mešač, samo da ga nađem.

              A inače sam i štelovao posle jedno pola sata vožnje, zagrejan motor. Da li je bolje? Paaa... mislim da nisam bog zna šta uradio. Doduše supruga se povredila pa sam morao i malu ćerkicu da vodim (a koja postavlja milion pitanja), tako da ću probati u ponedeljak. Uzeću laptop od kolege, da nadgledam rad paljenja i da ga malo doteram, pa ujedno mogu i da gledam obrtaje dok štelujem plin.

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #22
                @ zoranbg: Meni na leru radi super kada je motor zagrejan. Nikakvih problema nemam na leru. Samo dok se motor NE zagreje me drnda. I ne pali baš najbolje sa ovim cevčicama u karburatoru. Prethodni karburator SA mešačem je palio super. Probaću i to što ti kažeš ali mi ipak liči da mi treba mešač.

                Comment

                • FLORIDAFREAK
                  CBC Početnik
                  • 19.03.2008
                  • 1
                  • BEOGRAD

                  #23
                  FLORIDA 1,4 DVOGRLI KARB

                  Originally posted by Yvan
                  OK, predajem se, NEMA falš vazduha. Ja samo pokušavam da samom sebi objasnim zašto neće da radi kako ja hoću, ili bar kako treba... Kako ja mislim da treba... A mislim ovako:

                  1. Uvek treba da može da upali na plin. Bar do razumno niskih temperatura. Sa prethodnim karburatorom sam mogao lepo da upalim cele prošle zime (koja, sećate se, nije bila hladna), ali sada, sa bušenim karburatorom neće. I ako upali, čim spadne ispod 1000 obrtaja hoće da se ugasi (nekad ne pomaže ni dodat gas u tom trenutku, ako malo zakasnim, npr na semaforu, gasi se). Dobro ovo ću još da doštelujem pa ću da javim šta sam uradio.
                  Ne mora da upali na plin!Ispravan uređaj na ispravnom motoru teško ili nikako ne pali hladan na plin.

                  2. Ne treba da se gasi na praznom hodu dok se zagreva. Zašto bi, na benzinu se ne gasi.

                  Hladan plin ce izazvati gasenje hladnog motora na praznom hodu iz samo jednog razloga: niska temperatura gasa=velika gustina gasa=velika masa gasa=prebogata smeša! Ako je pri warm-up u zatvoren prigušni leptir situacija se dodatno pogoršava...

                  3. Kada se otvori drugo grlo treba da se oseti razlika. Ne mora baš da me zalepi za sedište, ali treba da bude približno benzinu, sa malo razlike.

                  Može li to?

                  Može,naravno,ali nije dovoljno samo puko podešavanje već moraju da se urade i neke konstruktivne izmene. Cilj je da se postigne sledeće:
                  -što lakše startovanje hladnog motora i što kraće vreme do postizanja stabilnog rada na praznom hodu;
                  -dobre vozne karakteristike(eliminacija "knedle" pri prelasku sa 1.og na 2.-gi stepen)... Što su bolje vozne karakteristike potrošnja je optimalnija!!!

                  Pozdrav od FLORIDAFREAK-a

                  Jutros sam hteo da preštelujem kako je Dora predložio, ali sam jedva upalio, pa se ugasio, i morao sam na benzin. A jutarnja temperatura je 10 stepeni i auto je u garaži.

                  Kakvo je mišljenje cevčice protiv mešača? Na netu sam čitao da su bolji mešači, dok me jedan serviser u KG-u ubeđuje suprotno. A inače sam nabio cevčice jer ne mogu da pronađem mešač, a i nema mnogo mesta za njega u filteru.

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #24
                    Možda nisi primetio drugu temu koju sam postavio, zamenio sam raspršivač, i sada mi lepo radi. Oduvek je lepo palio na plin, kao i prethodni auto koji sam imao. Moguće da imam neispravan plinski uređaj na neispravnom motoru, ali radi.

                    P.S. Šta ti znači promena naslova u "FLORIDA 1,4 DVOGRLI KARB"

                    Comment

                    • budak
                      CBC Početnik
                      • 11.01.2010
                      • 3
                      • Kraljevo

                      #25
                      Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                      Imam Floridu 1300, naravno, dvogrli karburator, skoro mi je ugrađen plin (ne meni - kolima). Vozim skoro mesec dana i primetio sam da prilično troši i plin i benzin. Skinuo sam poklopac filtera i primetio da je mixer pod pritiskom dovodnih creva plina otišao u stranu - jedno okno je OK ali drugo je smaknuto za polovinu usisnog okna na karburatoru. Naravno, postoji šraf u sredini ali je mešač zarotirao. + ne dihtuje kako misim da treba - deo koji je smaknut je i podignut oko 5mm od usisnog okna karburatora . Takođe je i dovodno crevo plina naleglo na ručicu sauha (koji je automatski) pa se verovatno i ne vraća (otvara) u toku vožnje. Probao sam da creva malo podignem ali skoro da ne može. Trenutno je vozim samo na benzin, olabavio sam mešač.
                      E sad pitanje: postoji li neki bakelitni ili bilo kakav prsten koji bi malo podigao mešač (ko to prodaje) i kako da učvrstim mešač a da se nalazi tačno iznad usisnog okna ?

                      Comment

                      • makiznj
                        CBC Početnik
                        • 14.02.2010
                        • 5
                        • Subotica

                        #26
                        Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                        vozim yuga 55 sa dvogrlim weberom i malo budzenim motorom,e sad prosle godine je sve bilo ok,trosio je 10 litara na gas isao je do 4000rpm max i onda se poceo gusiti to mi bilo ok posto po gradu uglavnom vozim i to mi odgovaralo,e sad kako je pocela ova zima i temperature ispod -5 auto je poludeo,znaci drugo grlo je skroz zatvoreno prvo jedva da je malo otvoreno auto ide kao sto je i isao znaci do nekih 4000rpm i onda gusenje,ali trosi 15litara i to je najbolje sto sam uspeo da izvucem iz njega posto je u nekim slucajevima trosio i 20 i vise litara,e sad svi mi kazu da je tu vreme uradilo svoje(niske temperature),a i da sam prilicno zaklao motor pa je i to problem,posto se na benzinu vrteo na prilicno velikim obrtajima,zanima me da li je neko imao slicna iskustva i koje je vase misljenje,da li treba generalka ili je nesto u lpg sistemu zaribalo.......

                        Comment

                        • banekg
                          CBC Senator XXL
                          • 06.09.2010
                          • 1274
                          • Nis
                          • Toyota Carina e 2.0

                          #27
                          Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                          Pozz
                          Bmw 520 e12 - cetvorogrli karburator, ako neko ima iskustva oko stelovanja plina
                          Mesac ima cetri ringle i jednu malu rupu za koju ne znam cemu sluzi ali sam negde video da je Dora pominjao da mikser treba da ima tu malu rupu, pa bih pitao cemu sluzi
                          Long Live CBC!!!

                          Comment

                          • vandaman
                            CBC Član
                            • 09.11.2009
                            • 18
                            • srbija

                            #28
                            Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                            Nisam zaviriv'o pod haubu BMW-a al' nešto mi govori da misliš na 2 dvogrla karburatora, nekako mi nelogično da je četvorogrli u pitanju...
                            Bilo bi jako dobro kad bismo prilagali fotografije uz probleme, lepše bi se razumeli.

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              #29
                              Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                              Pa to da ima cetiri grla ja mislim, a mozda se to drugacije zove?





                              SOLEX 4a1
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              • vandaman
                                CBC Član
                                • 09.11.2009
                                • 18
                                • srbija

                                #30
                                Re: Kako se šteluje plin kod dvoglog karburatora?

                                Da, tako sam i mislio. To je dupli dvogrli karburator.Sačekaću stručnije da ti pokušaju odgovoriti na pitanje a ako ne uspeju pokušaću nešto...

                                Comment

                                Working...
                                X