F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #61
    Wolff: I Hamilton je mislio da je Bottas dobra opcija


    Kao što je bilo i predviđeno vodeći ljudi Mercedesa morali su da upitaju svog vozača o izboru njegovog novog timskog kolege.


    Bottas je pre samo nekoliko dana prešao iz redove Williamsa u tim Mercedesa a za ovaj transfer bilo je potrebno i odobrenje i od Lewisa Hamiltona.
    “Mi smo imali razgovor sa Lewisom pre Božića. On je kazao da je Valtteri dobar momak, sa kojim se oduvek dobro slagao u Formuli 1 i da veruje da je baš on dobra opcija.” kazao je šef tima Toto Wolff.
    On je u izjavi za finske medije rekao da je novi vozački tandem sada miks da različita karaktera.
    “Mislim da to može da bude dobro. Između Nica i Lewisa imali smo probleme sa njihovom prošlošću, a ovo sada je nešto sasvim drugačije. Sigurno je da će biti trenutaka kada će stvari biti teže ali verujem da će sada biti lakše da se ti problemi i reše.”
    Mercedes još nije objavio detalje Bottasovog ugovora ali se veruje da je u pitanju samo dogovor na godinu dana. Wolff je sa druge strane rekao da dugoročno računa na usluge Finca, ali nije nemoguće da naredne godine u svojim redovima žele da vide Sebastiana Vettela i Fernada Alonsa.
    “Mi nismo izabrali Valtterija ako ne mislimo da on može da pomogne timu. Ali u suštini, stanje vozača na tržištu je ono što uvek pratimo. Sledeće godine otvaraju se nove opcije u vidu Vettela, Alonsa, Bottasa pa i nekoliko mladih vozača. Videćemo.” dodao je prvi čovek Mercedesa.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #62
      Silverston više ne želi VN Velike Britanije?


      Ova staza više nije zainteresovana za održavanje trke Formule 1.


      Kako prenosi poznati F1 novinar Christian Sylt, koji se pre svega bavi ekonomskim pitanjima, piše kako staza Silverston više nije zainteresovana za održavanje trke i da se sprema da izađe iz ugovora sa FOM-om. Ova vest se već neko vreme provlači u medijima, kada je presednik britanskog auto kluba John Grant svim članovima svog odbora poslao pismo gde se razmatra mogućnost prekida saradnje sa Berniem Ecclestonom.
      “Oni će definitivno napustiti Formulu 1, a za to moraju da obaveste Bernia bar dve godine unapred. Jednostavno Silverston ne može da priušti trku.” kazao je Sylt.
      Kao potencijalni domovi za VN Velike Britanije navode se Donigton Park i Brands Hatch.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #63
        Manor zatražio da novu sezonu započne sa starim bolidom?


        Iako tim nađe novog investitora veoma je moguće da ova ekipe sezonu započne a starim automobilom.



        Ovo je tvrdnja nemačkog magazina Auto Motor und Sport, koji navodi da je ovom timu ostalo još 10 dana da pronađe svog novog gazdu.

        “Mesec dana pre početka testiranja, investitor idalje nije pronađen.” kazao je novinar Tobias Gruner. “Čuli smo da su Reanult i Toro Rosso sa druge strane uzeli neke inženjere tima koji su bili pod ugovorom. Da bi dobio na vremenu, Manor je upitao FIA-u za pomoć.”
        Takođe navodi se da su azijski konzorcijum i američki biznismen Tavo Hellmund bili zaninteresovani za kupovinu tima, ali da do dogovora nije došlo. Za sada svi iz Manora ćute dok se njihovi najveći rivali uveliko spremaju za novu sezonu.
        “Čak i da se nađe novi investitor, cela trkačka operacija ne može odmah da počne. Zbog toga je tim upitao FIA-u da se naredne sezone u prve tri trke na stazi nađe sa starim bolidom. Ipak, čak i da se to desi, jasno je da stari auto neće moći da ostavri potrebnih 107% na kvalifikacijama.” kazao je Gruner.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #64
          Magnussen razočaran Reanultovim kritikama


          Danac je kazao da je razočaran izjavom koja je bila upućena na njegov račun strane bivšeg šefa tima.


          Prošle nedelje Kevin Magnussen napustio je Reanult i prešao u redove Haasa, što je na nekin način izazvalo iznenađenje u svetu Formule 1. Ipak, prvi čovek franuske ekipe javno je kazao da nije bio zadovoljan perforamnasama maldoga Danca, kako njegovim vožnjama tako i njegovim ponašanjem van staze.

          Na zvaničnom predstavljanju svog novog tima kada je po prvi put posetio fabriku Haasa, Kevin Magnussen nije želeo da komenatriše Abiteboulove komentare.

          “Ja neću da komentarišem to. Mislim da na taj način neću sebi doneti ništa dobro. Ali jasno je da sam iznenađen. I razočaran.”

          Ipak, Danacu ovo nije prvi put da se ponavlja ova situacija, jer mu je slične kritike uputio i Ron Dennis kada je napuštao McLaren.

          “Da, svestan sam toga. Ali šta mogu da uradim po tom pitanju.” dodao je Magnussen.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #65
            Ecclestone se uskoro povlači sa čela F1


            Britanski Sky Sports javlja da bi Ecclestone u narednim nedeljama trebalo da se povuče sa čela Formule 1 nakon više od četrdeset godina upravljanja ovim sportom.



            Sky News prenosi da Liberty Media, novi većinski vlasnik Formule 1, planira da postigne novi dogovor sa konstruktorima. Prema novom ugovoru, Liberty Media bi timovima ponudila akcije njihove matične kompanije.

            Ono što se takođe priča je da su deoničari kompanije Liberty Media iznenađeni nerazvijenim pristupom eksploatacije komercijalnih prava Formule 1 u odnosu na neke druge velike sportske franšize.
            Pretpostavlja se da će prena novom dogovoru šefovi timova imati veću ulogu u kontroli sporta, a pominje se da bi bivši prvi čovek ESPN mreže Sean Bratches mogao da bude novi komercijalni direktor, dok bi Ross Brawn bio zadužen za sam sport. Treba napomenuti da FIA trenutno kontroliše i sportsku i tehničku stranu Formule 1.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #66
              Da li je Newey pronašao rupu u pravilima za 2017?


              Da li ulaskom u novu eru aero bilo koji tim može pronaći rupu u pravilima?


              Analizu je uradio novinar MotorSporta, a sigurno je da to da je vreme idealno za takvo nešto, ako se to ikako može napraviti.

              Možda je on odstupio od svakodnevnog dizajniranja i projektovanja F1 bolida, ali je sigurno jedan od najvećih umova ovog sporta trenutno i jedan od glavnih aduta ekipe Red Bull. Uvek je bio onaj ko razmišlja, istraživajući nove koncepte i tražeći način da isforsira nova pravila do maksimuma. Njegova trenutna uloga omogućava mu da vidi širi dijapazon, i da svojoj ekipi vredan doprinos, a ne zaboravimo da je ona u prošloj dekadi građena baš oko njegovog talenta.

              Pravila za 2017., koja predstavljaju najveću promjenu u F1 proteklih desetak godina, teraju vodu ravno na vodenicu Adriena Neweya. Nije tajna da godinama ispoljava frustraciju ograničenošću F1 dizajnera. Sada, ova pravila predstavljaju svež izazov, i šansu da se posao uradi bolje od ostalih:

              “Uživam u promeni pravila, jer je sada ideja razumeti pravila bolje od ostalih suparnika.” rekao je Newey na nedavnom Autosport Inrternational Show.

              “Možda postoje nove mogućnosti, možda postoje stvari u pravilima, gde značenje onog što pravila pišu i onog što pravila nameravaju ni približno nije isto. Srećom, ne postoji takva stvar kao strogo definisano pravilo. Samo morate čitati, jer uvek postoje rupe, i vi ćete ih čitajući naći.”
              Mnogi posmatrači vjeruju, da, ako postoje rupe u pravilima, naći će ih upravo on – Newey.”


              Da vidimo šta on misli o sezoni 2017:
              “Osećanja su sigurno pomešana. Ta ekstra pritisna sila je stvarno veliki zalogaj za sve, jer će mnogi, do sada brze krivine, postati u stvari ravni delovi staze. Kao primer imamo Copse na Silverstonu, koji će se u novim sezonama prolaziti bezmalo punim gasom. Brze krivine su često samo pravci koji su jednom krivom prelomljeni na sredini, kao Eau Rouge. Nekad je i kao takva bila moćna krivina, sad je samo deo pravca u trci na Spa.”

              “Znači, ono što je za mene odlično, bolidi će se ubuduće voziti dosta više fizički. U principu, voziće mišići vrata, tako da će dosta vozača zimu provesti većinom u teretani, vežbajući ove mišiće za nove izazove, jako zahtevne. Čak i uz to, biće veoma zahtevno za njih.”

              “Sile kočenja takođe će biti dosta veće. To preticanje čini malo težim, što mene lično već zabrinjava. To znači da će površina kočenja biti dosta kratka. Naravno, sve to rešava DRS. Ali , to nije to. Ne znam šta drugi ljudi misle, ali za mene DRS nije ništa famozno i nezaboravno. To je samo pomoćno sredstvo za prestizanje vozača ispred sebe. Ništa veliko.”

              “DRS pomaže, ali ako će vozači u budućnosti moći prestizati samo uz njegovu pomoć, onda je to sramota za sve. Drugo, nije samo problem kočenja u pitanju. Tu je i dosta povećana sila pritiska. Mnogi su zabrinuti upravo radi ovoga, i pitaju se da li će vozači moći pratiti kako treba onog ispred sebe.”
              “Lukavo je nečije pitanje: Trebamo li vratiti sva krila na mesta gdje su nekad bila na bolidu? Ne znam,ali znam ovo. Ako uzmete previše prijanjanja, onda dobijate kontroverzu.”

              Newey je purista, čistunac u srcu, i smatra kao idealne za neki F1 bolid, proporcije njegovog Williamsa za sezonu 1992. Smatra da bi takvim rešenjem bila zadovoljna i većina F1 fanova:

              “Ovo nije tako velika promena pravila, a ni vizuelna promjena, kao što smo imali 2009. Automobili su širi, a mi smo uradili neke stilske dodatke, gde su sve aerodinamične površine malo povučene unazad, kako bi se običnom posmatraču dao osećaj brzine, što se stilistima jako dopada. Sviđalo se ljudima ili ne, mislim da izgleda dobro. Uska staza i uzak auto, uvijek sam mislio da je to malo čudno, posebno ako u kombinaciji sa tim imate šire zadnje krilo bolida. Ja prvi sam pokušao preokrenuti taj trend, i kako sam već rekao, prilagoditi auto za što više fizičke vožnje.”

              Iako su promene pravila naglasak stavile na gume i na aerododatke, Newey misli kako će u predstojećem prvenstvu i pogonske jedinica imati ogroman značaj, možda veći nego prošle sezone.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #67
                Liberty razmišlja da Ferrariju ukine bonus


                Izgleda da novi vlasnici Formule 1 razmišljaju o nekim radikalnim promenama u ovoj sportu.


                Prema podacima iz 2015. svih 11 timova Formule 1 zajedno su zaradila oko 900 miliona američkih dolara a one se dele po unapred utvrđenom sistemu. Na primer predposlednji Manor dobija najmanji deo kolača dok se najveća suma isplaćuje Ferrariju, koji je prema istim podacima iz te godine inkasirao 172 miliona dolara. Od toga, tim it Maranela dobija bonus od 80 miliona zbog velikih dostignuća koje je napravio u svojoj istoriji.
                Prvi čovek Libertya, Greg Maffei, kazao je da oni ozbiljno razmišljaju da ukinu ovaj bonus italijskom timu, koji bi trebalo biti distribuirani ostalim timovima. Maffei veruje da bi na ovaj način Ferrari dobio prostor za druga sponzorstva kako bi nadoknadio gubitak.
                “Da ste vi Ferrari, onda imate veliki markentiški potencijal. To će onda uticati na sve. Zbog toga mi razmišljamo kako da balansiramo ove isplate, kako bi sve bilo fer i korektno. Mislim da bilo u redu da napravimo novu platformu koja će pomoći svima.” kazao je Maffei.
                Ferrari je pritom na svom kontu dobijao i dodatnih 30 miliona u zavisnosti na koliko trka pobedi na period od četiri godine, što mu takođe donosi dodatne prilive. Italijanskim tim je 2012. potpisao ugovor sa Berniem Ecclestonom o ostanku u šampionati do 2020. godine.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #68
                  Bernie Ecclestone napustio Formulu 1


                  Bernie Ecclestone izjavio je danas kako više nije prvi čovek F1 grupacije, te da je zamenjen od strane čovjeka Liberty Media Chase Careya.

                  Ecclestone, koji je ima 86 godina kaže kako mu je ponuđena uloga “počasnog predsednika” ali da ne zna tačno šta bi trebalo značiti. On je razumio kako će službena potvrda o ovoj vesti doći tek u utorak, uz prezentaciju i Rossa Brawn i Seana Bratches, koji će dobiti nove sportske i komercijalne uloge u ovom novom formatu najbržeg cirkusa.

                  “Ja sam smenjen danas. Jednostavno sam otišao. To je sada i službeno. Više nisam predsednik firme, i moj položaj je preuzet od strane Chase Carey. Moja nova funkcija je jedna od onih u američkom stilu. To je nešto kao počasni predsednik. Dobio sam taj naslov sada, ali zaista ne znam šta to znači.”

                  Na pitanje o svojoj budućnosti, on je odgovorio:
                  “Moji dani u kancelariji će biti dosta mirniji od sada. Možda ću prisustovati ponekom gran pri vikendu u budućnosti. Imam još dovoljno prijatelja u F1 karavanu, i valjda imam toliko novca da sebi mogu priuštiti posjetu ponekom trkačkom vikendu,” rekao je Bernie.

                  Takođe, Ecclestone je dodao i kako ne očekuje da će zadržati svoje mesto i službeno, na idućoj sednici FIA Svetskog Saveta Motor Sporta:
                  “Sumnjam” odgovorio je na pitanje da li će ostati uključen u dalji razvoj situacije. “Najpre moram o svemu razgovarati sa Jeanom Todtom.”


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #69
                    Pirelli: Nove gume mogu upropastiti trkanje


                    Italijanski proizvođač izrazio je zabrinutost da bi trke u ovoj sezoni mogle postati procesione.


                    Razlog za to pronalaze u mogućoj velikoj razlici u performansama među timovima i da ta razlika može postati prevelika. I pored prevazilaženja sopstenog koncepta pneumatika, da bi postigli nisko trošenje drugačijim termo karakteristikama, postoji zabrinutost da promene na aerodinamici mogu dovesti do smanjenja preticanja. Paul Hembrey direktor motorsport odeljenja Pirelija izražava zabrinutost da bi spektakl u 2017. mogao izostati i da napori koje je napravila njegova firma tu ne bi mogla da pomogne.

                    “Mislim da će vozači uživati – jer sa takvim nivoom performansi to će se i osetiti zar ne? To će im takođe dati i fizički izazov koji dugo nisu imali. Ali – pravi uticaj na preticanje imaće performanse samih bolida. Ako su performanse svih bolida blizu onda bi i bilo šansi ali ako ne – onda će to biti procesijsko trkanje.”


                    Niža degradacija

                    Vozači i FIA su zamolili Pirelli da napravi pneumatik sa niskom potrošnjom što je sasvim suprotno od njihove filozofije proteklih godina. Hembrey je skeptičan oko ovakve promene jer će biti manje promene performansi medju bolidima i možda čak trke sa manje od dva zaustavljanja u boksu. Na pitanje kako bi uporedio novu eru sa počecima i pogotovu sa sezonom 2012., Hembrey kaže:
                    “Biće prilično različito od toga – ali oni su tražili od nas da bude tako. Od nas su tražene gume koje se dosta troše još 2011., ali sada nam traže nešto drugo. Mi samo pokušavamo da isporučimo ono što se od nas zahteva. Tek nakon 5-6 trka mi ćemo znati da li ono što smo uradili dobro ili loše.”


                    Dobrobit za vozače

                    Iako nepoverljiv, Hembrey veruje da prelazak sa pneumatika koji se termički troše može dozvoliti vozačima da voze na maksimumu ako budu mogli da se približe rivalu.
                    “Imali smo 6 godina gde je cilj bio da se napravi izazov timovima i vozačima – termički izazov gde morate da balansirate između pregrevanja i trošenja. Sada imamo situaciju da to smanjimo, tako da značajno smanjimo termičko opterećenje kao i samo trošenje gazećeg sloja tako da vozači u situacijama kada pretiču mogu da budu agresivniji i da im se gume ne pregreju. To mora biti kombinovano, sa promenama aero profila koji smanjuje nivo prljavog vazduha koji dolazi od bolida koji je napred. I to bi u kombinaciji sa gumama omogućilo mnogo agresivnije manevre preticanja. Ali sa druge strane, biće mnogo krivina koje će se voziti punim gasom i to neće pomoći pri preticanju jer vozači neće kočiti.”


                    Nove karakteristike

                    Hembrey je siguran da će pneumatici za 2017. omogućitti vozačima da vrate pneumatike u radni okvir ukoliko ih pregreju – nešto što nije bilo moguće sa predhodnom generacijom guma.
                    “Sada možete da povratite odgovarajuću temperaturu guma ali mi to moramo da vidimo u praksi na bolidu. Tu smo filozofiju videli na testovima i do sada, mi smo uvereni da idemo dobrim smerom.”
                    Konačno, Hembrey odgovara na pitanje oko čega se i vrti svet pneumatika Formule 1.

                    “Da lismo bili previše konzervativni i nedovoljno agresivni? To ćemo videti tek na bolidima kada budu na stazi. Ali gledano sa strane promene same filozofije pristupa pneumaticima (kakva poetičnost) postoje značajne promene.”


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #70
                      400 miliona dolara u deonicama ostavljeno za F1 timove


                      Liberty Media je ostavio mogućnost F1 timovima da kupe deonice sporta nakon kompletnog preuzimanja od CVC-a.



                      Dogovor o kupovini 100% deonica Delta Topco – glavnog deoničara Formula 1 Grupe je u toku još od septembra meseca. Liberty je dobio dozvolu od FIA za kupovinu deonica u sredu, 18. januara 2017. i time će postati najveći deoničar u F1. Nakon toga, Liberty želi da i timovi sami investiraju u sport.

                      “Mislim da je od izuzetne važnosi da se timovima da šansa da invesiraju u F1. Mi želimo da ra radimo sa timovima na povećanju popularnosti ovof sporta i unapređenju F1 biznisa,” kaže Greg Maffei predsednik Libertya.
                      “Nekoliko timova je već izrazilo zainteresovanost za ulaganje i mi smo već počeli produktivne pregovore da bi sport postao više konkurantan i još uzbudljiviji.”
                      Ova objava prati i sastanak Strateške Grupe i Svestkog Motosport Veća ranije ove nedelje, gde je Liberty predstavio neke od svojih planova za F1 nakon kompletnog preuzimanja sporta. A to se očekuje krajem ovog meseca. Ukoliko se ne dogodi da timovi u roku od 6 meseci nakon preuzimanja sporta ne otkupe ove deonice, Liberty će ih povući sa tržišta.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #71
                        Brawn: Mislim da znam šta navijači žele


                        Nedavno je preuzeo ulogu sportskog direktora najbržeg cirkusa na svijetu, a danas je dao i prvu izjavu za medije sa svoje nove pozicije.



                        “Da budem iskren ja sam zadužen, tako reći, za sportsku stranu operacija. Ono što ja želim razviti, sa ostalim zainteresovanim stranama u Formuli 1, a to jesu timovi, FIA i tako dalje, jeste u stvari vizija gde želimo da budemo u narednih nekoliko godina. Osećam i znam iz iskustva, da F1 ima tendenciju da bude reaktivna. Reaguje i traži rešenja, ali ona su uglavnom kratkoročna. Vrlo retko vizije ovog sporta traju duže od tri do pet godina. To želimo da promenimo.”

                        “Dakle, mislim da znam šta navijači traže: oni žele zabavu, žele napete trke i na kraju žele biti u stanju da razumeju sve šta se događa. I mislim da se svi slažemo sa tim. Treba pronaći put prema takvom rešenju sa svim ostalim timovima i svim ljudima koji budu uključeni u proces.”

                        Brawn, koji će formirati upravljački trio sa Chase Careyem i bivšim direktorom ESPN-a, Sean Bratchesom, veruje da su trenutna pravila previše komplikovana, čineći ovaj sport preteškim za sve fanove. Oni se zato okreću od sporta, ne dajući šampionatu ni par promila šansi za novu priliku.

                        “Mislim da je jednostavnost ključ za budućnost. Gledao sam trke prošlih sezona i bilo je momenata kad baš nisam bio siguran šta se dešava u trci. To jeste veliki sport. To je neverovatna kombinacija vozača i njihove personalnosti, njihovih sposobnosti, te bolida i svega ostalog. Samo moramo gledati u to i shvatiti kako da poboljšamo šou. Mislim da navijači žele trke, a zadnjih godina nisu videli previše toga. Videli smo veliku konkurenciju između dva vozača u istom timu, a to sigurno nije greška Mercedesa. Oni jesu napravili neverovatan posao, ali navijači žele videti trkanje, borbu na stazi. Istina, postoje različite vrste navijača. Oni koju trku gledaju kraj TV ekrana, i oni koju trku gledaju na stazi, te navijači koji sve prate kroz druge medije. Sve te krajnosti treba pomiriti. Mi želimo trku od početka do kraja vikenda, da se sve to može ispratiti.”

                        Naravno, britanski novinar dotakao se i situacije sa stazom u Silverstonu i najave izlaska iz kalendara.
                        “Mislim da je ona vrlo bitna. Ona je jezgro F1 tradicije. Mislim da je dosta novih staza uzbudljivo, ali, oni ulaze u šou jer su tamo već staze poput Monaka, Silverstona, Monce ili Hokenhajma, i zato žele biti deo toga. Sigurno da moraš zadržati te velike vrednosti da bi očuvao vrednost sporta.”

                        Brawn se dotakao i malih timova:
                        “Moramo pronaći rešenje gde mali timovi mogu stajati na svojim nogama, i izazvati one gornje, veće od sebe. U ovom trenutku to je preveliki zazov za njih, ali u budućnosti moramo naći način da imamo zdravu Formulu 1.”


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #72
                          Carey: VN Velike Britanije ostaje u kalendaru


                          Od juče Formula 1 ulazi u novu post Ecclestonovu eru a novi izvršni direktor uverava sve navijače sa ostrva kako će trka ostati u kalendaru.



                          Trka za VN Velike Britanije dovedena u pitanje i stavljena na tanak led u onom trenutku kad je vlasnik Silverston kompleksa britanski automoto klub, potvrdio da razmatra opciju otkazivanja događaja u F1 šampionatu, a sve radi finansijske neisplativosti. Ali, novi čovek zadužen za organizaciju čvrsto garantuje kako ova istorijska trka neće nestati iz kalendara:



                          “Mi ćemo imati trku za VN Velike Britanije.” rekao je Carey za BBC Sport. “Temelj ovog sporta je zapadna Evropa. Želimo da tako i ostane i čak želimo da nastavi da raste. Sigurno da je tu i pregovaračka dinamika koja mora da postoji, ali mi želimo zdrav odnos sa našim promoterima. Nastojim da naši budući događaji budu i veći i bolji. Sigurno je da F1 mora rasti do svog punog potencijala.”


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #73
                            Berger: Neće se ništa mnogo promeniti u Ferariju 2017.


                            Nekadašnji vozač F1 smara da je prelazak Sebastijana Fetela u Ferari iz Red Bula bila greška.



                            Mnogi su pogrešno, po mišljenju Bergera uporedili prelazak četvorostrukog šampiona sa prelaskom legendarnog Mihaela Šumahera u Ferari pre gotovo 20 godina.
                            “Ali Mihael je imao ljude iz Benetona pored sebe. Sebastijan je trebao da učini isto, da povede ključne ljude sa sobom.”
                            Glasina koja kruži je da, ukoliko Ferari ne bude dramatično napredovao, da će Fetel možda pasti u iskušenje da pređe u Mercedes čim mu istekne trenutni ugovor. A Berger podgreva vatru izjavom da ne veruje da će se u Ferariju nešto mnogo promeniti. Takođe, Berger je komentarisao odlazak Bernija Eklstona.
                            “Činjenica je da je on tvorac ovog posla ovakvim kakav je i postoji određena tuga kada vidite da se jedna era završava.”
                            Umesto da mu daju počasnu ili simboličnu ulogu, Berger smatra da bi Liberty Media trebalo da razmotri ostanak Eklstona.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #74
                              McLaren menja oznaku svog novog bolida


                              Tim iz Vokinga objavio je da će novi automobil nositi oznaku MCL32.



                              Ron Dennis je 1981. uveo oznaku “MP4” na svojim bolidima što je značilo “McLaren Project Four” koji je ranije nosio naziv “Project Four Racing”. Ipak, od kako je ovaj Britanac napustio kormilo tima, novi šef McLarena Zack Brown je najavio određene promene a jedna od njih jeste i novi naziv bolida.

                              Posle MP4 ere, novi auto tima nosiće oznaku MCL32. Pored toga navodi se da će McLaren promeniti i svoje boje, gde se špekuliše da bi u upotrebu mogla ponovo da se vrati narandžasta nijansa. Tim će 24. februara predstaviti svoj novi bolid.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #75
                                I Toro Rosso upalio svoj novi bolid


                                Ovaj italijnski tim je po prvi put oživeo svoj novi bolid.



                                Svi članovi juniorskog tima Red Bulla morali su da na kratko napuste svoja radna mesta kako bi prisustvovali činu oživljavanja bolida koji će nositi oznaku STR12. Toro Rosso je ove sezone rešio da se posle jedne sezone sa Ferrarijem ponovo vrati na Renaultove agregate kako bi njihovi vozači imali isti tretnam kao i u glavnom timu Red Bulla.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X