Kriv je organizator koji je svojim obmanama prevario celokupnu javnost kako Beograda tako i Srbije. Svi njegovi napori u organizaciji ove trke su se sveli na sporadično puštanje vestiu raznoraznim medijima o nazovi prvoj uličnoj tci od 24h kao i famoznom dolasku GT automobila. Organizator ovde izriče gomilu laži kojom pokušava da se opravda pred narodom iako je uzeo velike pare kako od sponzora (Imlek, Bambi...) kao i od grada Beograda. Prvo Staza na Ušću, i u prvoj i u ovoj drugoj varijanti, ni jednog trenutka nije bila u stanju da zadovolji FIA kriterijume bezbednosti, možda bi zadovoljila da su se organizatori potrudili da ulože pare od sponzora pre nego što su ih strpali u svoj džep, Ograda nigde nije bilo, ni u najavi, famozne bankine i pregradne barijere ne zadovoljvaju za upotrebu na autoputu kamoli trkačkoj pisti. Potencijalne učesnike iz stranih zemalja niko iz ove zemlje nije zvao da im kaže da je nebezbedno već je to uradio promoter "24h series" Creventic koji je prvo obišao stazu i dao instrukcije šta treba da se odradi, nakon druge posete kad su uočili da ni jedna njihov zahtev u pogledu piste i okolne infrastrukture čak nije ni počeo da se sprovodi u delo trku su otkazali i uskratili FIM licencu a potom obavestili vozače da pista nije bezbedna, da se neće bodovati kao i da ako žele da nastupe nastupaju na sopstvenu odgovornost. Organizator ni jednog trenutka nije u vojim promocijama nije napomenuo da je promoter otkazao trku i celo vreme do samog početka je držao javnost u zabludi da će se na pisti pojaviti tzv GT automobili. Automobili koji su se pojavili su bili serijski i u vlasništvu privatnih lica u bliskim vezama sa organizatorom i ni u jednom moentu se nisu mogli nazvati trkačkim GT automobilima pošto nisu ispunjavali ni jedan uslov za takmičarski izlazak na pistu pošto nisu imali skoro ni jedan sigurnostni element koji FIA zahteva nebi li vozilo moglo da nastupa u bilo kom takmičenju (žičane osigurače, aparate za gašenje požara, kill switch-eve, zaštitne kaveze, transpondere itd...) U suštini nisu mogli ni da se takmiče a kamoli da budu uvršetni u bilo koju od tri GT klase (GT1, GT2, GT3). Strani vozači, mogu li se znati njihova imena i koje automobile voze? Zašto je spiker na tri rekao da GT automobili neće voziti zbog kiše (kao da već nedelju dana ne pad u BG pa oni jadni nisu znali)? Zašto su gledaoci bili strpavani u ograđene delove? Zašto nije bilo dozvoljeno da se unese ni obična voda kada nije bilo prodajnih štandova? zašto nije bilo najvljene promocije beer festa? Zašto nije bilo najavljene eit bine? Zašto nije bilo tribin, portabilnih toaleta, mokrog čvora? Sve u svemu bruka i sramota za grad da je ovakvim malverzantima i lažovima poput Kulundžića i Markovića dozvoli da uzurpiraju gradske ulice na tri dana.
Comment