smanjite off pliz i ne blamirajte se
istorija, Enzo Ferrari i Alfa (Romeo):
moj dodatak:
Prva 8C 2300 se pojavila kao prototip 1931. na cuvenoj Mille Miglia. Dve Grand Prix verzije 8C 2300 su malo zatim usle u Italianski Grand Prix u Monza-i gde su osvojile prvo i drugo mesto. U cast ovom podvigu, Alfa Romeo je dao ime 'Monza' svim 8C 2300 Grand Prix vozilima. 1932. 8C 2300 je postala dominantna sila, osvojivsi Targa Florio a potom tri puta uzastopno pobedivsi na Le Mans-u. Bila je nepobediva u Grand Prix konkurenciji, porazivsi mocni Mercedes SSK i SSKL cime je okoncala njihovu dominaciju. Postigla je brojne prestizne pobede, izmedju ostalih izdvajaju se Spa 24 sata i Monaco Grand Prix. Pobrala je brojna priznanja za performanse i izdrzljivost.
Alfa Romeo 8C 2300 je bila dostupna u sirokoj paleti stilova karoserija, pa cak i u dve verzije medjuosovinskog rastojanja. Duga verzija se zvala 'Lungo' a kratka 'Corto'. Lungo modeli su bili zgodni za putovanja po otvorenom putu velikim brzinama dok su Corto modeli bili manji, laksi i okretniji, sto je bilo najbitnije za trke. Mnoge od njih je pripremao za trke Scuderia Ferrari.




istorija, Enzo Ferrari i Alfa (Romeo):
moj dodatak:
Prva 8C 2300 se pojavila kao prototip 1931. na cuvenoj Mille Miglia. Dve Grand Prix verzije 8C 2300 su malo zatim usle u Italianski Grand Prix u Monza-i gde su osvojile prvo i drugo mesto. U cast ovom podvigu, Alfa Romeo je dao ime 'Monza' svim 8C 2300 Grand Prix vozilima. 1932. 8C 2300 je postala dominantna sila, osvojivsi Targa Florio a potom tri puta uzastopno pobedivsi na Le Mans-u. Bila je nepobediva u Grand Prix konkurenciji, porazivsi mocni Mercedes SSK i SSKL cime je okoncala njihovu dominaciju. Postigla je brojne prestizne pobede, izmedju ostalih izdvajaju se Spa 24 sata i Monaco Grand Prix. Pobrala je brojna priznanja za performanse i izdrzljivost.
Alfa Romeo 8C 2300 je bila dostupna u sirokoj paleti stilova karoserija, pa cak i u dve verzije medjuosovinskog rastojanja. Duga verzija se zvala 'Lungo' a kratka 'Corto'. Lungo modeli su bili zgodni za putovanja po otvorenom putu velikim brzinama dok su Corto modeli bili manji, laksi i okretniji, sto je bilo najbitnije za trke. Mnoge od njih je pripremao za trke Scuderia Ferrari.





Comment