F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Jean Todt se suocava sa opozicijom uoci svog reizbora


    Krajem godine Todtu ističe prvi mandat.


    Jean Todt je pre četiri godine izabran na mesto predsednika FIA-e. U decembru mu ističe mandat i Todt očekuje da će ponovo biti izabran, iako do sada nije izričito potvrdio svoje planove.
    Njegov mandat su obeležili sukobi i skandali vezani za organizacijske troškove, a svojevremeno se digla velika buka zbog njegovog insistiranja da se vozi u Bahreinu, bez obzira na nemire i politička previranja.
    Protivkandidat će mu biti David Ward, koji je od 2011. na čelu FIA Fondacije za bezbednost.
    Ward, čije je ime tokom 1997.godine vezivano za aferu 'cash-for-fags', smatra da protivnicima Todtovog reizbora treba ponuditi mogućnost izbora. On je potvrdio da ozbiljno razmišlja o kandidaturi za mesto predsednika FIA-e :
    “To nije nešto što žarko želim, ali smatram da mora da postoji debata i mogućnost izbora. Naravno, debate nema ako imate samo jednog kandidata”, rekao je Ward.
    Da bi se kandidovao, Ward mora da osigura podršku minimalnog brojem nacionalnih organizacija, mada bi potporu mogao da pronađe i u organizacijama koje su povezane sa FIA-om, iako nisu direktni učesnici autosporta.
    Ovi izbori će biti od velikog značaja za FIA-u i Formulu 1 jer su neke goruće teme još uvek otvorene i treba doneti važne odluke.
    Naime, Bernie Ecclestone još nije zaključio tripartitni "Concorde sporazuma", još uvek nema odluke o gumama za sledeću godinu, a raspravlja se i o smanjenju troškova. Za sada, sve inicijative ostaju kamen spoticanja među svim stranama.
    Sve će biti mnogo jasnije 6.decembra, za kada je zakazano zasedanje skupštine FIA.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Button ocekuje da ce McLaren biti bolji od Force India tima


      Britanac ne gubi nadu.


      Posle razočaravajućih rezultata u dosadašnjem delu sezone, u McLarenu ne kriju da su se već fokusirali na narednu godinu. Međutim, njihova zvezda Jenson Button je ubeđen da će na kraju 2013. ipak biti ispred Force India ekipe, iako trenutno zaostaju 10 poena.

      "Nezadovoljni smo pozicijom na kojoj se nalazimo. Dok smo se spremali za ovu sezonu odlučili smo da preduzmemo neke radikalne poteze koji se nisu isplatili, a oni su doterali prošlogodišnji bolid. Ipak, mislim da ne mogu da napreduju više od ovoga. Zato se nadam da ćemo na kraju biti ispred njih," rekao je Button.

      Britanac je izjavio da su u McLarenu otkrili uzrok problema na MP4-28 bolidu i da zbog toga pripremaju potpuno novi bolid za 2014.
      "Nastavićemo da razvijamo ovogodišnji bolid, ali samo u onim oblastima koje će nam trebati i 2014. Sada nam je glavni cilj da pripremimo konkurentan bolid za iduću sezonu," dodao je Button.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Pirelli-Belgija, Italija i Singapur


        Pirelli je objavio koje će se mešavine guma koristiti u prve tri trke drugog dela sezone


        Na Spa, najdužu i jednu od najbržih staza u godini, Pirelli će doneti P Zero narandžaste tvrde i P Zero bele medijum gume. Spa je staza koja stavlja najviše vertikalnog tereta na prednje gume, uglavnom zbog Eau Rouge krivine. Dve najtvrđe Pirellijeve mešavine su odgovorajuće.

        Za Pirellijevu domaću trku na Monzi, ponovo će se koristiti tvrde i medijum gume. Dok Spa karakteriše dosta brzih krivina, za Monzu su to brzi pravci. Ovde su gume izložene veoma velikom uzdužnom pritisku, dok i blistering može biti problem zbog stresa koje gume trpe tokom kočenja. Zbog toga su dve najtvrđe mešavine idealne takođe i za ovu stazu.

        U Singapuru će se, za promenu, koristiti P Zero bele medijum i P Zero crvene super meke gume. U pitanju je ulična staza na kojoj se vozi noću. Dosta tesnih krivina čine super meke gume idealnim za trakciju i grip, dok medijum dodaju dodatnu izdržljivost za kombinacije strategija.

        Sve gume od Mađarske će imati istu specifikaciju. Zelene intermediate i plave full wet će takođe biti donošene za svaku trku, kao i obično.

        Paul Hembery: "Drugi deo sezone počinje dvema najbržim i najzahtevnijim trkama za gume ove godine - u Belgiji i Italji. Singapur nosi potpuno drugačiji izazov, to je zadnja ulična trka sezone, što je idealna teritorija za super meke gume. Kao i uvek, izbor je donešen sa željom da se pruže najbolje šanse za strategiju, kao i najefikasnije trkačke gume."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          VN Rusije dobila datum


          Organizatori su potvrdili da će se prva VN Rusije održati 19. oktobra naredne godine


          Trka, koja će se održati u Sochiju nakon Zimskih Olimpijskih Igara, bila je najavljena za novembar, ali sada je pomerena za par nedelja ranije.

          "Veoma sam srećan što objavljujem da je međunarodni F1 promoter postavio preliminarni datum VN Rusije u kalendar za sezonu 2014," rekao je Oleg Zabara, zamenik šefa komiteta za organizaciju trke.

          "Ostalo je 450 dana do prvog zvaničnog treninga u petak na F1 delu Olimpijskog Parka."

          Zabara je takođe dodao da radovi idu po planu, uprkos nekim glasinama koje tvrde suprotno.

          "Konstrukcijski radovi na stazi se bliže kraju i pripreme za VN Rusije su trenutno u punom jeku."

          "Trudimo se da privučemo više ruskih i stranih turista u region, pa smo produžili sezonu odmora u južnoj Rusiji."

          "Siguran sam da će Sochi postati moderan i ugodan dom moto sporta u Rusiji, sa svojim jedinstvenim stilom za sve F1 fanove."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Brundle ne otpisuje Hamiltona


            Bivši trkač a sada komentator, Martin Brundle, misli da Lewis još uvek može da osvoji ovogodišnji šampionat


            Hamilton je četvrti u šampionatu vozača, sa 58 poena iza lidera i aktuelnog šampiona, Sebastiana Vettela. Međutim, sa deset trka do kraja, Brundle misli da se stvari ipak mogu okrenuti u Lewisovu korist, iako on još nije pobedio ove godine, dok je njegovom timskom kolegi, Nicu Rosbergu, to dva puta pošlo za rukom.

            "Još je dosta ostalo do kraja šampionata. Pola VN Mađarske označava polovinu sezone, još je dosta poena u igri."

            "Lewis je još uvek tu. Ima poene na tabeli, i još uvek je u dometu. Imao je pol pozicije, pobede još ne - dve su otišle Rosbergu naravno, njegovom kolegi, koji divno vozi."

            "Tako da ga još uvek ne bih otpisivao."

            Uprkos tome, Brundle kaže da bi Mercedes mogao da se muči na Hungaroringu, s obzirom da je tim morao da presedi test mladih vozača, gde su svi njihovi rivali isprobali nove Pirellijeve gume.

            "Propuštanje Silverstonea će im dosta naškoditi, jer su gume sada fundamentalno promenjene za ostatak sezone. Dobiće podatke ali nisam siguran da će znati kako da ih u potpunosti iskoriste za automobil. Čak i najmanje promene na spoljnom delu gume ili najmanja promena pritiska na pravcu, uticaće na aerodinamiku bolida."

            "Tako da mislim da će im dosta naškoditi."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Hulkenberg se smeje na price o odlasku iz Saubera



              Hulkenbergu "smešne" priče oko njegovog odlaska iz tima


              Juče je u Madjarskoj pokrenuta nova špekulacija, da Nico Hulkenberg odlazi iz Saubera, ali Nemac ipak negira te tvrdnje.

              "To su gluposti" izjavio je Nemac novinarima na pitanje da li on napušta Sauber.

              "Takvi komentari me zasmejavaju, i stavljaju mi osmeh na lice. Na mom twiter nalogu vidim da ljudi raspravljaju o tome koji je sledeći moj tim. Gde idem. Ja čitam to i razmišljam: Odakle sve to potiče".

              Hulkenberg je izjavio da ostaje u Sauberu do kraja sezone, alinije ništa konkretno rekaoza narednu sezonu.

              "Postoje delovi u mom ugovoru koje ne želim da komentarišem", dodao je Hulkenberg.

              Sauber je imao problema sa finansijama, ali su 15 jula objavili da su sklopili ugovor o sponzorstvu sa Ruskom korporacijom koja će im osigurati budućnost.

              Kao jedna od stavki u tomu govoru navodi se da je Sauber pristao da obuči mladog Ruskog vozača Sirotkina, a naredne godine da mu da mesto u timu.

              Sirotkinov otac, Oleg, je na čelu jedne od kompanija koja je sponzor Sauberu - National Institute of Aviations Tehnologies.

              Hulkeneberg je izjavio da je novo partnersto Saubera odličan potez, ali nije hteo da razgovara o detaljima.

              "Nova podrška, jaki partneri i posebno novac su kao što svi znamo najvažnije stavke u F1. To je dobra stvar za nas".

              "Nisam učestvovao u sklapanju dogovora, tako da ne znam detalje,moraćete da pitate menadžment tima, ili Monishu Kaltenborn.Iz onoga što sam ja čuo, biće odlična saradnja".

              Hulkenberg je takodje izjavio da neko tako mlad, kao što je Sirotkin nema dovoljno iskustva za izazovnu i zahtevnu F1.

              "Ja u tim godinama nisam bio spreman za F1. To je malo preambiciozno, i možda malo rizično,ali nije na meni da odlučujem".

              "On će nastaviti da vozi u Formuli Renault, a pored toga može da radi u simulatoru, ali naravno,to nije ono pravo. Na kraju krajeva,Sauber i nema simulator, tako da mu ta opcija otpada", rekao je Hulk, kada je upitan šta misli kako bi Sirotkin trebao da se priprema.

              Hulkenberg je do sada dovodjen u vezu sa mnogim timovima, pogotovo sa Lotusom i Ferrarijem, ali o svojim planovima za 2014. godinu Hulkenberg "čeka" poteze Kimija Raikkonena i Felipea Masse.

              "Ja gledam sve svoje opcije, ali još ništa nisam odlučio. Odluka za narednu sezonu nije samo na meni, tu utiče dosta drugih faktora (ljudi), ali ja razgovaram sa timovima, uključujući i Sauber", završio je Hulkenberg.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso-Vettelova prednost prevelika


                Fernando je priznao da mora da počne da nadoknađuje razliku za liderom Sebastianom Vettelom


                On je pobedio na dve trke u dosadašnjem delu sezone, a trostruki šampion na četiri, pa je Španac rekao da Ferrari radi dan i noć da bi nadoknadio zaostatak u razvoju automobila.

                "Moramo da probamo da završimo ispred Vettela," rekao je Alonso pred ovonedeljnu trku u Mađarskoj.

                Poslednja trka pred letnji odmor i zatvaranje fabrika - Budimpešta - tačno označava polovinu ovogodišnjeg šampionata.

                Nemac Vettel, koji vozi za Red Bull, ima 34 poena prednosti za Alonsom, uz 10 trka do kraja.

                Alonso je priznao: "Zaostatak za Vettelom postaje preveliki po pitanju poena. Moramo da smanjimo taj zaostatak što je pre moguće."

                Alonso je insistirao da 26-godišnjak ima jasnu prednost i ove godine.

                "Svaki vozač koji ode u Red Bull, uspe da bude veoma jak. Videli smo to na testu mladih vozača," dodao je, misleći na Antonia Felix da Costu, Daniela Ricciarda i Carlosa Sainza jr.

                "Ko god ode u Red Bull, bude veoma brz. Činjenica je da su jači od ostalih."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Surtees sumnja u Hamiltonov fokus


                  John Surtees, F1 šampion iz 1964, sumnja u fokus Mercedesovog vozača


                  Britanac Hamilton, koga mnogi smatraju najtalentovanijim vozačem današnjice, imao je tanju liniju uspeha nakon osvajanja šampionata 2008.

                  "Druge stvari su delimično uticale na njegovu karijeru, ali u kojoj meri? Ne znam," rekao je Surtees.

                  79-godišnjak možda misli na Hamiltonovu umešanost u skandale, njegove prijatelje, muzičku i filmsku karijeru, kontroverznu padok ulaznicu za psa Roscoea, i njegovu vezu - sa prekidima - sa pop pevačicom.

                  "Na kraju krajeva, od osobe zavisi kako će živeti svoj život. I ako Lewis veruje da najbolje izvlači iz života, na način na koji ga živi na stazi i van nje, to je na njemu i nikome drugom."

                  "U isto vreme, može delovati da on nije konstantno fokusiran na posao, kao što je možda bio jedno vreme. A kada se takmičite protiv Fernanda Alosna i Sebastiana Vettela, onda imate problem."

                  Hamilton je nedavno na Nurburgringu priznao da se teško nosi sa raskidom za devojkom Nicole Scherzinger.

                  Martin Brundle insistira: "Mora uskoro da nađe način da se nosi sa privatnim životom, i maksimizira svoj trkački život."


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso-Povratak Austrije samo glasina


                    Fernando Alonso je sa rezervnom primio vest da će Austrija biti u kalendaru za 2014.


                    Ove nedelje je objavljeno da su se vlasnik Red Bull Ringa, Dietrich Mateschitz i Bernie Ecclestone dogovorili da se VN Austrije vrati 2014.

                    "Ako gledate kalendar," rekao je Christian Horner, "ektremno je važno da se još uvek trkamo u Evropi."

                    Mark Webber se složio: "To je sjajna tradicionalna staza, a dosta takvih smo izgubili."

                    Dogovor međutim zavisi od određenih lokalnih dozvola, uključujući za buku i ekološke planove, i povećanja limita gledalaca na stazi.

                    Tako da je verovatno iz tih razloga - a ne što je Red Bull njegov glavni rival - Ferrarijev Fernando Alonso vesti dočekao sa oprezom.

                    "Ljudi u Austriji dosta podržavaju Formulu 1. Ali trenutno postoji samo nada, samo glasina."

                    Na činjenicu da je postoji čak i datum povratka, Alonso je insistirao: "Ne smemo zaboraviti da ga federacija još uvek nije izglasala."

                    Ferrarijev vozač je takođe imao nešto da kaže i za aktuelnu konfiguraciju staze, koja je i nakon promena, u osnovi ista kao i što je bila.

                    "Ne znam mnogo o stazi, tako da nemam jako mišljenje o tome. Vozili smo tamo, ali to je bilo davno."

                    Sa zadnje VN Austrije koja je održana 2003, Alonso se, vozeći za Renault, povukao sa trke zbog problema sa motorom.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Kimi-Moja odluka ce nekima delovati glupo



                      Raikkonen kaže da će odluka o tome gde će voziti 2014. delovati glupo nekima, ali da će uraditi šta misli da je najbolje za njega


                      Raikkonen je u pregovorima sa Red Bullom i Lotusom za 2014, ali kaže da tek treba da odluči gde će biti. Međutim, kaže će uraditi ono što ga čini srećnijim i da nije zabrinut šta će drugi misliti.

                      "Mora postojati sveobuhvatni paket koji deluje odgovarajuće za mene. Odluka može delovati glupo nekome, ali sa druge strane, možda je prava za mene. Nemam pojma šta će se desiti, i moramo da čekamo i vidimo šta će biti."

                      "Nema garancije da će odluka biti prava na duže staze, ali ja ću se nositi sa njom, kakva god bila. Morate živeti sa svojim odlukama."

                      Mnogo se govorilo o tome kako Raikkonen ne voli PR aktivnosti, i o slobodi koju ima u Lotusu, ali on kaže da to nije odlučujući faktor.

                      "Ne možemo garantovati šta će se naredne godine desiti sa bilo kojim timom ili bilo kojim automobilom. Ima mnogo glasina o PR danima, da ih mi (u Lotusu) imamo 10 a drugi 100, ali ja sam bio u većini top timova i znam tačno kako to funkcioniše. Svako ima drugačiji način brojenja dana, kada računate stvari koje redite tokom nedelje i vikendom. Koliko bar ja znam, razlika među timovima iznosi samo par dana, i to neće biti odlučujući faktor."


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Sefovi protiv minimalnog vremena pit stopova


                        Predlog za uvođenje minimalnog pit stop vremena, radi bezbednosti, pao je na prvoj prepreci


                        Direktor F1 trka, Charlie Whiting, sastao se u četvrtak u Mađarskoj sa šefovima timova, da bi prodiskutovali o uvođenju minimalnog vremena pit stopova, za šta se verovalo da će povećati bezbednost na trkama. Podsećamo, kamerman je hospitalizovan nakon što ga je udario točak na VN Nemačke nedavno.

                        Ali sudeći po izveštajima, šefovi timova nisu podžali predloženi potez i glasali su protiv.

                        "Svi se slažemo oko povećanja bezbednosti," rekao je Fernando Alonso. "Međutim, teško je složiti se oko načina kako to uraditi."

                        Sebastian Vettel je izneo svoj stav o uvođenju minimalnog vremena.

                        "Pit stopovi su veliki deo spektakla Formule 1. To je takođe takmičenje između timova, jer mehaničari pokušavaju da budu brži od drugih. Jasno je da uvek postoji određeni rizik u moto sportu. Ako svaki vozač bude prolazio kroz određenu krivinu određenom brzinom, ne znam koliko bi ljudi to gledalo. Sigurnost je važna, ali sportski elementi takođe moraju biti sačuvani."

                        Međutim, izgleda da je nešto novo ipak dolazi nakon sastanka. Vozači će od sada dobijati kaznu od +10 mesta na gridu za sledeću trku, ukoliko se ne vrate na stazu sa svim točkovima pravilno pričvršćenim.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Massa-Odlazak iz Ferrarija-odlazak iz F1


                          Felipe je priznao bi mogao u potpunosti da ode sa grida, ukoliko mu Ferrari ne produži ugovor


                          Brazilske novine O Estado de S. Paulo kažu da su Nico Hulkenberg i Paul di Resta prvi kandidati za zamenu, ukoliko Massina loša skorašnja forma prekine njegovu dugogodišnju vožnju za Ferrari.

                          Oba kandidata ne poriču špekulacije.

                          "Da budem iskren," rekao je di Resta, "moj menadžment tim traži najbolju opciju za mene."

                          I Sauberov Hulkenberg je citiran: "Ferrari ima neverovatnu istoriju i jedan je od top timova. Ali što se tiče moje budućnosti, još uvek je sve otvoreno."

                          Massa je priznao da mora da se fokusira na stazu pred sobom.

                          "Ne možete voziti zabrinuti ili uplašeni. Nikada u životu to nisam radio. Ukoliko budem primoran na promenu, to će biti neko drugo konkurentno mesto, u suprotnom neću želeti da sotanem u Formuli 1. Želim da ostanem u F1, ali da se takmičim, ne samo da učestvujem. Ukoliko iz nekog razloga ne budem imao šansu da ostanem u Ferrariju, probaću da odem u drugu sredinu. Ali ako mali timovi budu jedina mogućnost, onda nisam zainteresovan."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Button-Mozemo do pobede


                            Jenson Button veruje da njegov tim može do pobede ove sezone


                            Iako je McLaren ove godine konstantno van tempa vodećih timova, Button ipak veruje da tim i dalje radi naporno kako bi osigurali pobedu ove sezone.

                            "Mi i dalje želimo da pobedimo u trci, i verujem da možemo. Neće ovo biti totalno loša godina za nas. Prvih nekoliko trka su bile teške za nas, ali poslednjih nekoliko smo napravili ogroman korak napred", rekao je Button.

                            "Naravno da nećemo biti zadovoljni da se borimo za peto i šesto mesto, mi želimo da pobedimo. Ali za nas, svaku trku vidjamo nova unapredjenja na bolidu, i to nas čini zadovoljnima".

                            "Ovde u Madjarskoj imamo još neke nove delove koji bi trebali da nam pomognu. Ne znam kako ćemo zavrišiti vikend ovde u smislu bodova, ali trka kojoj se najviše nadam i najviše očekujem je Spa, jer verujem da tamo možemo do podijuma".

                            "To mora biti naš cilj, i verujem da možemo da ispunimo taj zadatak. Mi idalje napredujemo ka prednjem delu grida, i svakako nam cilj mora biti pobeda na trci. Od svih staza, Spa je verovatno najbolje mesto za nas da to i uradimo".


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Grosjeanu pripao treci trening


                              Romain Grosjean je bio najbrži na poslednjem treningu pred kvalifikacije za VN Mađarske.



                              Temperature na Hungaroringu su već u 11 sati bile izuzetno visoke. Tako je temperatura vazduha bila čitavih 31 C, dok se staza zagrejala na preko 40 C.

                              Prvi brzi krug dana je posavio Charles Pic u Caterhamu koji je vozio 1m30.044, ali ga je vrlo brzo nadmašio timski kolega Van der Garde za sekundu ipo. Njih dvoje su se u narednih nekoliko krugova smenjivali na prvoj poziciji, a prednost je na kraju ipak imao Pic koji je najbolje vreme spustio do 1m24.7s. Prvi od vodećih vozača koji je skinuo Caterhame sa vrha je bio Kimi Raikkonen koji je u petnaestom minutu vozio 1m22.717s. Nešto kasnije je skoro četiri desetinke bolje vreme postavio njegov timski kolega Romain Grosjean, a sličan zaostatak je imao i u tom trenutku trećeplasirani Perez.
                              Mark Webber je bio prvi od vozača Red Bulla koji je vozio pravi brzi krug pošto je Vettel pre njega testirao trkački tempo. Australijanac je polovinom sesije sa vremenom 1m22.644s zauzimao četvrto mesto.
                              Prvu poziciju je u tim trenucima preuzeo Lewis Hamilton sa vremenom 1m21.942s, a Mercedes je generalno na trećem trenngu prikazao mnogo bolju formu nego juče.
                              Vozači Ferrarija su na stazu izašli tek sredinom sesije i njihova vremena su u početku bila dovoljna za šestu i osmu poziciju, a treba istaći da je Massa bio brži od timskog kolege.
                              Timovi su na mekim gumama izašli na stazu tek u poslednjih desetak minuta. Alonso je prvi preuzeo prvu poziciju sa krugom 1m20.898s, a malo kasnije ga je nadmašio Grosjean sa vremenom 1m20.730s.
                              Samo par minuta pre kraja sesije Perez je izgubio kontrolu nad svojim McLarenom i udario u zaštitnu ogradu što je automatski značilo prekid i kraj sesije. Tako je na kraju poredak prvih deset bio Grosjean, Alonso, Perez, Vettel, Massa, Hamilton, Webber, Rosberg, Button i Sutil.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                LEWIS HAMILTON na pole positionu u Mađarskoj! 1. Lewis Hamilton Mercedes 1m19.388s 2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m19.426s +0.038s 3. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m19.595s +0.207s 4. Nico Rosberg Mercedes 1m19.720s +0.332s 5. Fernando Alonso Ferrari 1m19.791s +0.403s 6. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m19.851s +0.463s 7. Felipe Massa Ferrari 1m19.929s +0.541s 8. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m20.641s +1.253s 9. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m22.398s +3.010s10. Mark Webber Red Bull-RenaultQ2 vrijeme: 1m20.545s 11. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m20.569s +0.791s12. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m20.580s +0.802s13. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m20.777s +0.999s14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m21.029s +1.251s15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m21.133s +1.355s16. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m21.219s +1.441sQ1 vrijeme: 1m21.612s 17. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m21.724s +1.374s18. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.043s +1.693s19. Charles Pic Caterham-Renault 1m23.007s +2.657s20. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m23.333s +2.983s21. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m23.787s +3.437s22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m23.997s +3.647s
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X