Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Damn86
    CBC Veteran
    • 24.02.2010
    • 182
    • SKADARSKA kaldrma

    Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

    malo me plasi prica o ispravljanju poremecene funkcionalnosti nakon drndanja prednjih amorta

    http://www.hyundaiperformance.com/forum ... -more.html
    Japanci su mali ali su ludi do kraja!

    Comment

    • Snejk
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2008
      • 704
      • BG

      Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

      To ti je prava stvar. Ti ajbasi su negde ispod tri kile po milimetru i napred i nazad. Za svakodnevnu vožnju nećeš omanuti ni pod razno. Samo vidi na koliko spuštaju auto napred i prema njima našteluj visinu centra hoda amortizera. Obrati pažnju na one slike sa AEU86.org koje je Uzelac postavio u klub-temi, varijanta bez koilovera, naravno .

      Ako hoćeš da doteraš trap 'u nulu' pravac TechnoToyTuning sajt ili ibej.. Uzelac je već uzeo šta treba nek ti on preporuči, ja mislim da je sve oko 100tinak €. Ja nisam tu ništa dodavao - pošto sam ionako toliko jurcao po krivinama da su mi se prednje gume više trošile sa spoljne strane .

      Čujem da si zvao Raška, danas sam baš bio da mu oteram hrpu delova za Nissana .

      Comment

      • Damn86
        CBC Veteran
        • 24.02.2010
        • 182
        • SKADARSKA kaldrma

        Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

        hvala, znaci nisam pogresio sto nisam uzeo one za ae92 sa tezim motorom imam u planu za pocetak opruge i poliuretane, ali cu prvo morati da probam na zutima u svakom slucaju , ejbahu treba bar mesec dana da stigne...
        Japanci su mali ali su ludi do kraja!

        Comment

        • Snejk
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2008
          • 704
          • BG

          Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

          Samo kad već sigurno planiraš ajbahe, planiraj visinu ogibljenja za njih .

          > Lowers Front: 1.0" and Rear: 1.3"

          Dakle napred spuštaju 2.5 cm, pozadi 3.2. Da znaš da sve aftermarket opruge za hači drže prednji deo malo višim, što će reći manje estetike a više funkcionalnosti.

          Comment

          • cvrle
            CBC Senator XXL
            • 11.06.2006
            • 1008
            • Beograd,Banovo brdo

            Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

            I koja je razlika sad izmedju tog Eibacha i zutih koje vec ima na kolima? Oba imaju tezinu oko 3kg/mm, oba spustaju auto oko 2cm, mada i to zavisi od toga koliko u samom startu nategnes oprugu odnosno koliko dozvoljava amortizer, posto je u ovom slucaju shortstroke verovatno ce morati da se nategne malo vise, samim tim ce ida se spusti vise auto nego sto kaze proizvodjac opruge.
            Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

              Mislim da cu da se slozim sa Cvrletom, ti Eibachi su minimalno drugaciji od HR koje Damn sada ima.

              Sto se tice geometrije, ako te plasi ne dodaju ti se adapteri, onda si pogresio u izboru prednjih amortizera.
              Sa tim AE92 amortima moras ili seci cizme ili staviti 60mm podlosku.
              Prva varijanta je bolja ali mnogo spusta i preporucljiuvo je menjati geometriju tj. dodati NRCA.
              Druga varijanta nema secenja, geometrija ostaje u granicama fabricke ali bi amortizeri mogli imati problema sa duzim oprugama.

              Kvaka je sto bi se trebalo uz krace amortizere koristiti i krace i jace opruge. 3kg/mm je po onome sto sam video donja granica za kratke amortizere. 4-6 kg/mm je ono sto se preporucuje za daily/street.
              work in progress

              Comment

              • cvrle
                CBC Senator XXL
                • 11.06.2006
                • 1008
                • Beograd,Banovo brdo

                Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                Predlazem u prvoj nekoj varijanti da se ne sece cizma vec ide sa podloskom od tih 60mm kako kaze Uzelac i na postojece opruge. Zadrzava se geometrija u nekim normalnim granicama, dobice blage minuse napred samo ali ne prevelike koje ce mu generalno povecati upravljivost.
                Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                  Ja bih to odmah isekao. Mnogo je veca steta od prolupalog amortizera, nego sto kosta secenje i NRCA.

                  Malo me zabrinjava duzina opruga. Na takav setup idu krace i tvrdje opruge a ukoliko se sacuva fabricki "nosac" opruge nema finog stelovanja visine po hodu amortizera.

                  Ne znam... kompromisi..... komplikovano
                  work in progress

                  Comment

                  • Damn86
                    CBC Veteran
                    • 24.02.2010
                    • 182
                    • SKADARSKA kaldrma

                    Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                    sad me zvao majstor iz koteza koji je i vama to budzio, ne stekam se za kintu i zelim da odradim to valjano , mada mi je tematika nova, do sada sam samo menjao amorte raznih vrsta za razne setove za bajk ali ovo sve na kolima mi je nepoznato i prvo iskustvo...
                    najvise me plasi NRCA. odnosno kako doci do njega i hoce li biti moguce voziti dok ne stigne
                    Japanci su mali ali su ludi do kraja!

                    Comment

                    • Damn86
                      CBC Veteran
                      • 24.02.2010
                      • 182
                      • SKADARSKA kaldrma

                      Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                      evo idem sada do njega pa ce mi valjda sve biti jasnije...hvala
                      Japanci su mali ali su ludi do kraja!

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                        Originally posted by Damn86
                        sad me zvao majstor iz koteza koji je i vama to budzio, ne stekam se za kintu i zelim da odradim to valjano , mada mi je tematika nova, do sada sam samo menjao amorte raznih vrsta za razne setove za bajk ali ovo sve na kolima mi je nepoznato i prvo iskustvo...
                        najvise me plasi NRCA. odnosno kako doci do njega i hoce li biti moguce voziti dok ne stigne
                        Meni Rasko (majstor iz Koteza) dugo nije nista "budzio", pa ni ogibljenje.
                        Jeftin je i oce da se aka sa krshevima, medjutim nisam zadovoljan kako radi posao. Nekoliko stvari koje je "uradio" je moralo da se popravlja i prepravlja.
                        Ne idem dugo kod njega niti planiram ikada vise.

                        Sto se tice NRCA, Snejk ih nikada nije stavio a presao je par desetina hiljada km odkako je "isekao" prednje ogibljenje. Pa ti vidi koliko se bez njih moze
                        work in progress

                        Comment

                        • Snejk
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2008
                          • 704
                          • BG

                          Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                          Jeste, prešao sam 25k km bez ikakvih problema.. Jurcao po krivinama, vozio debelo preko 200 km/h i sve je bilo u redu. Opruge su već pominjane Megan Racing, progresivne.

                          Originally posted by cvrle
                          Predlazem u prvoj nekoj varijanti da se ne sece cizma vec ide sa podloskom od tih 60mm kako kaze Uzelac i na postojece opruge. Zadrzava se geometrija u nekim normalnim granicama, dobice blage minuse napred samo ali ne prevelike koje ce mu generalno povecati upravljivost.
                          Dobro bre Cvrle kakve veze ima sečenje čizme iznad šešira sa promenom geometrije? O čemu pričamo.. Donji deo šešira (i sve ispod njega) ostaje na istom mestu, gornji ostaje na istom mestu, opruga se ne menja, ajde mi objasni kako se menja geometrija.

                          Originally posted by cvrle
                          I koja je razlika sad izmedju tog Eibacha i zutih koje vec ima na kolima? Oba imaju tezinu oko 3kg/mm, oba spustaju auto oko 2cm, mada i to zavisi od toga koliko u samom startu nategnes oprugu odnosno koliko dozvoljava amortizer, posto je u ovom slucaju shortstroke verovatno ce morati da se nategne malo vise, samim tim ce ida se spusti vise auto nego sto kaze proizvodjac opruge.
                          I taj Eibach je progresivna opruga, kao i Megan Racing. Daje istu visinu kao te sa golfa dva što si namestio, sličnu tvrdoću, ali je neopterećen duži jedno 10cm sigurno.

                          Uglavnom mu je uz te opruge što su već na autu mnogo pametnije što se odlučio za short stroke amortizere. Za pozadi ne znam kakva je situacija, ali verujem da je slična .

                          Comment

                          • cvrle
                            CBC Senator XXL
                            • 11.06.2006
                            • 1008
                            • Beograd,Banovo brdo

                            Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                            Ja znam o cemu pricam sto se ne bi reklo za tebe ponekad mada inace mudro zboris ne znam koj je djavo uso u tebe otkad si uzeo Nismo masinu , uglavnom nacrtao sam ti ali nemam drajvere i spakovao sam skener odavno na orman pa cu suta postaviti sa posla.

                            Ukratko recima da ti pojasnim a i ostalima, naravno da ima razlike i promene u geometriji cim skratis cizmu iznad sesira i nije sve na istom mestu kako kazes. Ako imas istu oprugu i isti short stroke amortizer, bez secenja cizme ce opruga i ceo sklop imati jednu duzinu sa izvucenim stablom do kraja naravno jer prilikom montaze ce ga opruga izvuci. Posto je telo amotrizera krace 60mm kod short stroka ubacivanjem distancera telo ti je na istom mestu gde i fabricki amortizer stim sto je stablo krace.

                            Onog momenta kad iznad sesira skratis cizmu za recimo 40mm povlacis komplet telo sa sve izvucenim stablom za tih 40mm, opruga ti se vise sabija (nisi je menjao i dalje je golfova ili Eibach) jer sesir nisi dirao i automatski ti ceo taj sklop skracuje za 40mm.

                            Prilikom montaze kompletnog amortizera sa secenom cizmom ti je ceo sklop kraci, bice ti auto spusteniji i dobices mnogo vece minuse i da bi to kompenzovao moras da produzujes cizmu tj. postizanje duzine sto se radi dodavanjem dole RCA adaptera.

                            Ta varijanta se radi kad hoces da spustis auto mnogo vise od 2-3cm, kada imas kratke i logicno tvrdje opruge. Kad imas opruge koje spustaju auto 2-3cm nema potrebe za secenjem cizme i RCA adapterima.

                            Ako budu potrebne skice nije problem mada ja mislim da je jasnije sad.
                            Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                            Comment

                            • Snejk
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2008
                              • 704
                              • BG

                              Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                              Originally posted by cvrle
                              Onog momenta kad iznad sesira skratis cizmu za recimo 40mm povlacis komplet telo sa sve izvucenim stablom za tih 40mm, opruga ti se vise sabija (nisi je menjao i dalje je golfova ili Eibach) jer sesir nisi dirao i automatski ti ceo taj sklop skracuje za 40mm.

                              Ako budu potrebne skice nije problem mada ja mislim da je jasnije sad.
                              E, ajde pričaćemo neki put uz pivo, ovako se samo čudim šta pričaš .

                              Autu je ionako sudbina već određena .

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                Re: Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

                                Originally posted by Snejk
                                Autu je ionako sudbina već određena .
                                Ne vidim da je Damn odlucio koje ce opruge koristiti...
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X