AE 86 - Auto za svaki dan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    #31
    Kao ovaj donji dihtung sam spalio dva komada (satro gistro grafitni) tako da moj glas ide za gornji

    Meni druze ovi klipovi deluju isti kao moji stari, znaci deo milimetra upusteni , sto znaci da ce ti kompresija biti ista ili malo manja jer si ti imao malo izbacenije celo koliko se secam da si mi rekao kao, ili me ebe slika pa nevidim najbolje . A glazura se stavlja na torte inace
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

    Comment

    • Snejk
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2008
      • 704
      • BG

      #32
      Poenta je bila da su mogla da se kupe dva modela sa glazurom - jedan koji je bio 3 milimetra 'plići' sa 4AGEC 115 ks verzije i ovaj sa većom kompresijom koji nema onu malu 'budžu' između udubljenja za ventile, ali je zato ceo klip višlji za tih 0.3-0.4 u odnosu na stari koji je bio unutra - što će reći puno veća površina, ali manje 'ispupčenje'. Po meni, trebalo bi da bude čak i neznatnog dobitka u kompresiji sa ovim klipovima.

      Comment

      • V-Tec
        CBC Senator XXL
        • 30.06.2006
        • 1615
        • Beograd
        • '89 Civic d16a6

        #33
        Veca kompresija = veca snaga!
        shuto-expressway.com

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #34
          Jeste li merili visinu klipa od bolcne do chela klipa i uporedili sa prethodnim..?
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Snejk
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2008
            • 704
            • BG

            #35
            Kao što sam već napisao - mereno je. Novi klipovi sa slike su višlji za oko 0.3 do 0.4 milimetra u odnosu na stare. Ovo me u principu ne raduje nešto posebno (računajući na kvalitet našeg benzina), ali bilo je ili malo veća ili mnogo manja kompresija, baš isti klipovi kao moji nisu bili u ponudi.

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #36
              Videh, ali pishe da je meren ceo klip.

              Ne brini se za kompresioni odnos, Alfine makine peglaju sa fabrichkih 10.7 bez problema i pored mestimichno losheg odrzhavanja... Shta je bio problem sa starim klipovima? Koji protok dizni imash i na kom prEtisku pumpa gorivo?

              Oprosti na ljubopitljivosti, ali me zanima kako je ta makina zapakovana...
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • cvrle
                CBC Senator XXL
                • 11.06.2006
                • 1008
                • Beograd,Banovo brdo

                #37
                Koliko ja znam nije bio nikakav problem, jednostavno covek je resio da odradi glavu a kad je vec i otvorio motor resio da zameni sve ( ima se moze se) , skidam kapu

                Sto se tice zapakovanosti makine generalno motor je jako interesantan i uopste ne komplikovan za rad. Ima jako puno mesta okolo i sve je dostupno. Ima nekoliko nazovi mana ali su lako resive. Ka na primer: iberlauf je postavljen tako da hoce pri dugim krivinama i velikim opterecenjima ( pista,drift) da posalje ulje u usis, sto ume da zatrokira masinu u momentu a i prlja usis. Alfa je to recimo resila fabricki ugradjenim oil catch tankom a i jos neke fabrike automobila (japanci su zaspali na casu).

                Ima jos par "viska delova" koji su tu zbog emisije gasova, i koje su relativno nepotrebne ali dobro, lako se odstranjuju a malo se verovatno i dobije na snazi. Jedan od njih je i deo koji vraca izduvne gasove u EGR ventil, a visak(veci deo) ponovo u usis da sagori.

                Specificno za ovaj motor je i to sto su ventili podalje od cela klipa tako da prilikom pucanja zubcastog kaisa recimo ventil nemoze da se pokrivi odnosno da udari u celo klipa, tako da se samo stavi drugi zubcasti, uzubci i teraj dalje.

                Motor se fabricki vrti na 8000 obrtaja, a uz modifikacije moze naravno i na vise. Najbolja osnova tog motora je sa MAP senzorom i sa njom se mogu vrsiti razne modifikacije dok je model sa protokomerom (AFM) malo ogranicen a i ima manje snage u startu.

                Itd...

                Malo sam ugusio temu, izvinjavam se Snejk Pliskinu
                Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                Comment

                • Snejk
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2008
                  • 704
                  • BG

                  #38
                  E ovako.. Malo ću da lupam pošto se ne sećam tačnih cifara, ali vi ćete mi valjda oprostiti . Dakle glava skinuta, majstor Raško je pogledao zazore između klipa i zida cilindra i ispostavilo se da su se karike malo pojele ali bi zazor čak i da ih zamenim ostao 0.15 van fabričkih specifikacija. Raško kaže da je ovo najverovatnije zbog pregrevanja motora, pošto je kompresija bila sasvim korektna pre toga. Zanimljivo da ni pored toga nije trošio skoro uopšte ulja. Niti se pregrevao ni po najgoroj vrućini.

                  Ukratko, odrađena je prva specijala na svemu, slike uskoro..

                  Comment

                  • Snejk
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2008
                    • 704
                    • BG

                    #39


















                    Comment

                    • V-Tec
                      CBC Senator XXL
                      • 30.06.2006
                      • 1615
                      • Beograd
                      • '89 Civic d16a6

                      #40
                      Znaci nov motor, maltene...

                      Kako li ce sada tek ici...

                      Svaka cast na ovakvim poduhvatima!
                      shuto-expressway.com

                      Comment

                      • cvrle
                        CBC Senator XXL
                        • 11.06.2006
                        • 1008
                        • Beograd,Banovo brdo

                        #41
                        Vidis da sve to moze lepo cisto i fino, bolje ce i da radi. Sad kad vec krene sklapanje zameni i creva, usis malo operi da to lici na nesto kad se otvori hauba. Dekle su u pravom smislu reci Sjajne. Svaka cast i polako napred samo...
                        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #42
                          Izgleda sjajno, zaista.

                          Nadam se da ce sjajni dobiti plava slova pa da izgleda kao da je juce izaso iz fabrike.

                          I nadam se da je Rasko ko vino, sto vise radi, sve bolje motore sklapa
                          work in progress

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #43
                            Svaka chast na ovim lepim radovima!
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • Snejk
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2008
                              • 704
                              • BG

                              #44
                              Da bi se stavila farba i lepo legla mora prvo da se plastificira.. I ovo peskiranje nije rađeno na moj zahtev nego je Raško hteo da to kulturno izgleda.. Što se mene tiče, ne očekujte estetske intervencije na motoru .

                              Comment

                              • Snejk
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2008
                                • 704
                                • BG

                                #45
                                Samo da kažem da je auto upalio! Kako vuče nećemo znati još 900 i kusur kilometara, a od razlike primećujem samo da nema onog klaktanja i da još bolje odgovara na gas.

                                A sad na pranje, pošto je 30 dana stajao pod drvetom..

                                Comment

                                Working...
                                X