Eto i to se desilo. Posle par godina u japanskim vodama, reših da se vratim Mediteranu i vatrenoj Italijanci 
1997., 2.0 TS, 8V. Motor nije originalni, kao ni ceo prednji deo. Možda zvuči kao Frankenštajn, mada mislim da je sve prilično dobro urađeno. Enterijer sivi pliš, u prilično dobrom stanju, Limarija odlična. Motor ne dimi, lepo vuče, ma milina jedna. Ne skidam osmeh s lica već treći dan
Aj' sutra ko može u garažu da zalijemo red bjuti
Treba da se uradi veliki servis na motoru, da se promene amorti, diskovi i pločice, gume, da se ofarbaju felne, zameni zadnji lonac (genije, sin prethodnog vlasnika je stavio neko đubre), sanira par ogrebotina... ništa strašno, biće do skupa u septembru u punom sjaju
Fotke čim uspem da nateram ovaj glupi comp da radi kako treba.
Edit: ibm proradio, evo malo fotki:



1997., 2.0 TS, 8V. Motor nije originalni, kao ni ceo prednji deo. Možda zvuči kao Frankenštajn, mada mislim da je sve prilično dobro urađeno. Enterijer sivi pliš, u prilično dobrom stanju, Limarija odlična. Motor ne dimi, lepo vuče, ma milina jedna. Ne skidam osmeh s lica već treći dan








Aj' sutra ko može u garažu da zalijemo red bjuti

Treba da se uradi veliki servis na motoru, da se promene amorti, diskovi i pločice, gume, da se ofarbaju felne, zameni zadnji lonac (genije, sin prethodnog vlasnika je stavio neko đubre), sanira par ogrebotina... ništa strašno, biće do skupa u septembru u punom sjaju

Fotke čim uspem da nateram ovaj glupi comp da radi kako treba.
Edit: ibm proradio, evo malo fotki:



Comment