Prečnik otvora mešača

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    #16
    @ IvanT: Uspeo sam da povećam prečnik mešača prvog grla za oko 1.7mm. Motor je bio mlakušan, nije se ugasio kada sam ga upalio, a li obrtaji su bili baš niski.

    Posle zagrevanja sam malo doštelovao ler, videću sutra ujutru. Mada ne bih se previše uzdao u neki uspeh.

    Opet sumnjam na isparivač. Više sam presušio sa idejama. Mislim, kolika je komplikacija naštelovati ler na plinu! Ima samo jedno šrafče i to je to. A drnda me kao da je spejsšatl. Napominjem da na benzinu radi OK.

    'ajde ljudi pomagajte! I pošto je neki isparivač koji odgovara motoru od 1600 kubika i oko 90 KS? I koji treba tražiti a da ne uzmem sranje (ako budem uzimao).

    Comment

    • nijebitno
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2006
      • 629
      • Modrica

      #17
      Teze je naci koji mu ne odgovara
      Kazu neki ljudi da Lovato pravi dobre isparivace
      Difference between man and boys is the price of their toys

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #18
        mesac zapreminski povlaci uvek isto gasa u istom rezimu rada, ali kad je motor hladan i gas iz isparivaca je hladan, tj. gusci, pa imas prebogatu smesu ako si ga nastelovao da radi kad je topao i obrnuto, ako ga nastelujes da radi hladan kad se ugreje imaces mnogo siromasnu smesu i opet ce da se gasi. kod nekih automobila je ovo manje a kod nekih vise izrazeno, imas milion kompobinacij, pa onda saug sa mesacem ili cevcicom, e a kad jos u pricu ubacimo tvoj italijanski karb u bmw onda je to vec totalna perverzija koju ces morati sam da razresis eksperimentisanjem...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Napisao si ceo roman oko jedne proste stvari kao što je mikser.

          Ovako kako si napravio neće raditi na benzinu ili će jako slabo raditi, takav mikser nije dobar za karburator.

          1. Mora na benzinu da ti radi ispravno saug kad je hladan motor.

          2. Moraš naći odgovarajući ili sličan mikser, rekao sam ti davno koji, od lade ili od nekog renoa ili pežoa sve dvogrli i stavljaju se u filter.

          2.a. Mikser mora imati rupu za gornje dizne u karburatoru da bi radio na benzin.

          3. Prečnik (ili visina) difuzora (ringle) mora biti takav da omogućava rad leptira sauga, ne sme da ga koči.

          4. Pročitaš kako se šteluje plin u kolima, piše na hiljade mesta.

          5. Pročitaš u lepljiim kako se pali auto na plin.

          6. oteraš nekom majstoru i navedeš mu da sumnjaš na isparivač i kad ga zameni bezveze ne tražiš pare nazad.

          Tema je iscrpljena koliko vidim. Nećeš se ti smiriti dok ne promeniš uzalud isparivač.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #20
            @ al944: Znam dobro kako radi plinski uređaj, ali smatram da kada ga našteluješ kada je motor na radnoj temperaturi trebalo bi da dobro radi i kada je hladan (mislim da je jedino ograničenje što se tiče niske temperature isparivač, odnosno zaleđavanje istog). Probao sam sa cevčicom i sa mešačem, a italijanski karburator u BMW-u radi super na benzinu (i kada je motor hladan i kada je zagrejan).

            @ Dora: Ovako kako sam napravio mešač nema razlike na benzinu kada je on postavljen ili kada nije. A evo i zašto:



            Znači (ako se dobro vidi, ovde na poslu pod linux-om imam neki stari paint program) dizne dobijaju vazduh bez problema. Uglavnom na benzinu radi OK, hladan ili zagrejan.

            1. Na benzinu radi super na svim temperaturama (problem sam imao sa prethodnim karburatorom).

            2. Šetao sam se po KG-u i tražio mikser za ladu ili pežoa. Po neko iznese nešto i zaključimo da ne pasuje, a neko samo kaže - nema!

            2.a Znam, ali konstrukcija ovog karburatora je specifična (vidi gore).

            3. Ovo nije lako izvesti u uslovima koje ja imam. Zato sam pomerio diznu malo na dole (pogled odozgore, primarno grlo bele boje, leptir sauga crvene):



            A odozdole sam ukopao malo tako da se leptir (vodenog, automatskog) sauga pomera bez problema:



            4. Pročitao milion puta, odavno, i primenjujem u praksi.

            5. Pročitao i to više puta. Pali OK, ali se gasi prvih par kilometara Koliko vidim piše da bi (u praksi) trebalo da radi na plinu dok je hladan (kao nekome kome je probušen rezervoar :-)

            6. Ma nisam ja za bacanje para i kupovinu raspršivača za džaba, ali ŠTA DA RADIM?

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Grla na karburatoru su fi 22mm (primarno), i fi 24mm (sekundarno)
              za motor od 1600 odnosno 1800 kubika (vidi na kraju teksta) i 100 konja meni se cini da je totalno promaseni izbor, i da je daleko premalo.

              32 ili 34mm sam vidjao kao fabricke kosntrukcije na slicnim motorima po osobinama.

              Znam dobro kako radi plinski uređaj, ali smatram da kada ga našteluješ kada je motor na radnoj temperaturi trebalo bi da dobro radi i kada je hladan
              mislim da nisi bas dobro zakljucio kako uopste radi karburacija bilo na benzin bilo na plin jer ovo sto je tvoje uverenje se jos nikada nigde nije desilo pa je mala verovatnoca da tebi uspe.

              da razjasnim, pri radu na benzin postoji uredjaj u karburatoru posebno za stelovanje rada motora na hladno i posebno za stelovanje na toplo pri cemu taj uredjaj ima kontinualni opseg stelovanja za ceo opseg temperatura kako se motor zagreva.

              bez tog uredjaja karburator ne moze da funckionise niti na jednom vozilu.

              choke, saug kako ko vec zove, uglavnom uredjaj za obogacivanej smese kada je hladan motor.

              dakle, nije moguce da nastelujes na toplo a da radi dobro na hladno, i obrnuto sa jednim jedinim sistemom regulacije.
              razlog je samo gorivo tj njegove osobine isparljivosti.


              a koja je poenta cele vezbe, smanjiti snagu motora radi stednje goriva ili ???

              Ma nisam ja za bacanje para i kupovinu raspršivača za džaba, ali ŠTA DA RADIM

              1- vratis karburaciju na benzin u fabricko stanje, tj originalni karburator.
              2- podesis da radi perfektno na benzin i na hladno i na toplo.
              3- kupis mesac za taj originalni karburator ili napravis prema uzorku (vec proverenih mera)
              4- podesis prema uputstvu rad plina na toplo
              5- probas polagano da stelujes plin na hladno pazeci da ne pokvaris rad na toplo.
              6- upalis auto na benzin i odvozas tih 500 metara hladnog motora na benzin pod cokom.

              7- presaberes matematiku skolovanja kroz eksperimente i podvuces crtu, i dalje uzivas u voznji auta kako je fabrika zamislila pod punom snagom.

              nisi precizirao koji je motor u pitanju, 316 od 1600 kubika (domaci ili grcki model) ili 316 od 1800 kubika (evropski model) BMWa.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #22
                OK, nisam se najbolje izrazio, venturi primarnog i sekundarnog grla su fi22 i fi24, a oba grla su fi32mm.

                Dalje, podrazumevao sam da je karburator ispravan, odnosno da je mehanizam hladnog starta, i rada motora ispod radne temperature potpuno ispravan. Kada sam rekao saug, mislio sam na taj mehanizam. Kod mene je poluautomatski, znači pre paljenja stisneš pedalu gasa, on se postavi kako treba, upališ motor, a dalje rashladna tečnost greje bimetal koji pomera nazubljeni limčić (nemam pojma kako se ovo zove), na koji naleže poluga (a na kojoj je šraf koji omogućava podešavanje broja obrtaja za rad motora na hladno). Dakle reguliše istovremeno i koliko je leptir gasa primarnog grla otvoren, i položaj leptira za obogaćivenje smeše. Ovo kod mene na benzinu funkcioniše kako treba.

                Ako ne mislimo na isto, kaži o čemu pričaš, baš me interesuje.

                Verovatno nisi čitao sve moje postove, poenta nije smanjiti snagu motora (kao što rekoh pogrešno sam se izrazio kada sam pisao o prečniku grla), nego problem rada (gašenje) motora na temperaturama ispod radne.

                Dalje:

                1. Ne mogu da vratim originalni karburator, jer ne radi motor kako treba ni na benzinu, a išao sam kod 15 raznoraznih servisera, svi su mi naplatili, ali ga niko nije popravio.
                2. Vidi 1.
                3. Imam originalni mešač za originalni karburator, ali opet vidi 1.

                S obzirom da sam stavku 2. (perfektan rad na benzinu) uradio na novom karburatoru:

                3a. Ne mogu da pronađem originalni mešač za ovaj karburator, a napravio sam po uzorku, i prilagodio ga kućištu filtera (originalno BMW kućište).
                4. Uradio. Rad plina na toplo naštelovan.
                5. E KAKO seo ovo radi, kako uštelujem plin za rad na hladno, a ne sje*em rad na toplo?
                6. Trenutno moram da odvozam oko 3 km (verovatno će se smanjivati sa porastom spoljne temperature), a to je skoro do posla, maltene ne prebacujem na plin (jer se motor ohladi dok krenem kući).

                7. Bi ja uživao, ali mi nešto ne ide

                Levo ispod username-a i avatara kod svake poruke stoji koji auto vozim, ali ako te mrzi da pogledaš, u pitanju je 316 od 1600 kubika za ex-YU i Grčku.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  poenta nije smanjiti snagu motora (kao što rekoh pogrešno sam se izrazio kada sam pisao o prečniku grla
                  ok, sada je jasno da je precnik grla normalan, tako da zaboravi na moj komentar o grlu na 22mm.

                  pod 5.
                  za taj karburator novi tip koji si ugradio eksperimentom treba da pronadjes (ili saznas kao gotovu prezvakanu informaciju) kako se podesava saug, a isto to i za tvoj Venturi sistem kako se vrsi obogacivanje smese za hladan start.
                  koliko znam neki plinski prekidaci namenjeni za karburatorski benzinski sistem imaju malo crveno dugmence koje se pritisne da bi se aktivirao '"plinski saug"" odnosno davanje naloga za bogatiju smesu.

                  auto sa karburatorom sam zadnji put video 95. te godine a plinski sistem na karburatoru nikada pa ti ne mogu dati konkretnije gde da se skoncentrises.

                  6. , ako taj motor niti na benzin ne moze kao hladan da radi bez sauga tih 3km to verovatno nece moci niti na plin, prosto takva konstrukcija motora.

                  mozda da proveris termostat, posto mi 3 km pri ovako visokim spoljnim temperaturama deluje zestoko previse za ulazak u podrucje radne temperature motora.

                  priupitaj jos nekog vlasnika istog takvog BMWa koliko kod njega traje vreme potrebno za saug. ako je slicno ne mozes nista da uradis, prosto takav je taj BMW.
                  ako je krace, mozda da pregledas stanje termostata da ne ostaje otvoren stalno.

                  mrzi me da pretrazujem sta ko vozi, a jos manje da pamtim ako i tog nekoga mrzi da napise sve podatke koji su relevantni za pitanje na koje trazi pomoc. ako njemu nije stalo da olaksa i ubrza dolazak na cilj sto bih se ja oko toga brinuo

                  ok, otklonili smo i sumnju koji je motor u pitanju.

                  dakle, posto sa novim karburatorom radi na benzin bez greske, preostaje pitanje plinskog prekidaca i odabira mixera.

                  proba i pokusaj ili do nekog servisera sa iskustvom po takvim pitanjima.

                  posto imas zivaca napravi vise mixera pa prati promene, ono sa vecim je gore ponasanje ili bolje.

                  pa kada naletis na optimum za tvoju kombinaciju dalje fino regulisi isparivac na leru.

                  bolji predlog za skracenje tog muktrpnog puta nemam nazalost.

                  Ne mogu da pronađem originalni mešač za ovaj karburator
                  ako mozes nadji bar njegove dimenzije u nekom katalogu..
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #24
                    Možda se sve svodi na mikser, samo ja ne mogu da pronađem prave dimenzije. Imam ja živaca, i pravio bih veće i manje difuzore, ali će majstor strugar da mi zabrani ulaz u radionicu. Silno se "obraduje" kad me vidi

                    Nisi mi baš pomogao ali hvala na trudu.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      zameni taj karburator za isti takav ali sa RUCNIM saukom.znaci menjaj se sa nekim ili prepravi taj da bude "manual". vrati "cevcice" za gas (ako ti je sa njima radio dobro i malo trosio u svim rezimima)i nasteluj kako je bilo... a dok je ladan motor drzi malo povucen sauk i to ti je to..
                      video sam da si svasta probao,ali mi nisi odgovorio (iako sam te posavetovao) da izvrsis restrikciju u**** .. pa bi ti to verovatno pomoglo kod hladnog motora..mozda nebi..
                      ovako si se bas upetljao..
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Yvan
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2008
                        • 195
                        • Kragujevac

                        #26
                        ali mi nisi odgovorio (iako sam te posavetovao) da izvrsis restrikciju u****
                        Tačno propustio sam to. Probaću sutra.

                        probaj da smanjis kolicinu vazduha.. izgleda da ga imas mnogo pri malim obrtajima,pa ti nevuce dovoljno gasa.
                        Misliš kada je motor zagrejan? Tada možda, kada je hladan imam manjak vazduha a višak plina, jer kada zavrnem plin na isparivaču motor radi kada je hladan (ali zato ne i kada je zagrejan).

                        probaj da smanjis kolicinu vazduha... koliko je potrebno mozes i da ocenis tako sto ces dok motor radi na leru da polako zatvoris deo u**** rukom,i onda zatvaras sve vise dok nepocne da dize broj obrtaja.
                        Čekaj, ako sam ovo dobro razumeo, treba polako da zatvaram otvor u****, a motor će da ubrzava? E neće! Probao sam. Zatvaram polako, ništa, ništa... pa pada broj obrtaja.

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          sta znam..nemam ja iskustva ni 1 posto,kao ovi nasi majstori na forumu...ali meni lici da sa tim automatskim saukom..da ces tesko da napravis nesto...
                          jednostavno jedan motor,drugi karb...,automatski sauk....ZAPLET !

                          JA bi tu isao na manuelni sauk...

                          ja imam manuelni...znaci..kad upalim auto sa MALO povucenim saukom..posle toga ga malo spustim i on ostane tako malo povucen jedan do 2 kilometra..zavisi dali je ladno napolju.

                          da meni SAM karb..povlaci sauk..on bi ga ladnog povukao do kraja..ko zna kako bi nastelovao...
                          ovako je lakse...


                          ako ti je problem SAMO rad "na hladno" ..malo povucen sauk bi to verovatno resio...

                          mada sa meshachem se drugacije ponasa.. nije isto ka sa cevkama...sa cevkama..na skroz povucen sauk nemoze uopste da radi...

                          imash i ono poslednje resenje : Da podignes ler na leptiru karburatora..tako da imas normalan ler(blago povecan) na Gasu ...a na benzinu ce ti biti dosta veci ,ali koga briga..kad uopste vozis na benzin?..a i nije strasno ako je za 300 obrtaja veci nego sto je normalno...
                          ponekad je ugradnja gasa ,jednostavno neki kompromis na koji moras da pristanesh..


                          razmisli o svemu..pa iskombinuj nesto..
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Yvan
                            CBC Veteran
                            • 01.03.2008
                            • 195
                            • Kragujevac

                            #28
                            OK. Hvala puno na trudu. Pozdrav

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #29
                              čitam gledam i ne verujem,znači oko jednog usranog miksera koji može da se nađe da ne kažem u svakoj trafici i koji košta do 10 eura čovek je potrošio 10 radnih sati da bi ga napravio od drveta i da ne bi dobio nikakvo poboljšane pa je izgubio još par sati na netu i još par sati montaže i demontaže,kršten majstor bi to rešio za sat vremena i 20 evra u vrh kape,po mojoj slobodnoj proceni.znači prijatelju za nobelovu nagradu si bez konkurencije,aj zaključajte ovo dosta je

                              Comment

                              • Yvan
                                CBC Veteran
                                • 01.03.2008
                                • 195
                                • Kragujevac

                                #30
                                Misliš da sam ja blesav, pa se ********m i pravim mikser umesto da ga kupim za 10 evra? Lunjao sam po gradu i nisam našao odgovarajući mikser za moj karburator. A dao bih i tri puta više nego što si naveo krštenom majstoru da mi sredi problem, samo ne mogu da ga nađem (krštenog majstora). A više puta mi se dešavalo da kažu "OK, gotovo" pa da sutradan ne bude razlike.

                                I hvala za nominaciju.

                                Comment

                                Working...
                                X