A da lepo nadjete neki stari put koj se vise ne koristi, ili neki asvaltirani (eventualno betonirani) plac ili mozda neko parce nekog starog aerodroma, ili tako nesto, ako toga kod nas uopste ima?
EDIT: A deo asvaltiranog placa neke privatizovane firme?
A da lepo nadjete neki stari put koj se vise ne koristi, ili neki asvaltirani (eventualno betonirani) plac ili mozda neko parce nekog starog aerodroma, ili tako nesto, ako toga kod nas uopste ima?
EDIT: A deo asvaltiranog placa neke privatizovane firme?
A da lepo nadjete neki stari put koj se vise ne koristi, ili neki asvaltirani (eventualno betonirani) plac ili mozda neko parce nekog starog aerodroma, ili tako nesto, ako toga kod nas uopste ima?
EDIT: A deo asvaltiranog placa neke privatizovane firme?
Problem je sto to parce asfaltiranog ili betoniranog puta treba da bude bar 1 kilometar
A to vec nije parce, nego parcetina
E vamo u Pertu (australija) gde sam ja pre nego sto se otvorila prava drag staza policija je u organizaciji sa par auto klubova znala da zatvori neke manje prometne putove za drag a vece parkinge za driffting i paljenje guma.
Mislim da bi tako nesto moglo i kod nas da se uradi, nije bas da nigde nema 1km dobrog puta
Ja se ne bi kladio u to... za 1 km dobrog puta
salim se... moze da se nadje... samo bas sumnjam da ce domaca policija da izadje u susret takvim zahtevima... iako bi to smanjilo divljanje po gradu... makar malo...
ps. mozda bi prihvatili ali da na kraju staze oni stoje sa radarom... i naplacuju kazne...
I da prica se da se radi staza pored autoputa ka aerodromu... kao i drag i pravi autodrom... ali to je verovatno jos jedna u nizu prica... no videcemo...
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Igore sve se mozhe kad se hoce. Treba samo neko da "hoce".
ARCS je svaki skup prijavljivao policiji, na svakom skupu je bila prisutna patrola koja je "obezbedjivala" skup, a na poslednjem je bash bilo divljanja sa driftingom i to na njihove ochi. Chak su i glasali za taj auto u konkurenciji nagrada "Najbolji zvuk motora"
Mislim da ni za ulicu ne bi bio problem. Jedini manji nazovi problem je shto se eventualno zatvaranje ulice novchano stimulishe gradskoj vladi, mada se sve da proveriti...
Tako da pre nego shto neshto odbacish u samom startu, prvo proveri mogucnost / nemogucnost dotichnog.
Laki laki...
znas li koliko potrebno dozvola da bi se napravila trka na uscu... sto je to to u principu?
treba da se dobiju milion dozvola... a trka kosta oko 30 000 eura... u najboljem slucaju...
vatrogasci, policajci, hitna pomoc... ne bi prihvatili bez njih za neki veci skup ili takmicenje... to je opet isto kao i batajnica ili neko drugo mesto... samo bi bilo na ulici... i puno bi kostalo... a da nam samo zatvrore ulicu da se zezamo tesko... a to da im platimo... jbg sada... skupimo se svi pod 500 kiniti i kao damo im... mislim da uopste nije lako...
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
To vam je najbolje ici na foru da se smanji ilegalno trkanje, znaci kucati redom vrata, negde ce da upali, ali to mora ici organizovano, znaci treba da se skupi sto vise auto klubova koji ce da podrzavaju ideju, plus dati to u medije i onda ce morati pod pritiskom medija nesto da urade, tako je isto bilo i vamo, svaki se politicar boji loseg glasa medija bilo da su u srbiji, australiji ili negde trece, znaci samo staviti pririsak na vlast.
mugen, ti pricas o normalnom ponasanju politicara i drzave toga ovde nema
drugo, politicar koji bude kod nas odobrio drag stazu, njemu bi rejting pao na 0. Mediji bi prvi docekali tako nesto na noz...imali smo priliku to da vidimo...i to konkretno sta mediji misle o drag trkama...mediji to ovde zovu trke smrti...a svako sredjivanje kola javnost posmatra kao kriminal...i sad neki politicar u takvom okruzenju treba da odobri to sve...pa to je politicko samoubistvo....uostalom domace politicare ne interesuje omladina i sta ona misli...jer omladina ne izlazi na izbore...penzioneri izlaze na izbore...penzioneri su njihova publika....
Comment