Predstavljanje bolida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-6
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2005
    • 581
    • Montenegro-Bar
    • 2x AR I BMW 330XI

    Predstavljanje bolida

    Novi Ferrari zove se 248F1




    Jutros, u Mugello, Ferrari je predstavio svoj novi bolid, ali i novi naziv. Serija F200# ukinuta je i novi bolid nosi ime 248F1. Iako su novi bolid Schumacher i Massa testirali u Fiorano još prošle nedjelje, danas je zvanično predstavljen ali i odmah vožen od strane sedmostrukog šampiona.

    Od 2001-e Ferrarijevi bolidi nosili su naziv F2001, i zatim F2002, F003, F004 i razočaravajući F2005. Jutros, Michael Schumacher, pred velikim brojem novinara, izveo je novi bolid na stazu Mugello sa brojem 5 i novim nazivom - 248F1.

    Oznaka 248 rođena je od novog motora, odnosno 24 kao 2.4 litra i 8 kao V8, odnosno osam cilindara.



    Zvanična tehnička specifikacija novog Ferrarijevog F1 auta.

    Šasija: izrađena od carbon fibera
    Suspenzija:
    Mijenjač: Ferrari 7 stepena prenosa + rikverc, poluautomatski sekvencionalni elektronski kontrolisan
    Kočnice: ventilirajući diskovi, sistem Brembo
    Dužina: 4545mm
    Širina: 1796mm
    Visina: 969mm
    Međuosovinsko rastojanje: 3050mm
    Prednji trag: 1470mm
    Zadnji trag: 1405mm
    Težina: 600kg sa vozačem i tečnošću
    Točkovi: BBS 13??

    Motor: 056 ? 8 cilindara
    Konfiguracija: V pod uglom od 90 stepeni, aluminijum
    Zapremina: 2398cc
    Težina: 95kg
    Električno ubrizgavanje: Magneti Marelli
    Ostala elektronikaw: Magneti Marelli
    Gorivo: Shell V-Power ULG 59
    Maziva: Shell SL0932


    Ferrari 056 2,4l V8 motor

    Glavni inžinjer za izradu motora, Paolo Martinelli, i njegova ''desna ruka'', Gilles Simon, osvrnuli su se na novi motor.

    ''To je potpuno novi projekat. Počeli smo raditi na ovom motoru sredinom 2004-e i zatim započeli testiranje. Pršle godine, u avgust, u Fiorano je testiran i od tada smo potpuno koncentrisani, 100%, na novi V8. Sada smo došli do finalne verzije. Svakako, tokom godine radićemo na razvoju motora. Ugao od 90 stepeni je naš izbor, kao i minimum težina statičnih djelova. Pravi izazov je olakšati pokretne dijelove.'' - Martinelli

    ''Kalkulacije su urađene odavno, tako da iako su pravila definisana kasno, neki važni parametri, kao što je CoG, su već bili definisani.'' - Simon

    ''Razmjenjivali smo opcije i mišljenja sa ljudima koji rade na GT auta.'' - dodao je Martinelli

    ''Podijelili smo neke stvari sa njima. Oni su nama dali neke podatke i mi smo dali njima neke druge. Ali, mnogo je različitih stvari kao na primer brzina okretanja.'' ? Simon

    http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA
  • RS-6
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2005
    • 581
    • Montenegro-Bar
    • 2x AR I BMW 330XI

    #2
    McLaren Mercedes, Barselona prvi dan



    Tim McLaren Mercedes imao je danas prvi test novog auta, MP4-21, na stazi Catalunya u Barseloni. Pedro de la Rosa vozio je novo auto, kompletirajući 19 krugova, odnosno 90km.

    Novi bolid nije trebao izaći na stazu prije sutra, ali tim je odlučio da danas odradi shakedown.

    Posao Pedra i testnog tima bio je fokusiran na provjeru sistema MP4-21 bolida, koji je započet u 9:15 po lokalnom vremenu. Pedro je kompletirao četiri pojedinačna kruga u prvom dijelu dana, dok je tim provjeravao auto između svakog kruga. Ubrzo nakon podne, Pedro je kompletirao jednu dužu vožnju od sedam krugova, koji su praćeni sa još šest. Tokom kasnije vožnje, španac se zaustavio na stazi zbog problema na autu, odnosno zbog problemom sa pritiskom ulja. Tim je odlučio odraditi kompletni pregled auta što je rezultiralo da MP4-21 provede poslijepodne u garaži. Svakako, prije večeri Pedro je bio u mogućnosti da ovozi još koji krug.

    Planirani program sa MP4-21 nastavlja se tokom ove nedjelje u Barseloni, sa Juan Pablom Montoyom za volanom sjutra i u srijedu, i Kimi Raikkonenom u četvrtak i petak.

    Gary Paffett takođe je bio danas u Barseloni vozeći MP4-20. Gary, koji je postavio drugo najolje vrijeme dana, kompletirao je 76 krugova, odnosno 360km radeći na razvoju guma.


    MOTOR

    Tip: Mercedes-Benz FO108S
    Broj cilindara: 8
    Gorivo: Mobil 1 Unleaded
    Maziva: Mobil 1
    Težina: 95kg

    TRANSMISIJA

    Mijenjač: 7 naprijed i rikverc
    Poluautomatski: DA
    Kvačilo: Ručno kontrolisano


    ŠASIJA

    McLaren moulded carbon fibre/aluminium honeycomb composite incorporating front and side impact structures. Contains integral safety fuel cell
    Front Suspension: Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a double wishbone arrangement
    Rear Suspension Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a double wishbone arrangement
    Suspension Dampers: McLaren
    Electronics: McLaren Electronic Systems control units incorporating electronics for chassis, engine and data acquisition. McLaren Electronic Systems also supplies the electronic dash board, alternator voltage control, sensors, data analysis and telemetry systems
    Bodywork Construction: Construction: One-piece sidepod and engine cover. Separate floor section, structural nose with integral front wing.
    Tyres: Michelin
    Radios: Kenwood
    Race Wheels: Enkei
    Batteries: GS Yuasa Corporation
    Steering: McLaren power-assisted
    Instruments: McLaren Electronic Systems
    Adhesives: Henkel Technologies


    Preuzeto sa sajta velikanagrada.com

    http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #3
      BMW Sauber F1 06




      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      • *Egon*
        CBC Senator XXL
        • 31.12.2004
        • 1232
        • Beograd, Dorcol, N 44

        #4
        TOYOTA TF1 06

        Novi Toyotin motor za 2006

        Garaza
        1996 SAAB 900 NG Cabrio

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #5
          Re: Predstavljanje bolida

          Originally posted by RS-6
          Novi Ferrari zove se 248F1
          Evo i mala slicica.

          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Cekaj, zar motori u F1 nisu od 3,0??? Otkud to sad Ferrarijev 2.4??? Jesu li to sta menjali u pravilima?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Jesu 2.4 bez limita broja obrtaja i 3.0 sa limitatorom,kako su poceli uskoro ce upasti u nas manji poreski sistem ispot 2.0 litra

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #8
                A evo i Mclarena u novim bojama, za sada samo za testiranja, a videcemo na dalje kako ce biti ofarbani, s obzirom da je ugovor sa Westom istekao, a sa Vodafone jos nije poceo.



                Comment

                • RS-6
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2005
                  • 581
                  • Montenegro-Bar
                  • 2x AR I BMW 330XI

                  #9
                  Honda Racing F1 Team predstavila je svog izazivača za 2006-u sezonu Formule 1 u Španiji sa novom vozačkom postavom, Jenson Button i Rubens Barrichello.

                  Za Hondu je ovo značajan trenutak jer je ovo njihovo prvo F1 auto od 1968-e.

                  Pošto je Honda željela da njihova oba vozača odmah ravnopravno započnu testni program, tim je na predstavljanje dopremio da RA106 bolida. Nova auta i njihovi RA806E motori su proizvod jednog, ujedinjenog tima kombinovanog od Honda Racing F1 Team Operations Centre u Brackley, Honda Racing Development Enigine baza u Bracknell i Honda R&D u Tochigi.

                  Novi bolid obojen je sa novom Honda Racing White bojom, koja je sinonim za Hondu još od 1964-e. Ostali dio je urađen u skladu sa Lucky Strike brendom, koji je sponzor i ove godine.

                  RA oznaka potiče još od prvog Hondinog prototipa iz 1963 - RA270 pogonjenog sa RA270E 1,5 V12 pod uglom od 60 stepeni motorom.


                  http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                  Comment

                  • DC2R
                    CBC Senator XXL
                    • 06.12.2005
                    • 334
                    • Perth Australia

                    #10
                    Honda ce da rastura, kako samo mocno izgleda ufff


                    E da takodje ima jos jedan novi tim Super Aguri Racing Team iz japana, koristice hondine motore.

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #11
                      Ciji je vlasnik Aguri Suzuki, secate se lika.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        Da...Suzuki..jedan od onih sa "crne liste"... u F1..
                        Gde li nabaci toliku kintu?

                        Comment

                        • DC2R
                          CBC Senator XXL
                          • 06.12.2005
                          • 334
                          • Perth Australia

                          #13
                          Ima bre covek svoju radnju u japanu, rade sve performance delove za aute ukljucujuci i cele motore, ma natuko se taj love jos sad kad ceo japan stane iza njega ima da rasturaju za par sezona

                          Comment

                          • srdjan_p
                            CBC Senator XXL
                            • 01.12.2004
                            • 1915
                            • ZR

                            #14
                            Ima Japanci sve da ih razguze!

                            Comment

                            • RS-6
                              CBC Senator XXL
                              • 24.07.2005
                              • 581
                              • Montenegro-Bar
                              • 2x AR I BMW 330XI

                              #15
                              Sampionski tim iz 2005,francuski Reno prestavio je u Monte Karlu bolid koji ima najtezi zadatak od kada se Reno takmici u F1-pred R26 i vozacima je obaveza da odbrane dvostruku titulu iz prosle zezone.
                              Novi motor je nastao u Visi Satiljonu(Francuska),a sasija u Enstonu(Velika Britanija).Prosle sezone bila je to dobitna kombinacija,jer je nevjerovatna pouzdanost donijela Renou duplu krnu.
                              Alonso je testirao auto protekle nedjelje i mašina se pokazala brza i pouzdana.

                              ''Imali smo veoma dobru nedjelju. Pouzdanost auta je veoma jaka i mislim da je i brzina tu. Fokusirani smo na razvoj guma i duže vožnje. Osjećaj koji imam je pozitivan i gledam pozitivno na povratak za volanom naredne nedjelje u Valensiji.'' - Alonso

                              http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                              Comment

                              Working...
                              X