Kimi nije vozio na mekim gumama pa je zato Maldonado ostao prvi na kraju
F1 2015
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Raikkonen: Ferrari se poboljšao u svim oblastima
Finac je danas imao još jedan odličan dan nakon koga je još jednom ponovio da je na Ferrariju ove godine sve bolje nego ranije.
„Dan nije bio idealan pošto smo imali neke sitne probleme pa nismo prešli onoliko kilometara koliko smo želeli. Ipak, i pored toga smo dobili bitne podatke. Još uvek je rano proceniti situaciju. Mi radimo naše stvari i jako smo zadovoljni za sada. Sve je bolje nego prošle godine i imamo dobar plan za dalje“, izjavio je Raikkonen.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Testiranje 2015. Barselona 21.02.2015.
Treći dan prvog testa na stazi Katalunja.
Timovi nastavljaju sa testiranjem na stazi u Barseloni. Danil Kvyat će u Red Bullu preuzeti dužnost od Daniela Ricciarda, Sebastian Vettel od Kimija Raikkonena u Ferrariju a Pascal Wehrlein bi trebao da se varti u bolid Force Indije.
Vozačke postave:
Mercedes:
21. februar: Lewis Hamilton
Red Bull:
21. februar: Danil Kvyat
McLaren:
21. februar: Fernando Alonso
Ferrari:
21. februar: Sebastian Vettel
Williams:
21. februar: Vatteri Bottas
Force Indija:
21. februar: Pascal Wehrlein
Toro Rosso:
21. februar: Max Verstappen
Lotus:
21. februar: Pastor Maldonado
Sauber:
21. februar: Marcus Ericsson
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Arrivabene: Ako pobedimo na četiri trke trčaću bosonog po brdima Maranella
Šef ekipe Ferrarija je juče na stazi Catalunya održao konferenciju za medije na kojoj se dotakao brojnih tema.
On se između ostalog obavezao da će ukoliko Ferrari pobedi na četiri trke ove godine, trčati bosonog po brdima Maranella. Ipak, on ne očekuje da će se to dogoditi i pored obećavajuće forme koju italijanski tim prikazuje na testovima.
„Ostajem pri stavu da će dve pobede ove godine biti sasvim dovoljne. Tri bi bile savršenstvo. Ako pobedimo na četiri, trčaću bosonog po brdima Maranella“, rekao je Arriivabene.
On je još jednom ponovio da će Ferrariju biti jako teško da se suprotstavi Mercedesu.
„Moj posao je da regrupišem tim, stvorim mirno mesto za rad i uverim se da je svaki član tima potpuno fokusiran. Samo tako možemo da budemo nagrađeni rezultatima. Nikada nisam obraćao pažnju na zimska testiranja i rezultate. Sa obe noge smo čvrsto na zemlji. Imam dva fantastična vozača, a oni su takođe sjajni prijatelji i to samo može da bude od pomoći timu. Želim da podvučem da je u ovom trenutku najvažnije da se svi skupimo i radimo zajedno. Imamo zajedničke ciljeve i svi su jako posvećeni. Ljudi su radili i za vreme božićnih i novogodišnjih praznika i umesto zvončića se u fabrici čuo zvuk motora. Video sam da ovde rade izvanredni ljudi i svako daje svoj doprinos. Bolid ne pripada nikome posebno. On pripada Ferrariju i njegovim ljudima.“
Arrivabene je takođe pričao i o Raikkonenu za koga kaže da je ponovo jako motivisan.
„Prošle godine je imao mnogo problema. Nije mogao da stekne osećaj za bolid, pre sveka kada je u pitanju prednji kraj. Taj bolid je bilo nemoguće prilagoditi njegovom stilu vožnje. On nije zaboravio da vozi i sa novim bolidom je stvar potpuno drugačija. Primetio sam da jako često ima osmeh na licu, što je nešto na šta nismo navikli.“
On je otkrio i da je Raikkonenov odnos prema ovogodišnjim testiranjima iznenadio i mehaničare.
„Video sam ga dok je ležao na podu u garaži pored bolida i pokušavao nešto da podesi. Pitao sam ga šta radi, a on je rekao da je on bio mehaničar kada je bio mlad. Takva je atmosfera u timu. Svi oko njega su bili iznenađeni kada su ga videli. Mislili su da mu nije dobro. Ali sa njim je sve u redu, nego je on pun entuzijazma. Siguran sam da će Kimi ove sezone pokazati koliko vredi“.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Honda naporno radi kako bi poboljšala svoj kvalitet
Japanski proizvođač ulaže velike napore kako bi unapredila svoju pogonsku jedinicu.
Pozitivan start drugog testa uneo je veliko poverenje u McLarenovu garažu posebno među Hondinim inženjerima ali sve je to trajalo kratkog daha. Tim je ipak naišao na problem sa MGU-K jedinicom, čiji je deo zahtevao dodatni redizajn koji nije mogao odmah da bude pripremljen. Šef Hondinog F1 odeljenja Yasuhisa Arai objasnio da je njihova željda da što pre poprave pouzdanost određenih komponenti.
"Mi imamo problema sa kvalitetom izrade delova, ne sa dizajnom. Naša pogonska jedinica je veoma tesno spakovana, ali izgleda da određeni delovi nemaju potreban kvalitet. Juče smo imali problema sa nekim delovima, onda su stigli novi i sada je taj problem iza nas." kazao je Arai.
Što se tiče problema izazvanih kog MGU-K jedinice, Arai je dodao da je Honda odradila samo privremene prepravke kako bi tim mogao da nastavi sa testiranjem.
"Još nismo redizajnirali ovaj deo, to je samo privremeno rešenje. Još utvrđujemo način kako da poboljšamo kvalitet kako bi se što bolje pripremili za prvu trku." dodao je on.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Renault želi da se vrati u F1 sa fabričkim timom?
Priča se da bi francuski proizvođač želeo da kupi određen tim i tako potpuno se varti u Formulu 1.
Kako prenosi Auto Motor und Sport, pored svih uspeha u Formuli 1, Renault nikada nije bio zadovoljan marketinškim učnikom u ovom sportu. Tim je uspeo da sa Red Bullom zabeleži četiri titule dok je prošle sezone doživeo veliki udarac i pad prelskom na V6 motore. Zbog toga urađene su određene promene, pa je tako francuski proizvođač izgubio Lotus ali je imenovao Red Bull kao svog novog glavnog klijenta.
Ipak, sportski direktor kompanije Cyril Abiteboul kazao je da tim ima veliku dilemu zbog određenih načina kako da unapredi marketinšku stranu ovog sporta.
"Za sada mi snadbevamo samo Red Bull timove svojim agregatima i to nas je stavilo u situaciju da krenemo u dugu saradnju gde se nekad može desiti i negativan ishod." kazao je Abiteboul.
Zbog toga po navodima ovog lista, Renault je počeo da opipava situaciju po pitanju kupovine nekog od timova. To je svakako skuplja varijanta kao i da bi za određen uspeh trebalo dosta vremena. Bivši tehnički direktor Mercedsa Bob Bell je bio zadužen za procenu ovakvog scenarija i za potencijalnu kupovinu na njegovoj listi našli su se Lotus, Force Indija, Sauber i Toro Rosso.
Kao najbolja prilika izdvaja se drugi tim Red Bulla, jer jednostavno on ne posluje sa gubicima. Takođe, tim iz Faence ima potpuno modernu fabriku. Nemački magazin takođe navodi da bi Renaultu bilo važno da njihov budući tim ima žutu boju kao i da u prvom planu neće izbaciti mlade vozače.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Maldonado najbrži na trećem danu testa u Barseloni
Vozač Lotusa je drugi put za tri dana imao najbrže vreme na predsezonskim testiranjima.
Tokom popodneva Venecuelanac je na super-mekim gumama zabeležio vreme od 1m24.348s i tako našao se ipsred Maxa Verstappena za nešto više od tri desetinke. I Marcus Ericsson je zabeležio veliki pomak u plasamnu, jer je na mekim gumama i pored problema sa menjačem uspeo da zabeleži četvrto vreme.
McLaren je imao još jedan frustrirajući dan. Novi redizajnirani deo na MGU-K jedinici je opet napravio iste probleme, tako da je Jenson Button na stazi morao da vozi sa limitiranim performasama ovog dela. Sa druge strane za Sebastiana Vettela ovo je bilo glatko poslepodne, ali je dan započeo na levu nogu kada je u prvom krugu izletao sa staze i završio u pesku. Nemac je ipak uspeo da izveze 105 krugova sa svojim Ferrarijem.
Red Bull je nastavio tamo gde je stao, samo što se u RB11 našao Danil Kvyat koji je takođe radio na simulaciji trke. Massa je danas delio Williams zajedno sa svojim timskim kolegom, ali je Bottas tek u poslednjim momentima uspeo da zabeleži brze krugove.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Verstappen zadovoljan postignutom kilometražom
Max Verstappen kazao je da zadovoljan današnjim učinkom.
Debitant u Toro Rossu, Max Verstappen danas je izvezo ukupno 129 krugova na stazi Katalunja. Njegov krug na super-mekim gumama omogućio mu je da završi na drugom mestu u generalnom plasmanu.
"Izvezli smo dosta krugova, što je za sada najvažnija stvar. Mi smo odradili ceo naš plan i veoma sam srećan zbog toga. Bolid je bio dobar čim smo koristili najmekšu komponentu. Dosta sam naučio danas i imali smo puno koristnih krugova." kazao je Verstappen.
On je dodao da očekuje još puno novih delova od strane Renaulta: "Za sada motor je ok. Još ne koristimo njegov puni potencijal. Mislim da će još poboljšanja doći naredne nedelje."
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Vettel: Mercedes je još uvek u prednosti
Nemac je danas vozio više od 100 krugova i pored toga što je početkom sesije izleteo sa staze.
„Moramo da ostanemo sa obe noge na zemlji. Svesni smo da se mnogo stvari dogodilo i promenilo. Tempo deluje dobro, ali ja nisam bio ovde prošle godine tako da ne mogu da pravi poređenje sa prošlogodišnjim bolidom. Ipak, i ja i Kimi smo zadovoljni kako se bolid ponaša i to je dobro za početak. Još uvek ima puno posla i Mercedes je svakako u prednosti. Mislim da će se tek na trkama videti pravi odnos snaga. Mercedes je prošle godine bio jako dobar na testovima što se prenelo i na trke, ali bilo je sezona u skorijoj prošlosti gde timovi koji su bili najbolji na testovima nisu imali i najbolji tempo na trkama“, izjavio je Vettel.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Još jedan pozitivan dan za Lotus u Barseloni
Pastor Maldonado je po drugi put ove nedelje imao najbrži krug.
„Danas smo postigli dosta i bilo je sjajno imati najbolje vreme i preći veliki broj krugova. Svakako se osećam mnogo bolje u E23 i sa svakim krugom učimo nešto novo. Imamo još mnogo da radimo, ali za sada pravimo dobar napredak i u ekipi vlada pozitivna atmosfera u pogledu posla koji obavljamo“, izjavio je Maldonado.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Kvyat: Idemo u pravom smeru
Mladi Rus je danas odradio simulaciju trke.
Posle produktivnog dana koji je juče imao Daniel Riccirado u istom ritmu nastavio je i njegov timski kolega Danil Kvyat. Rus je danas imao zadatak da vežba pit-stop zaustavljanje, instalacione krugove kao i da odradi simulaciju trke.
"Dosta smo naučili danas. Lepo je to što sam nastavio Danielovu praksu pa sam tako bio u prilici izvezem veliki broj krugova. To je za nas veoma dobro i poučno. Još je rano za bilo kakva predviđanja, čak iako se polako bliži prva trka." rekao je Kvyat.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Hamilton ohrabren napretkom bolida
Svetski prvak Lewis Hamilton kaže da je oduševljen napretkom koji je Mercedes napravio u smislu pouzdanosti, ali je i upozorio da se tim još uvek može poboljšati.
Hamilton je danas izvezao 101 krug i zavrsio kao treći na kraju:
"Možda je prerano reći, ali ipak mislim da smo na kraju dobili 100 odsto pouzdan bolid", kaže on. "Prošle sezone je to bilo oko 80 odsto, dok je sada preko 90 i to pokazuje veliki napredak. Naravno, uvek može bolje."
Lewis je rekao još da nije gledao druge rivale, ali da misli da bi neki mogli biti jako opasni;
"Nisam gledao posebno nikog, ali,izgleda da je Ferrari uhvatio ritam, dok Red Bulll takođe ima onu staru brzinu, a i Williams bi trebao biti tu negde. Sigurno su napravili korak napred, a vreme će pokazati koliko daleko su od nas", rekao je Lewis Hamilton.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Kvalitetan dan za Wehrleina u Force Indiji
Test vozač Mercedesa je konačno imao priliku da provede kompletan dan sa indijskim timom.
„Lepo je bilo vratiti se u ovaj bolid, nakon što sam u četvrtak neočekivano morao da se prebacim u Mercedes. Bio je ovo odličan dan i pored toga što je sve drugačije od onoga kako ste navikli i svom timu. Svi u Force Indiji su mi maksimalno pomogli da se brzo prilagodim i u takvoj atmosferi je lako raditi. Danas smo se uglavnom fokusirali na setup i duže stintove. Dan je bio produktivan i nadam se da ću dobiti još ovakvih prilika u budućnosti“, rekao je Wehrlein.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Ericsson: Ferrarijev motor je sada dosta jači
Marcus Ericsson kaže da je njegov Sauber C34, pogonjen Ferrarijevim agregatom, dosta bolji za vožnju i oseća se dosta veća snaga motora.
Ferrari je sve zagolicao svojim odličnim tempom u Barseloni, a Sauber je ekipa koja tempom prati Italijane. Ericsson kaže za ovu situaciju:
"Preko zime je napravljen odličan pomak u odnosu na jedinicu koju sam vozio u Abu Dhabiju. Ovaj bolid ovdje, kao i onaj iz Hereza se ne mogu porediti sa prošlogodišnjim. Sve je na visokom nivou, ali ipak ne znamo gdje smo dok ne dođemo u Melburn. Lično,mislim da je sad bolja isporuka električne energije u bolidu, ali i uopšte ima više snage. Lakše je voziti i mislim da smo napravili odlične pomake u svim aspektima i motora i bolida generalno." rekao je Marcus Ericsson.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
-
Williams: Danas smo uvežbavali pit stopove
Ekipa iz Grova danas nije jurila vremena.
„Uradio sam nekoliko merenih krugova jutros, ali je teško bilo steći neku konkretnu sliku. Program za danas su bili pit stopovi i rešavanje problema sa kojima bi mogli da se susretnemo na trkama. Ekipa je odlično radila i prošli smo kroz program bez većih problema“, izjavio je Massa.
„Ceo današnji dan smo proveli u uvežbavanju pit stopova. Nisam mogao da steknem neki utisak o bolidu pošto nisam stizao ni da zagrejem gume. Lepo je videti da je tim spreman za različite izazove. Cela procedura promene guma je jako brza, a kvalitetni rezultati mogu da se postignu samo ovakvim vežbama“, rekao je Bottas.
You can run, but you can't hide.
Comment
-
Comment