Prilog za TUNING test - URADJEN TEST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #91
    Pa pazi...bas je bio ustrojen. Za 16 ventilski motor pogotovo hondin 90KS iz 1.4 je realna snaga. Toliko imaju skoro svi proizvodjaci
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Boki GTI
      CBC Senator XXL
      • 16.08.2007
      • 505
      • Beograd - Vozdovac

      #92
      Originally posted by M-power
      A jeste....i Egon je pripomogao kad je zavrteo valjak.

      Eto resenja kako je postignuto 14,5 konja, kljucna recenica je EGON je mnogo brzo vrteo valjak,

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #93
        A djuro daj cuveni snimak Egonovog pada.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #94
          dajte bre nezahebavajte se , odseko sam se kad covek pade ja reko sta sad bi... jos ovaj kad je povikao taaataaa a covek se ne dize... nije mi bilo dobro.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #95
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #96
              Honda tuning, odlicno 15ks malo li je, a kolika razlika rupa na dihtunzima .

              Comment

              • JNC
                CBC Senator XXL
                • 19.12.2006
                • 1332
                • Beograd

                #97
                e bre svi komentarisu ludu voznju oko kalisa, a ovo svi zaboravili.

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #98
                  Pa svi su zanemeli od kad je laki ovo konstatovao kao konstrukcijska greška .

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #99
                    Neki su pali i sa stolice
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      Najverovatnije je u pitanu insurance grupa. Sigurno ima razlike u placanju za ovaj od 75 i 90 ks
                      podrzavam misljenje.
                      grupe osiguranja kod nas su da se podsetimo 55kW pa zatim 66kW.

                      gde slucajnost, 75 ondnosno 90 KS

                      i druge firme iz istih namera slicno rade.

                      osnova svake oksidacije goriva je kiseonik, tj vazduh. ovo jos jednom kroz praksu u potpunosti potvrdjuje teoriju rada SUS motora.

                      zgodno je kupiti auto sa malo efekta u KS koji su "oboreni" fiskalno, a onda prostim manevrom aktivirati punu konjicu
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • TOKYO
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2006
                        • 1696
                        • Beograd- NBGD

                        Originally posted by Honda

                        Najveci pozdrav za onoga sto je rekao 0 konja!

                        Jedino je njesra sto nije mogao ler da se stabilizuje, stalno je radio od 1000-2000rpm. U uputstvu na netu sto sam citao pishe da ce auto nemirno raditi 10-ak minuta (dok se ECU ne adaptira), ali nama je nemirno radio pola sata. Pa smo na kraju ipak vratili stari dihtung
                        Hebi ga. . . ,hredoh da dobijem na kvoti,do duse sve je objasnjeno sa slike (starog i novog) dihtunga

                        A i dzaba sve kad auto pobrljavio

                        Zao mi sto ne stigoh,izdala me honda. . .
                        MY ex RWD Alfa
                        Drift & Donuts & Track

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          Hehehe Lazes

                          Pisao je decko u temi oko dihtunga u HCS forumu. Valjda je trebao auto da stoji upaljen dok se ne upali ventilator + da se upali zadnji grejac stakla. Onda bi se navodno smirilo.

                          Mozda smo trebali da ga pustimo da radi dok ne upali ventilator...
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            Taj grejac izgleda radi u sprezi sa mapom....
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              e ebiga Tokyo..to ti japanski dihtung hajcung tjuning
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • TOKYO
                                CBC Senator XXL
                                • 17.07.2006
                                • 1696
                                • Beograd- NBGD

                                Ma ovi hondasi sve nesto baranosiu!

                                Kaze...:trebali smo ga pustiti da upali ventilator a gore napisao kako je radio pola sata u leru....,pa ako za pola sata nije upalio ventilator... onda, ili sam ja lud ili mu je riknuo termostat
                                MY ex RWD Alfa
                                Drift & Donuts & Track

                                Comment

                                Working...
                                X