Opet ja i moje muke sa E30 (325)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    Opet ja i moje muke sa E30 (325)

    Ajmo ako moze mala pomoc opet. Auto ide lose na plinu. Znaci do 4500 rpm i ajde de ali posle toga se muci. Skinuo sam deto-klapnu koja mi je smetala kada auto ide na benzin i sada je to ok, ali na plinu problem mi je ostao. Vec sam postavio pitanje u vezi precnika mesaca i izmerio sam da ima tih fi 33 koliko mi je IvanT rekao. Naravno posumnjao sam na ispraivac kao sledecu stavku koja moze da pravi problem. Na autu je bila Lovato oprema, ali zamenili smo isparivac i stavili Tomaseto model AT-07 SUPER. Na sajtu proizvodjaca pise da je taj model SUPER preko 140HP, ali problem ostaje. Majstor koji je ugradio je stelovao plin, ja sam probao da stelojuem po Dorinoj proceduri, drugar takodje, ali nista opipljivo, mozda neki put ide malo bolje malo gore, ali sve u svemu isto. Da li je ovaj isparivac dovoljan za ovaj motor (ne pise koliko preko 140HP, motor ima 171HP po knjizi). Ne verujem da motorcic ler gasa pravi problem (prljav je i neki put zna da zeza na leru) na tako visokim obratajima. Svecice su menjane, filter vazduha takodje, crevo koliko vidim nema falsh vazduh (mada sutra skidam sa drugog E30 da proverim). Sta dalje da trazim?? Sta jos moze da bude uzrok? Potrosnja je......pa normalna i zavisi od toga koliko ga poteras od 10-11 na otvrenom putu (uz jedno dobro przenje na auto putu, doduse kratko), do 15-16 litara normalne gradske voznje, pa sve do 25-27 ako ga teras "u crveno" (pod navodnicima posto u crveno na plinu nema sanse da dodje).
    HELP!!

    PS Ako nesto znaci, auto je novembar 86 i NEMA lamda sondu, niti katalizator
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako auto rad i na leru i doneklle u vožnji znači da su sve komponente ispravne.
    Ako nema snage može biti previše ili premalo plina, znači loša smeša. Ler motor nema veze sa tim.
    Uglavnom, pregledati filter za plin i vazduh. Mikser, da nije slučajno ispala ringla i na kraju probati da se malo zatvori dovod vazduha na usisu.
    Ako ovo poslednje pomogne znači da nešto sa mikserom nije kako treba.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Mikser, da nije slučajno ispala ringla
      Ili da eventualno nije okrenuta kontra, što je čest slučaj.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #4
        Uhh, ajd sad kako bi trebala da stoji Ima li neko navodilo za uporab da znam ako treba da okrenem? Ne verujem da od 15 puta koliko je plin stelovan nismo uspeli da jednom ubodemo da valja, moracu sutra da rasturim opet mixer i da sve prekontrolisem. Onaj levak sto ide od levog fara pa do filtera za vazduh (da bi ne bi vukao vazduh iz motornog prostora) je skinut odnosno skinuo ga je majstor sa pricom da ne bi trebao da se tu nadje, mislim znam da je to protivno zdravoj logici, jer bi motor trebao da vuce hladan vazduh, a ne topao, jer se na to misli pod zatvaranjem dovoda vazduha??
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ringla u mikseru ima konus i ravan deo. Strana koja ide prema motoru ima konus a prema filteru ravan deo.
          Treba da uvlači hladan vazduh.
          Kad već spominješ to, pregledaj ceo sistem od filtera do usisne grane, majstori su inventivni kad treba negde zaglaviti restrikciju...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dzoni_mkv
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2007
            • 875
            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

            #6
            Situacija sledeca:

            Pogledao sam sve od filtera do ususne grane, nema nista neobicno. Mixer, kod mene, je konusni i sa jedne i sa druge strane. Ponovo sam vratio onu crevo koje motoru dovodi hladan vazduh, prestelovao plin ponovo i krenuo da probam auto. Auto ide odlicno i prezadovoljan sam. E sada ostaje jos potrosnju da izmerim, i da vidimo da li mu je to to.
            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              Skinuo sam deto-klapnu koja mi je smetala kada auto ide na benzin i sada je to ok
              kako ti je smetala klapna??
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • Dzoni_mkv
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2007
                • 875
                • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                #8
                Pazi do toga sam dosao empirijsko-odokativno test metodom posto ja nisam automehanicar. Sa klapnom auto na benzin ne ide tj, jako tesko postize visoke obrtaje. Kada je skines sve radi ko iz fabrike. Necu da razmisljam zasto, tako je. Mozda zato sto je unutrasnji precnik klapne upola manji nego creva Ne znam.
                You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Klapne s učesto loše napravljene pa pored malog prečnika, smeta i to što ne može skroz da se otvori pa stvarno predstavlja veliku prepreku za vazduh.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Type_R
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2007
                    • 900
                    • Valjevo

                    #10
                    Pa ringlica je ta koja ima najmanji precnik u usisu, a ne klapna,

                    Mozda je malo korodirala na sarkici pa zato glavi ili se tesko otvara, meni deluje lagano i mislim da ne moze u nekoj velikoj meri da gusi usis, mozda na leru da, ali na visokim obrtajima ne, kod mene bi u****o ruku da mu stavis a kamoli tako malu klapnu.

                    Ali sta lupetam kada i ja planiram da je skinem
                    3SG(T)E EXPERT

                    MAN service

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #11
                      Nisi video ovu klapnu. Nova je, tako da nema ni pomena od korozije. Ali precnik je manji nego mesaca. Ma sasvim neodgovarajuca. Vidi se da je pravljena po principu "univerzalno za sva vozila Made in Šupa" iako tako nesto tesko da ce da naprave za bilo koji deo automobila pa cak ni mirisljave jelkice
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        da, moja greska, zaboravio sam da imaju posebno klapne
                        kod mene je to u mesacu tako da nema sanse da bude manji promer or ringlice.....

                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • bmw735i
                          CBC Senator
                          • 07.05.2006
                          • 258
                          • Mostar
                          • BMW 320i, 740i, 750i

                          #13
                          Moja preporuka:
                          Ugradi sequent i riješi se jada oko venturija. Auto nema nikakve restrikcije i ide kao i na benzin. Ako puno prelaziš za par godina sequent će ti se otplatiti u razlici potrošnje a ako u jednačinu dodaš i zeznute protokomjere i filtere od zraka i prije.
                          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                          Comment

                          • Dzoni_mkv
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2007
                            • 875
                            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                            #14
                            Ma sada je sve u ok (pu pu da ne ureknem). Izgleda da je bila kombinacija problemcica koji su svaki za sebe uzeli deo preformanse ali je sada auto kako treba. Ja bih najvise voleo sekvent, ali o ce morati da saceka jer auto sada ide verovatno na farbanje. Polako, ali napravicu ga kako zasluzuje.
                            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                            Comment

                            Working...
                            X