Raspored tezhine za FWD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Egon
    Deki, veruj mi nije lako ugraditi gibanj u sve automobile
    Vala bas, posebno je gadno u automobilima koji ga nemaju ...

    U pravu si, ja sam se nekako automatski prebacio na Yuga, posto Nubiru smatram prostim transportom, a ne automobilom. Mislim, lepo to ide, udobno je, ali je brate skroz na skroz civilno, onako penzionerski. Cruiser-bruiser, za razliku od Yuga, koji je vrele krvi.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • luka.l
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 490
      • Beograd
      • ВАЗ 21213

      #17
      Dejane, ne prica niko o stabilnosti automobila vec o prostom setup-u za drag race. Dakle kakav je najbolji raspored tezina da bi auto na drag-u sa prednjom vucom sto manje potpisivao i sto manje dakle rasipao snagu motora. Zato se i pridize zadnji kraj da se sto vise optereti prednji, sto ne vazi za stabilnost u voznji. Kad je "x" osa auta horizontalna, sile su rasporedjene na dve osovine na odredjen nacin. Kad se apscisa pomeri za neki ugao, tj. auto se nagne ka napred, sila se preraspodeljuje i veca sila deluje na prednju osovinu. A i tu je najveci dobitak od toga sto pri naglom pokretanju nece da dodje do suprotnog efekta a to je da se osa pomeri u suprotnu stranu tako da sad zadnji kraj bude ispod prednjeg...
      - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
      - "I vi ste dobro."

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #18
        Luka, to je OK, nista ja ne sporim. Licno me drag ni najmanje ne privlaci, ali to je stvar ukusa, a o ukusima se ne diskutuje.

        Sa druge strane, bez uvrede, ali ja sam isao na drag trke u SAD jos davne 1970 godine, dakle nije da bas ne znam sta je to i kako to ide.

        Licno sam Yuga postavio tako da sasvim lepo moze da se koristi i kao "city car", dakle na dnevnoj bazi (pod uslovom da sedis napred, pozadi je samo za kratku voznju do obliznjeg mi Novog Groblja). Svestan sam da sam morao da napravim neke kompromise koje jedan dragster nikada ne bi napravio; sve ima svoju cenu, ja nisam bilo kakav izuzetak tom pravilu.

        Pozdrav,
        DVV
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • caba
          CBC Početnik
          • 28.07.2007
          • 2
          • Novi Sad

          #19
          [img]C:\Documents and Settings\BRESHA\Desktop\aaa.jpg

          EDIT: sta treba da predstavlja ovo? Black Knight

          Comment

          Working...
          X