Honda Civic MiniMe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J0HNNY
    CBC Veteran
    • 24.01.2007
    • 196
    • CZ - Centar Zemuna

    Honda Civic MiniMe

    E ovako da pocenemo od pocetka sto bi se reklo ovako je moja Honda izgledala kad sam je kupio :









    Motor u njoj je bio d14a1 dualcarb



    Posle kupovine sam je oterao na servis kod pileta koji mi je naplatio bezobraznih 450 eura(za te pare sam mogao stranca da kupim), da mi je samo znati za sta posto su neman i cale isli po auto. Posle toga sam otisao na servis karburatora pa opet kod pileta i tako u krug da bi na kraju konstatovali da moji karburatori ne mogu da se poprave i da mi trebaju drugi(jos 100-150 evra na tu zezanciju ), da bi majstor pile konstatovao da je auto vozila zena i da je on ugusen pa ga treba malo razraditi. Sacekao sam da prodje zima i posto auto i dalje nije radio kako ja hocu otisao opet kod majstora za karburatore on ih je nastelovao i tad je izmerena potrosnja od oko 8.3 litre na 100 km i auto je super isao.
    U medjuvremenu su nabavljene felne enkei 14” magnezijum, momo volan sa glavom za 4gen civic, zatim su ofarbane stopke i felne(farbanje je odradio neman, peskiranje mita, a za kupovinu i transport felni i volana su zasluzni badly i vocko), ja sam kupio desni retrovizor koj je faliio i crveni deo izmedju stopki.















    Bilo je u planu da se ofarbaju branici da se spusti auto, ali tu je bilo par malera i iskrsla je kombinacija za d16y2 motor, tj glavu motora, e ovako glavu sam uzeo od decka po nickom maxxer, usisnu granu mi je doneo tomo iz hr na honda skupu, 4-2-1 grana je uzeta od slavoljuba, komplet instalacija I pumpa za gorivo uzeti od hondaholica, metalni dihtung glave uzet u cbc shopu, rezervoar komp (zdyne) I jos neke sitnice uzete od mugena i kupljen dynamax lonac.Naravno bilo je tu iznedju jod milion sitnica npr sajla gasa, kuciste termostata, al ko ce to sve popamtiti















    Sve u svemu proces konverzije u minime je traja 15ak dana zbog raznih komplikacija, prvo je instalcija koju sam uzeo bila za 2 dizne umesto za 4, pa smo isli do mirka u banatsko novo selo da kopamo po instalacijama, pa onda pumpa za gorivo nije valjala te je stavljena privremena pumpa od subarua turbo dok hondaholic ne donese drugu, a oko samo razvodnika mugen se zezao nedelju dana i na kraju od 3 ili 4 razvodnika sklopio 1.
    E sad koliko sam stvarno dobio ne znam jer dyno ne radi nadam se da ce proraditi, al da auto ide bolje ide ostale su jos neke sitnice da se srede al to cemo polako ima vremena.
    Na nesreću živimo u parodiji od zemlje i u jednom teško popravljivom džiberskom okruženju. Razjebani, osiromašeni i usamljeni.
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Ajde da ti to malo spustish ipak

    I love my

    Comment

    • J0HNNY
      CBC Veteran
      • 24.01.2007
      • 196
      • CZ - Centar Zemuna

      #3
      Pa kad se vratim sa mora treba da legnu stelujuchi kayaba amortizeri i eibach pro kit opruge.
      Na nesreću živimo u parodiji od zemlje i u jednom teško popravljivom džiberskom okruženju. Razjebani, osiromašeni i usamljeni.

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #4
        A fotka sa autobusom?
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #5
          E pa to je lepo

          I love my

          Comment

          • J0HNNY
            CBC Veteran
            • 24.01.2007
            • 196
            • CZ - Centar Zemuna

            #6
            Originally posted by sri98
            A fotka sa autobusom?
            Ta je kod onog sto mu je dansa rodjendan, a on je u grckoj grcka se!
            Na nesreću živimo u parodiji od zemlje i u jednom teško popravljivom džiberskom okruženju. Razjebani, osiromašeni i usamljeni.

            Comment

            • NemaN
              CBC Senator XXL
              • 29.11.2004
              • 1560
              • munze

              #7
              Ajd ja da se javim, kao prvo ovaj projekat (d14a1 - d16 vtec sohc) je radilo po mom znanju mozda 3-4 ljudi u svetu i nisam znao bash u sta se upustamo. Radili su Vladimir iz Banjaluke neki portugalac i Englez, stim sto je portugalac zadrzao karburatore. Cela poenta ovog projekta jeste sto je osnova bila dobra, a to je auto sa predjenih 130k km koji je uzet od 1 vlasnika (zene). Sad....d14a1 je karakteristican po PM3-2 klipovima koji izgledaju ovako:



              na eng. domed na nasem njuskasti, svrha ovih klipova je da povecavaju kompresiju tako da vi sa glavom i svim dobio fabricki d16 vtec sohc + vecu kompresiju sa ovim klipovima i naravno vise konja. Cilj je bio oko 130ks i vishe ali to je bio cilj. Usisna grana je od d16y8 koji se smatra najboljim usisom, glava od civica engleza d16y2 ali ista kao na d16y8 i d16z6 odnosno vtec sohc, usis jos civi filter sa fabrickom cevkom od b16 (TB je ostao isti odnosno 58mm), grana je stavljena 4-2-1 od sohc vteca, izduv fi50 sa dynomax loncem. To je sto se tice mehanickog dela stim sto je bilo staha da ce klip da "prebije" ventil ali je uzet oem dihtung tako da po meni nema brige (da je stavljen tanji kompresija bi se jos vise povecala ali bi onda doslo i do rizika udaranja i nemogucnosti da radi na nase "visoko oktansko" gorivo). Inace skolski primer N/A tuninga stim sto ameri stavljaju klipove iz ZC motora(koji su isti )

              Sto se tice instalacije tu nastaju problemi, pokusali smo da ubedimo Moodena da auto treba da bude OBD1 ali on je u svojoj varijanti imao na umu OBD0 sa zdynom(nijedan drugi komp ne bi radio na obd0 osim ovog). Razvucena je komletno nova instalacija i doslo je do petljanja sa razvodnikom itd...sve bi bilo lakse da je auto otisao odmah na obd1 jer obd0 vise niko ne koristi i ne moze da se mapira. Auto ima trzaj na 2000rpm koji nije reshen, zbog nekog paljenja na 1 cilindru....

              Moja predpostavka je da auto ima trenutno oko 115-120ks, autic ide dobro pogotovo u srednjim obrtajima ali na visim jednostavno nastavlja konstantno da ide cak mozda i sporije nego na nizim. Razlog dobrog srednjeg opsega je 4-2-1 grana, a razlog ne idenja preko 5000rpm ne znam. Vtec se pali ali jednostavno nema snage u gornjem opsegu....

              Trenutno je u planu da se auto prebaci na obd1 i sa se konacno uklone sve greske koje postoje na ecu-u, narucice se i extrena msd bobina i drugi kablovi i svecice, takodje zamajac bi trebao da se olaksha, mozda da se ispolira TB i usisna grana, takodje smo u fazi kopiranje bisimoto 4-1 grane ...

              dalji planovi su bisimoto ili crower bregasta stage 2(i sve sto ide uz to), aem cam gear, poliranje i radjenje glave, mozda NOS, mapiranje hondata i sl....

              Sa ovim ja ocekujem da cu da dobijem b16


              planovi za spoljasnji izgled su farbanje, amortizeri stelujuci i kadica....



              auto je trenutno spusten sa eibah oprugama na standardnim amortizerima
              I'm not caucasian, I'm championship white

              Comment

              • V-Tec
                CBC Senator XXL
                • 30.06.2006
                • 1615
                • Beograd
                • '89 Civic d16a6

                #8
                Svaka cast za projekat!

                Nesto nisam razumeo, taj motor je sad prakticno D15 zbog tih PM3 klipova, tj digli ste kubikazu na 1.5?

                Brizgaljke i pumpa za gorivo su takodje od D16 VTEC-a?
                shuto-expressway.com

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  #9
                  uuu bre vtec ja sam mislio da ti znas nesto izgleda samo da udaras fiat punta sa ledja

                  ceo bottom end kod d serija sohc motora je isti samo sto se kod nekih razlikuju klipovi (oblici ne precnik), znaci da sam ja sa ovom glavom prakticno dobio 1.6 sohc vtec...
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • V-Tec
                    CBC Senator XXL
                    • 30.06.2006
                    • 1615
                    • Beograd
                    • '89 Civic d16a6

                    #10
                    Slabo znam o Mini Me swapu. Ali ucim polako.

                    a razlog ne idenja preko 5000rpm ne znam. Vtec se pali ali jednostavno nema snage u gornjem opsegu....
                    Koju mapu ima taj komp zdyne?To je "aftermarket" ECU?

                    Jel ste proverili struju tj. svecice, itd?
                    shuto-expressway.com

                    Comment

                    • NemaN
                      CBC Senator XXL
                      • 29.11.2004
                      • 1560
                      • munze

                      #11
                      ma za struju znam da nije u redu, tj nesto ne valja sa razvodnikom...sve ce se otkriti kad se prebaci na obd1

                      Zdyne koji ja imam je od b16 i ima njegovu mapu sa malo produzenom blokadom, mozda mogu na njega da ucitam neke druge mape koje imam sa neta bash za mini me, ali to mi nije resenje jer prelazim na obd1.
                      I'm not caucasian, I'm championship white

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Fino ide hondica, crta je rekla sve.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • V-Tec
                          CBC Senator XXL
                          • 30.06.2006
                          • 1615
                          • Beograd
                          • '89 Civic d16a6

                          #13
                          Originally posted by NemaN
                          ma za struju znam da nije u redu, tj nesto ne valja sa razvodnikom...sve ce se otkriti kad se prebaci na obd1

                          Zdyne koji ja imam je od b16 i ima njegovu mapu sa malo produzenom blokadom, mozda mogu na njega da ucitam neke druge mape koje imam sa neta bash za mini me, ali to mi nije resenje jer prelazim na obd1.
                          Pa nije ni cudo sto neradi lepo...Mapa od DOHC da radi na SOHC, nece da moze.

                          Verujem da kada sve namestite lepo da ce da sabija.
                          shuto-expressway.com

                          Comment

                          • NemaN
                            CBC Senator XXL
                            • 29.11.2004
                            • 1560
                            • munze

                            #14
                            ma moze sve to radi ...ecu sa jednog na drugi opusteno, samo sto za obd0 ne postoji za sohc vtec jer se naravno tada nije ni proizvodio....

                            bice ovo pravi autic za 16......
                            I'm not caucasian, I'm championship white

                            Comment

                            • hondaholic
                              CBC Senator
                              • 20.09.2007
                              • 201
                              • Beograd
                              • 1993 Honda CIVIC 4x4

                              #15
                              ja imam reemap b16 na sohc i to radi savrseno.
                              @ Neman
                              ajd kad dolazis do Obrenovca da navratis da probamo kako ce kod tebe da radi?
                              1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

                              Comment

                              Working...
                              X