Novi Ferrari zove se 248F1
Jutros, u Mugello, Ferrari je predstavio svoj novi bolid, ali i novi naziv. Serija F200# ukinuta je i novi bolid nosi ime 248F1. Iako su novi bolid Schumacher i Massa testirali u Fiorano još prošle nedjelje, danas je zvanično predstavljen ali i odmah vožen od strane sedmostrukog šampiona.
Od 2001-e Ferrarijevi bolidi nosili su naziv F2001, i zatim F2002, F003, F004 i razočaravajući F2005. Jutros, Michael Schumacher, pred velikim brojem novinara, izveo je novi bolid na stazu Mugello sa brojem 5 i novim nazivom - 248F1.
Oznaka 248 rođena je od novog motora, odnosno 24 kao 2.4 litra i 8 kao V8, odnosno osam cilindara.
Zvanična tehnička specifikacija novog Ferrarijevog F1 auta.
Šasija: izrađena od carbon fibera
Suspenzija:
Mijenjač: Ferrari 7 stepena prenosa + rikverc, poluautomatski sekvencionalni elektronski kontrolisan
Kočnice: ventilirajući diskovi, sistem Brembo
Dužina: 4545mm
Širina: 1796mm
Visina: 969mm
Međuosovinsko rastojanje: 3050mm
Prednji trag: 1470mm
Zadnji trag: 1405mm
Težina: 600kg sa vozačem i tečnošću
Točkovi: BBS 13??
Motor: 056 ? 8 cilindara
Konfiguracija: V pod uglom od 90 stepeni, aluminijum
Zapremina: 2398cc
Težina: 95kg
Električno ubrizgavanje: Magneti Marelli
Ostala elektronikaw: Magneti Marelli
Gorivo: Shell V-Power ULG 59
Maziva: Shell SL0932
Ferrari 056 2,4l V8 motor
Glavni inžinjer za izradu motora, Paolo Martinelli, i njegova ''desna ruka'', Gilles Simon, osvrnuli su se na novi motor.
''To je potpuno novi projekat. Počeli smo raditi na ovom motoru sredinom 2004-e i zatim započeli testiranje. Pršle godine, u avgust, u Fiorano je testiran i od tada smo potpuno koncentrisani, 100%, na novi V8. Sada smo došli do finalne verzije. Svakako, tokom godine radićemo na razvoju motora. Ugao od 90 stepeni je naš izbor, kao i minimum težina statičnih djelova. Pravi izazov je olakšati pokretne dijelove.'' - Martinelli
''Kalkulacije su urađene odavno, tako da iako su pravila definisana kasno, neki važni parametri, kao što je CoG, su već bili definisani.'' - Simon
''Razmjenjivali smo opcije i mišljenja sa ljudima koji rade na GT auta.'' - dodao je Martinelli
''Podijelili smo neke stvari sa njima. Oni su nama dali neke podatke i mi smo dali njima neke druge. Ali, mnogo je različitih stvari kao na primer brzina okretanja.'' ? Simon
Jutros, u Mugello, Ferrari je predstavio svoj novi bolid, ali i novi naziv. Serija F200# ukinuta je i novi bolid nosi ime 248F1. Iako su novi bolid Schumacher i Massa testirali u Fiorano još prošle nedjelje, danas je zvanično predstavljen ali i odmah vožen od strane sedmostrukog šampiona.
Od 2001-e Ferrarijevi bolidi nosili su naziv F2001, i zatim F2002, F003, F004 i razočaravajući F2005. Jutros, Michael Schumacher, pred velikim brojem novinara, izveo je novi bolid na stazu Mugello sa brojem 5 i novim nazivom - 248F1.
Oznaka 248 rođena je od novog motora, odnosno 24 kao 2.4 litra i 8 kao V8, odnosno osam cilindara.
Zvanična tehnička specifikacija novog Ferrarijevog F1 auta.
Šasija: izrađena od carbon fibera
Suspenzija:
Mijenjač: Ferrari 7 stepena prenosa + rikverc, poluautomatski sekvencionalni elektronski kontrolisan
Kočnice: ventilirajući diskovi, sistem Brembo
Dužina: 4545mm
Širina: 1796mm
Visina: 969mm
Međuosovinsko rastojanje: 3050mm
Prednji trag: 1470mm
Zadnji trag: 1405mm
Težina: 600kg sa vozačem i tečnošću
Točkovi: BBS 13??
Motor: 056 ? 8 cilindara
Konfiguracija: V pod uglom od 90 stepeni, aluminijum
Zapremina: 2398cc
Težina: 95kg
Električno ubrizgavanje: Magneti Marelli
Ostala elektronikaw: Magneti Marelli
Gorivo: Shell V-Power ULG 59
Maziva: Shell SL0932
Ferrari 056 2,4l V8 motor
Glavni inžinjer za izradu motora, Paolo Martinelli, i njegova ''desna ruka'', Gilles Simon, osvrnuli su se na novi motor.
''To je potpuno novi projekat. Počeli smo raditi na ovom motoru sredinom 2004-e i zatim započeli testiranje. Pršle godine, u avgust, u Fiorano je testiran i od tada smo potpuno koncentrisani, 100%, na novi V8. Sada smo došli do finalne verzije. Svakako, tokom godine radićemo na razvoju motora. Ugao od 90 stepeni je naš izbor, kao i minimum težina statičnih djelova. Pravi izazov je olakšati pokretne dijelove.'' - Martinelli
''Kalkulacije su urađene odavno, tako da iako su pravila definisana kasno, neki važni parametri, kao što je CoG, su već bili definisani.'' - Simon
''Razmjenjivali smo opcije i mišljenja sa ljudima koji rade na GT auta.'' - dodao je Martinelli
''Podijelili smo neke stvari sa njima. Oni su nama dali neke podatke i mi smo dali njima neke druge. Ali, mnogo je različitih stvari kao na primer brzina okretanja.'' ? Simon
Comment