Motor ubačen, upaljen..

..ali se pojaviše dva problema. Prvi je bio curenje ulja na karteru negde blizu menjača, a drugi to što auto nije hteo da pali kad je 'ladan.
Prvi je dakle uspešno rešen ponovnim dihtovanjem kartera (za šta je bilo potrebno donekle podići motor):

Dok je drugi rešen novim svećicama i promenom ugla paljenja.
Dakle da rezimiramo:
- Novi klipovi presvučeni titanijum nitratom, prva specijala, neznatno višlji u odnosu na stare
- Karike, normalno prva specijala
- Leteći i ležeći, prva specijala
- Ravnanje glave i bloka, bušenje bloka, obrada glave, ventila, radilice
- Nova vodena i uljna pumpa
- Remontovani alternator i anlaser
- Novi zupčanik zupčastog kaiša na radilici
- Novi druklager (prethodni je prešao samo 15 hiljada km, na njemu pisalo SKF japan)
Zahvaljujem se Živku koji je imao volje da bunari delove za moj motor koji je verovatno jedan od ređih primeraka svoje vrste (4AGE, umesto podverzije 4AGEC koja je mnogo zastupljenija na evropskom tržištu), i naravno majstor Rašku, koji je tek imao živaca, strpljenja i pre svega znanja da to sve rasturi i sastavi.
Kako auto ide rano je još reći. U svakom slučaju osetno bolje, i naravno nema više onog klaktanja, za koje je (kako se ispostavilo) bila kriva jedna klipnjača koja se šetala levo-desno.
Preostalo je još ogibljenje i limarija, dakle - to be continued.

..ali se pojaviše dva problema. Prvi je bio curenje ulja na karteru negde blizu menjača, a drugi to što auto nije hteo da pali kad je 'ladan.
Prvi je dakle uspešno rešen ponovnim dihtovanjem kartera (za šta je bilo potrebno donekle podići motor):

Dok je drugi rešen novim svećicama i promenom ugla paljenja.
Dakle da rezimiramo:
- Novi klipovi presvučeni titanijum nitratom, prva specijala, neznatno višlji u odnosu na stare
- Karike, normalno prva specijala
- Leteći i ležeći, prva specijala
- Ravnanje glave i bloka, bušenje bloka, obrada glave, ventila, radilice
- Nova vodena i uljna pumpa
- Remontovani alternator i anlaser
- Novi zupčanik zupčastog kaiša na radilici
- Novi druklager (prethodni je prešao samo 15 hiljada km, na njemu pisalo SKF japan)
Zahvaljujem se Živku koji je imao volje da bunari delove za moj motor koji je verovatno jedan od ređih primeraka svoje vrste (4AGE, umesto podverzije 4AGEC koja je mnogo zastupljenija na evropskom tržištu), i naravno majstor Rašku, koji je tek imao živaca, strpljenja i pre svega znanja da to sve rasturi i sastavi.
Kako auto ide rano je još reći. U svakom slučaju osetno bolje, i naravno nema više onog klaktanja, za koje je (kako se ispostavilo) bila kriva jedna klipnjača koja se šetala levo-desno.
Preostalo je još ogibljenje i limarija, dakle - to be continued.
Comment