Leptir sauha na karburatoru nije kruto vezan sa mehanizmom sauha. Kod vecine karb imas membranu koja otvara leptir sauha u zavisnosti od jacine vakuma u usisu.
Kod starih karb je leptir na oprugicu.
Za plin je mnogo vazno da ti ova membrana radi.
Klapna na sauhu samo smeta plinu. Probaj da nekom oprugom otvoris leptir sauha i vidi kako ce se ponasati dok je hladan.
Mana plina na autu je ta sto dok je hladan auto radi sa viskom plina.
Koliki ti je ler na benzinu kad je aktiviran sauh tj dok je motor hladan?
Ako je manje od 1500 obr. tesko da ces uspeti da nastelujes plin dok je hladan.
Takvi simtomi se na plinu javljaju i kad nisu nastelovani ventili.
Proveri i njih ako nisu hidraulicki.
Kod starih karb je leptir na oprugicu.
Za plin je mnogo vazno da ti ova membrana radi.
Klapna na sauhu samo smeta plinu. Probaj da nekom oprugom otvoris leptir sauha i vidi kako ce se ponasati dok je hladan.
Mana plina na autu je ta sto dok je hladan auto radi sa viskom plina.
Koliki ti je ler na benzinu kad je aktiviran sauh tj dok je motor hladan?
Ako je manje od 1500 obr. tesko da ces uspeti da nastelujes plin dok je hladan.
Takvi simtomi se na plinu javljaju i kad nisu nastelovani ventili.
Proveri i njih ako nisu hidraulicki.
Comment