Pa dobro si primetio da je debljina prfila pozamasna.
Elem, fabricka iliti originalna sasija se pravi slaganje 0,7mm limova po odredjenom rasporedu. Logicno, postoje na odredjenim mestima pojacanja tako da fabricka sasija tezi oko 48kg.
Ova moja je napravljena od celicnih profila debljine 3mm ali prema preprojektovanim nacrtima koje su napravili engleski zaljubljenici u A-modele. Ovakva kompletna (videcete na slikama koje slede) sasija tezi oko 66kg, sto je realni dobitak u masi od 18kg. Licno smatram a pokazalo se u praksi kao tacno da performanse ne zavise mnogo od povecane mase. Sta vise, nakon promene sasije potrosnja mi je pala sa prosecnih 8l na uobicajenih 6l na 100km. Zvuci neobicno, ali sam ukapirao zasto je tako. Da cujem vas!
Elem, fabricka iliti originalna sasija se pravi slaganje 0,7mm limova po odredjenom rasporedu. Logicno, postoje na odredjenim mestima pojacanja tako da fabricka sasija tezi oko 48kg.
Ova moja je napravljena od celicnih profila debljine 3mm ali prema preprojektovanim nacrtima koje su napravili engleski zaljubljenici u A-modele. Ovakva kompletna (videcete na slikama koje slede) sasija tezi oko 66kg, sto je realni dobitak u masi od 18kg. Licno smatram a pokazalo se u praksi kao tacno da performanse ne zavise mnogo od povecane mase. Sta vise, nakon promene sasije potrosnja mi je pala sa prosecnih 8l na uobicajenih 6l na 100km. Zvuci neobicno, ali sam ukapirao zasto je tako. Da cujem vas!
Comment