Dyane od gdje alix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #31
    Pa dobro si primetio da je debljina prfila pozamasna.
    Elem, fabricka iliti originalna sasija se pravi slaganje 0,7mm limova po odredjenom rasporedu. Logicno, postoje na odredjenim mestima pojacanja tako da fabricka sasija tezi oko 48kg.
    Ova moja je napravljena od celicnih profila debljine 3mm ali prema preprojektovanim nacrtima koje su napravili engleski zaljubljenici u A-modele. Ovakva kompletna (videcete na slikama koje slede) sasija tezi oko 66kg, sto je realni dobitak u masi od 18kg. Licno smatram a pokazalo se u praksi kao tacno da performanse ne zavise mnogo od povecane mase. Sta vise, nakon promene sasije potrosnja mi je pala sa prosecnih 8l na uobicajenih 6l na 100km. Zvuci neobicno, ali sam ukapirao zasto je tako. Da cujem vas!
    Što više za što manje

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #32
      Pa kad je vec bila sva slomljena, svaki tocak vukao na svoju stranu, otpori kotrljanja su bili veci. Sad je prava i utegnuta ko strela, trapovu istelovani i to bi bilo to valjda. Verovatno se sva uvijala, a sad je potpuno druga prica.

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #33
        Ne to nije razlog. Mnogo je banalniji. Inace su svi tockovi isli pravo (auto nije vukao ni na jednu stranu a gume su jednako trosene). Jos neka ideja?
        Što više za što manje

        Comment

        • Vlada_nbgd
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2005
          • 1066
          • Novi Beograd/Topcider
          • ford focus sport pack

          #34
          Pa mozda su benzinski vodovi dotrajali pa su malo vlazili?
          FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

          Comment

          • jaksa
            CBC Senator XXL
            • 23.10.2004
            • 701
            • Novi Beograd, SC

            #35
            Reci nam

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #36
              Jaksa ti znas, tebi sam pricao.
              Znaci, jedna pomoc:
              Nova Sasija je resila problem!
              Što više za što manje

              Comment

              • milannik
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2004
                • 1455
                • Niš

                #37
                E sad, a ti crtezi po kojima je radjeno, si ti imao/ nasao na netu, ili majstori imaju svoje crteze koje cuvaju kao poslovnu tajnu?
                Inace bas mi se svidja ovo angazovanje na kolima, ja merkam nekog matorog dak-a ali izgleda da je u jako losem stanju.

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #38
                  Verovatno jos nisi montirao karoseriju pa ga vozis ko ovi nasi ganci, manji otpor vazduha => manja potrosnja . Naravno da se salim, ali ne vidim ni jedan drugi razlog, aka sve ostalo isto kao i ranije. Cvrsca shasija i 20kg vise a smanjena potrosnja. Auto verovatno lakse ide jer je kruci i nema onih negativnih inercija... ali je ovo vec filozofija,.. predajemo se reci nam.

                  Comment

                  • milannik
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2004
                    • 1455
                    • Niš

                    #39
                    A da nisi ukrao cigansku foru i stavio karburator od fice, cini mi se da ciganski "majstori" rakose 4,5 (slovima: cetiri i po) litra trosi?

                    Comment

                    • nikolapanic
                      CBC Senator XXL
                      • 16.10.2005
                      • 657
                      • Petrovac

                      #40
                      Napravljen je skelet,a stara je bila kutija.Da nije mozda to razlog?
                      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #41
                        Originally posted by milannik
                        E sad, a ti crtezi po kojima je radjeno, si ti imao/ nasao na netu, ili majstori imaju svoje crteze koje cuvaju kao poslovnu tajnu?
                        Ne ne, crtezi se mogu naci na netu, treba samo malo cesljati. I Uki ga je tako skinuo. Medjutim, mali je talentovan, pa pravi i produzene sasiej (za DAK-ove ali i za one varijante kad hoces da ubacis motor od GS-a
                        Inace bas mi se svidja ovo angazovanje na kolima, ja merkam nekog matorog dak-a ali izgleda da je u jako losem stanju.
                        Svi spolja losije izgledaju medjutim, DAK ima mnogo jacu sasiju, pedallim i jace opruge u suspenziji
                        Što više za što manje

                        Comment

                        • @lix
                          CBC Senator XXL
                          • 17.12.2004
                          • 875
                          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                          #42


                          Naravno, posto se sasija napravi treba i necim da se zastiti. Postoje metodi toplog cinkovanja, ali kod nas je to malo zametan (citaj: skup) postupak tako da smo se odlucili za farbanje u tri sloja



                          Prvi sloj je nanesen. Cetkom naravno



                          Evo i drugog sloja. Sad vec nije onako gadno jel da? Inace Uki kaze da uvek farba svoje sasije u vesele boje - jarko crvenu, zelenu zutu ljubicastu. Kaze -crna mu je nekako sluvise ozbiljna. Ja mu kazem: - pa sta ima veze koja je boja kad se ionako ne vidi. Onda on kaze: - pa hajde izaberi ti.



                          I ja izabrao. Rekao sam mu da pomesa sve koje ima da vidimo sta ce da ispadne. Pa i nije nesto...
                          Ali nema veze bitno da je sasija dobro zasticena
                          Što više za što manje

                          Comment

                          • zec
                            CBC Senator XXL
                            • 05.01.2005
                            • 450
                            • bgd

                            #43
                            Na kraju sta je konkretno uzrok smanjene potrosnje?
                            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #44
                              Elem, obzirom da je sasija bila iskrivljena i kabina (koja nema sngau da se sama nosi) takodje je posla za sasijom. Pritisnula je sajlu za sauh tako da se isti nije mogao potpuno iskljuciti. Znaci uvek je radio pod malo sauha. Postavljanjem nove sasije, kabina se ispravila i oslobodila sajlu tako da sam se prvo iznenadio da sauh ima toliko dugacak hod. Kasnije sam primetio motor lako startuje kad je zagrejan i da radi savrseno stabilno sto nije bio slucaj pre popravke. I naravno, kazaljka na pokazivacu goriva daleko sporije opada. Sada je, posle intervencije, potrosnja u 90% gradske voznje i pod mojom nogom oko 6l/100km ranije je bila preko 8l/100km sto je za motor od 602ccm ipak previse. Eto, bas bez veze
                              Što više za što manje

                              Comment

                              • Ch@os
                                CBC Veteran
                                • 02.11.2005
                                • 173

                                #45
                                S' obzirom da se ovde radi o vrlo temeljnom
                                radu steta je da se kao osnovni premaz nije
                                koristila neka epoksi boja. Ipak je to donji deo
                                vozila koji najvise trpi (vlaga, so...)

                                Comment

                                Working...
                                X