Prvo, pozdrav svim cannonovcima!
Moj problem je sledeci: posedujem corollu DX za americko trziste sa 1.6 EFI motorom oznake 4A-FE (inace, taj motor se ugradjuje i u celica-e za nase trziste). Auto na benzinu radi ok, ali na plinu imam problem za koji nikako da nadjem resenje, a problem je sa servom volana i AC klimom. Naime, na benzinu kada smotam volan ili upalim klimu obrtaji motora se malo podignu dok na plinu pocne motor da radi kao na 3 cilindra. Auto normalno radi na leru, vuce ok, potrosnja ok. To mi se inace desava od prvog dana ugradnje. Mislim da je ugradjen venturi sistem sa nekim emulatorom i automatskim prebacivanjem na gas na odredjenom broju obrtaja. Da li je neko od gas experata imao takav problem i kako se to moze resiti?
Pozdrav.
Slika motora :
Moj problem je sledeci: posedujem corollu DX za americko trziste sa 1.6 EFI motorom oznake 4A-FE (inace, taj motor se ugradjuje i u celica-e za nase trziste). Auto na benzinu radi ok, ali na plinu imam problem za koji nikako da nadjem resenje, a problem je sa servom volana i AC klimom. Naime, na benzinu kada smotam volan ili upalim klimu obrtaji motora se malo podignu dok na plinu pocne motor da radi kao na 3 cilindra. Auto normalno radi na leru, vuce ok, potrosnja ok. To mi se inace desava od prvog dana ugradnje. Mislim da je ugradjen venturi sistem sa nekim emulatorom i automatskim prebacivanjem na gas na odredjenom broju obrtaja. Da li je neko od gas experata imao takav problem i kako se to moze resiti?
Pozdrav.
Slika motora :

Comment