WTCC 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #31
    Originally posted by Tokyo75v6
    Ja ocu da odvojim to favorizovanje 155 ( stvarno bez uvreda ) ali to je moje misljenje za 155,veoma lep i dobar fiat tipo sa izmenama!
    Ko se ljuti sta da mu radim to je moje misljenje!

    Isto kao kada meni milos kaze da 75 moze da ide kuci pored GTV-a i ja se slazem sa njim i to me ne vredja,tako da za 155 sve najbolje ali kad se vozim sa drugarom u fiat tempri, da mi neko zatvori oci i da pita u kojim sam kolima u 155 ili u tempri rekao bih ne znam,i linija im je slicna!
    To nije ALFA!

    I ne zelim da zbog jedne "uspesne" sezone btcc pravim od fiat tipa formulu! (sad ce mi neko sve po spisku)


    156 je ipak prava Alfa, nema veze sto je prednja vuca da ne bude da sam zapeo na to ali to je ipak probudjena alfa koja je vratila staru slavu, ne vezano za pogon!
    Smeshno.

    Smeshno je to shto pokushavash da umanjish uspeh 155-ice kako na stazi tako i kao modela. Smeshno je to shto umanjujesh znachaj Fiat Tipo-a u celoj prichi. Ako si iole chitao o famoznom Tipo-u, video bi shta je sve izradjeno na njegovoj osnovi. Izmedju ostalog i GTV koji je uneo revoluciju u FWD-u. Ali i to je jedan "bedni" Fiat Tipo.

    Uopshte (bar mene) ne pogadjash sa takvim stavom, jer Fiat volim kao i Alfu. A chinjenica da 155-ica deli neshto zajednichko sa Tipom samo uveseljava, 2 in 1. Masa ljudi je u fazonu da pljuje po Fiat-u, ne znajuci da Alfe ne bi ni bilo bez njega. Nebitno. Nebitno je i to da je Lancia Delta, zahvaljujuci Fiatovom turbo motoru odrzhala vladavinu u reli shampionatu.

    Vezano za 156 i WTCC, pogledaj koja firma priprema taj automobil za trke. I pogledaj kako je ta firma povezana sa Fiatom. Kad sve sumirash, videcesh da je u poslednjih 10-15 godina u svakom uspeshnom projektu, Fiat imao velikog udela. Btw vezano za trke, 155-icu je pripremala Alfa Corse, a 156-icu N-Technology ili se varam? Ah da, to te ne zanima - ta 155 je Tipo, a Tipo je Fiat, a trkacka 155 je formula, a na Ferrari-evoj formuli pishe Fiat, a Fiat nije Ferrari, nego je Ferrari Fiat...

    I za kraj, videcemo na chijoj platformi ce se praviti zamena za 147-icu i novu malu Alfu u fazonu nekadashnjeg Sprinta.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • Nigy
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2006
      • 921
      • BGD

      #32
      Da, 155 DTM je prepravljena Delta. Obe su bile savrsene masine u svoje doba.
      Ja ne mogu objektivno da ocenim sta je bolje za voznju. Vec 16 godina moja vozila imaju pogon na zadnjoj osovini. Prednji pogon ne mogu voziti ni priblizno dobro kao zadnji (u extremnim uslovima) jer ne znam (i nije me sramota da priznam).
      Ipak, u celoj toj dilemi, misim da je naj bolje resenje 'gde god naidjes na tocak, ti ga povezi na transmisiju'.

      Al' dajte da se manemo offiranja teme.

      Originally posted by Jovana
      Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

      Comment

      • TOKYO
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2006
        • 1696
        • Beograd- NBGD

        #33
        OPET MALO OFF-a

        Originally posted by killaz
        Smeshno je to shto pokushavash da umanjish uspeh 155-ice kako na stazi tako i kao modela. Smeshno je to shto umanjujesh znachaj Fiat Tipo-a u celoj prichi. Ako si iole chitao o famoznom Tipo-u, video bi shta je sve izradjeno na njegovoj osnovi.

        Uopshte (bar mene) ne pogadjash sa takvim stavom, jer Fiat volim kao i Alfu. A chinjenica da 155-ica deli neshto zajednichko sa Tipom samo uveseljava, 2 in 1. Masa ljudi je u fazonu da pljuje po Fiat-u, ne znajuci da Alfe ne bi ni bilo bez njega. Nebitno. Nebitno je i to da je Lancia Delta, zahvaljujuci Fiatovom turbo motoru odrzhala vladavinu u reli shampionatu.

        Ja ne pokusavam da umanjim ja sam vec umanjio!

        Nemam nista proti fiat tipa,kao sto nemam nista ni protiv golfa i opela!

        JA SAM ALFISTA (CHITAJ A L F I S T A) ne FIATISTA

        Za mene postoji alfa i samo alfa i ne zelim da ima bilo kakve veze sa fiatom ili opelom jer to onda ne bi bila alfa!

        I nemoj te fore ne vredjas se a uvredio si se!

        Ja i ti smo dobri drugari ali to nema veze sa nasim opredeljenjima ti volis da alfa bude fiat ali ja ne volim!

        Da ljudi ne permutuju nesto, ja nisam zapeo za prednji pogon koliko za to da alfa bude alfa! Kao sto Stilo i 147 ne dele komponente,alfa ima nezavisno zadnje vesanje a fiat glupu torziju....

        I nikad,nikad necu biti sretan sto je alfa dosla u ruke fiata i sto su napravili 1,000,000,000, kom. fiat tipa sa razlicitim oklopima!

        Glupu si komparaciju napravio kada si napisao gde se fiat sve reklamira!

        Nemam ja nista protiv da fiat bude vlasnik alfa romea ali necu da uplice prste i pravi od alfe opela koji ce da napravi bolju prodaju!

        Za mene ja alfa Giulia,Giulietta,alfetta,GTV (STARA),sprint,sud,75,90,Gt 1300,1750 GTV,Montreal,Spider,SZ . . . .. . . .. . . . pa i 156!

        Ali Fiat ne!

        Mrzim komercijalu '

        Ako vam se post ne svidja,naravno obrisite ga!
        MY ex RWD Alfa
        Drift & Donuts & Track

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #34
          Dobro...
          Tema je WTCC 2007!!!
          Back to track.
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • speedfreak968
            CBC Senator
            • 05.07.2005
            • 211
            • Beograd

            #35
            AMIN!
            156 2.5 V6 24v

            Comment

            • GT
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2006
              • 337
              • Beograd

              #36
              http://www.youtube.com/watch?v=8GQCu_0h ... ed&search=

              "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

              Comment

              • GT
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 337
                • Beograd

                #37
                Koji je motor u WTCC 156?!
                Jel to nesto specijalno pravljeno za WTCC?!
                "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                Comment

                • Mladen_zr
                  CBC Član
                  • 21.03.2007
                  • 10
                  • Zrenjanin

                  #38
                  Koji je motor u WTCC 156?!
                  Jel to nesto specijalno pravljeno za WTCC?!
                  Alfa Romeo 156


                  Engine
                  Front transverse, 4 cylinders in line
                  1998 cc
                  275 bhp at 8450 rpm
                  Electronic ignition system integrated with injection
                  Manifold with single-throttle, diameter 64 mm

                  Trasmission
                  Front-wheel drive
                  6-speed sequential gearbox + reverse
                  Carbon dual-disc clutch, diameter 184 mm
                  N.Technology self-blocking differential

                  Brakes
                  Front: 4-cylinder calipers, self-ventilating discs, diameter 330 mm
                  Rear: 2-cylinder calipers, disc diameter 278 mm
                  Brakeforce distributor controlled on pedal board
                  Rear-train brakeforce distributor controlled by driver

                  Steering
                  Power-assisted rack and pinion with electric pump

                  Suspension
                  Compression and 4-way extension adjustable shock absorbers
                  Front: transverse wishbones
                  Rear: McPherson

                  Wheels
                  Aluminium alloy OZ 9x17 wheels

                  Aerodynamics
                  Front splitter 80 mm from the ground
                  Adjustable rear fin

                  Weight
                  1140 kg (with driver)



                  Nisam siguran koliko su validni podaci, i za koju godinu se odnose.
                  PREUZETO

                  Comment

                  • GT
                    CBC Senator XXL
                    • 01.12.2006
                    • 337
                    • Beograd

                    #39
                    Nista sto vec nisam znao, nego mene je interesovalo koji je to motor, koliko znam da bi mogao da se takmici, mora biti proizvedeno 2500 komada sa tim motorom! E sad u 156 je 2.0 JTS i 2.0 TS, pa me interesuje je li to neki od ovih (prepravljen) ili potpuno nov agregat...
                    "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                    Comment

                    • Milos
                      CBC Senator XXL
                      • 12.05.2005
                      • 700
                      • Beograd, carraburma

                      #40
                      ne znam da li u wtcc-u vazi pravilo da moze da se kombinuje sa brendovima iz grupacije kao sto je to kod nas u sampionatu (fiat, alfa, lancia)

                      tako da pitanje je koliko u tom autu ima veze sa alfom...
                      secate se verzija 155 st, blok motora od fiat ritma dizela, glava prevrnuta u odnosu na ts (usis s prednje strane) od lancie, jedino je soferka bila original

                      ko zna sta su gurnuli unutra od 1998 kubika...

                      Comment

                      • speedfreak968
                        CBC Senator
                        • 05.07.2005
                        • 211
                        • Beograd

                        #41
                        pitanje je na svom mestu... cak i posle pazljivog citanja ovoga -

                        http://dnl.fiawtcc.com/Art%20263D%20-%2 ... 2006_12_11).pdf

                        moram priznati da mi i dalje nije bas najjasnije sta se trenutno nalazi pod haubom ...
                        156 2.5 V6 24v

                        Comment

                        • GT
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2006
                          • 337
                          • Beograd

                          #42
                          Nisam znao da moze da bude pet i sest cilindara, zato je prosla serija BMW bila ogranicena na 9k rpm dok su svi ostali na 8500...

                          Inace na jednoj slici koju imam profil izgleda kao Twin Spark, mada mislim da su upotrebili 2.0 TS i 2.0 JTS za homologaciju, tacnije podvalili a ovo je neki hibrid!

                          U onoj temi koju sam postavio gde je ona 147 od 500 konja lik kaze da je iskoristio TS motor, "zatvorio rupe" za druge 4 svecice i tako ga napravio da bude "obican" sa samo 4 preostale!
                          Ne znam samo zasto se TS pokazao kao jako los za dalje nasviravanje, zar ne bi to trebalod a bude dobar preduslov za sve, ono kao dupla svecica, vise snage, bolje sagorevanje, ili je samo sminka?!
                          "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #43
                            Mislim da je verovatno imao problema kako da "nauchi" taj novi komp kako da okida 8 svecica...

                            Zezam se, 8 svecica je tu i zbog ekonomije. Kada je TS izmishljen nije postojalo neshto shto se zove CDI (Capacitor Discharge Ignition) bobina. Ako zhelish neshto vishe nauchiti o tome, pretrazhi forum sa elementima: CDI and bobina.
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • GT
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2006
                              • 337
                              • Beograd

                              #44
                              Prostim recnikom krace trajanje varnice, duplo veci napon i brze punjenje... Sa druge strane dve svecice... Kakava je veza?!
                              "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                              Comment

                              • dekideki
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1914
                                • Beograd

                                #45
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo ... ark_engine
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_ ... e_ignition
                                .

                                Comment

                                Working...
                                X